Muszkieterowie kontynuują remodeling sklepów. Intermarché Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo planuje wdrożyć koncept Power we wszystkich supermarketach Intermarché.
Intermarché w Szczecinku, zlokalizowane przy ulicy Kołobrzeskiej 1, działa od ponad 20 lat. Na początku bieżącego roku Muszkieterowie zmodernizowali supermarket i wprowadzili do niego, testowany od zeszłego roku w pabianickim sklepie, koncept Power. Zakłada on wdrożenie szeregu zmian, takich jak zamontowanie nowych kas czy rozbudowanie asortymentu.
– Wdrożenie konceptu Power do kolejnego sklepu to jeden z przykładów działania Grupy Muszkieterów, za sprawą którego chcemy rozwijać sieć Intermarché. Konsekwentnie realizujemy nasze cele biznesowe. Obecnie intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem konceptu do sklepu w Śremie, jego reotwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę marca – mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Zależy nam, aby wdrażać koncept Power w miastach z różnych regionów Polski, dlatego kolejne zaplanowane lokalizacje to sklepy w Oleśnicy oraz Nowej Soli. Naszym celem jest to, aby właściciele placówek Intermarché mogli na żywo zobaczyć supermarkety w nowej odsłonie, a w efekcie chętniej wprowadzali koncept do prowadzonych sklepów.
Remodeling Intermarché w Szczecinku
Jedną z modyfikacji wprowadzonych w Intermarché w Szczecinku jest zmiana układu supermarketu – obecnie strefa świeżego ryneczku znajduje się zaraz przy wejściu do sklepu, a urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi zostały przeniesione bliżej kas. Kasy z kolei zostały wymienione na takie z dłuższymi taśmami kasowymi oraz specjalnym miejscem na torby i siatki dla klientów. Ponadto Muszkieterowie rozszerzyli asortyment oferowanych produktów. Klienci mogą kupić więcej artykułów świeżych, bio, fit i dań gotowych, a nowe pozycje pojawiły się także w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. W supermarkecie zostały wyznaczone specjalne miejsca na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną oraz sezonową. Kolejne nowości to samoobsługowa krajalnica do pieczywa, a także sprzedaż części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji.
– Dzięki wdrożeniu konceptu Power możemy jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów. Proponujemy mieszkańcom Szczecinka produkty dostarczane przez lokalnych dostawców, np. nabiał, warzywa, owoce oraz wybrane produkty z gamy suchej. Ponadto w naszym sklepie działa wędzarnia, w której przygotowujemy produkty dla klientów – mówi Małgorzata Kuś, właścicielka sklepu Intermarché w Szczecinku i dodaje – Wierzymy, że odświeżony wizerunek oraz poszerzona oferta spotkają się z uznaniem i zainteresowaniem klientów.
Nowy wizerunek
Muszkieterowie wprowadzili także wizualne zmiany w supermarkecie w Szczecinku – odświeżona została szata graficzna wnętrza sklepu, komunikacji wizualnej oraz elewacji frontowej budynku. Wymienione zostały również metalowe meble i podłoga w strefie ryneczku, a także zamontowano nowe oświetlenie LED. Z okazji reotwarcia sklepu klienci otrzymali specjalnie przygotowane gazetki.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.