Komunikaty PR

Muszkieterowie kontynuują remodeling sklepów. Intermarché Power w Szczecinku

2021-02-25  |  10:00
Biuro prasowe

Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo planuje wdrożyć koncept Power we wszystkich supermarketach Intermarché.

Intermarché w Szczecinku, zlokalizowane przy ulicy Kołobrzeskiej 1, działa od ponad 20 lat. Na początku bieżącego roku Muszkieterowie zmodernizowali supermarket i wprowadzili do niego, testowany od zeszłego roku w pabianickim sklepie, koncept Power. Zakłada on wdrożenie szeregu zmian, takich jak zamontowanie nowych kas czy rozbudowanie asortymentu.

Wdrożenie konceptu Power do kolejnego sklepu to jeden z przykładów działania Grupy Muszkieterów, za sprawą którego chcemy rozwijać sieć Intermarché. Konsekwentnie realizujemy nasze cele biznesowe. Obecnie intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem konceptu do sklepu w Śremie, jego reotwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę marca –  mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodajeZależy nam, aby wdrażać koncept Power w miastach z różnych regionów Polski, dlatego kolejne zaplanowane lokalizacje to sklepy w Oleśnicy oraz Nowej Soli. Naszym celem jest to, aby właściciele placówek Intermarché mogli na żywo zobaczyć supermarkety w nowej odsłonie, a w efekcie chętniej wprowadzali koncept do prowadzonych sklepów.

Remodeling Intermarché w Szczecinku

Jedną z modyfikacji wprowadzonych w Intermarché w Szczecinku jest zmiana układu supermarketu – obecnie strefa świeżego ryneczku znajduje się zaraz przy wejściu do sklepu, a urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi zostały przeniesione bliżej kas. Kasy z kolei zostały wymienione na takie z dłuższymi taśmami kasowymi oraz specjalnym miejscem na torby i siatki dla klientów. Ponadto Muszkieterowie rozszerzyli asortyment oferowanych produktów. Klienci mogą kupić więcej artykułów świeżych, bio, fit i dań gotowych, a nowe pozycje pojawiły się także w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. W supermarkecie zostały wyznaczone specjalne miejsca na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną oraz sezonową. Kolejne nowości to samoobsługowa krajalnica do pieczywa, a także sprzedaż części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji.

Dzięki wdrożeniu konceptu Power możemy jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów. Proponujemy mieszkańcom Szczecinka produkty dostarczane przez lokalnych dostawców, np. nabiał, warzywa, owoce oraz wybrane produkty z gamy suchej. Ponadto w naszym sklepie działa wędzarnia, w której przygotowujemy produkty dla klientów – mówi Małgorzata Kuś, właścicielka sklepu Intermarché w Szczecinku i dodaje – Wierzymy, że odświeżony wizerunek oraz poszerzona oferta spotkają się z uznaniem i zainteresowaniem klientów.

Nowy wizerunek

Muszkieterowie wprowadzili także wizualne zmiany w supermarkecie w Szczecinku – odświeżona została szata graficzna wnętrza sklepu, komunikacji wizualnej oraz elewacji frontowej budynku. Wymienione zostały również metalowe meble i podłoga w strefie ryneczku, a także zamontowano nowe oświetlenie LED. Z okazji reotwarcia sklepu klienci otrzymali specjalnie przygotowane gazetki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.