Muszkieterowie z 3. sklepem w koncepcie Power. Remodeling Intermarché w Śremie
Intermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, który działa w ramach nowoczesnego konceptu Power. Dzięki wdrożonym modyfikacjom klienci zyskali dostęp do poszerzonego asortymentu produktów, zmienił się także układ supermarketu oraz oprawa wizualna. Klienci mogą robić zakupy w sklepie w nowej odsłonie od 11 marca br. Obecnie Intermarché Power działa w Pabianicach i Szczecinku, a celem sieci jest, by koncept został wdrożony we wszystkich sklepach Intermarché.
Mieszkańcy Śremu i okolic od blisko 20 lat mogą robić zakupy w sklepie Intermarché przy ul. Szkolnej 15. W marcu Grupa Muszkieterów zaprosiła klientów do zmodernizowanego supermarketu ze zmienionym układem oraz ze znacznie rozszerzoną ofertą.
W nowej odsłonie przestrzeń Intermarché zyskała intuicyjny charakter. Strefa ryneczku znalazła się zaraz przy wejściu do supermarketu, a urządzenia chłodnicze z mrożonymi produktami zostały przeniesione bliżej kas. Po remodelingu w sklepie powstała strefa z produktami w promocyjnych cenach, a dalej znalazły się miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów oraz artykuły sezonowe. Wśród nowości są także samoobsługowa krajalnica do pieczywa i możliwość zakupu wędlin, mięs czy serów na dwa sposoby: w sprzedaży tradycyjnej oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. W nowej ofercie sklepu jest poszerzona gama produktów świeżych, wegetariańskich, bio, fit i dań gotowych, a także pojawiły się nowe artykuły w dziale z kuchniami świata, nabiałem (np. produkty bez laktozy) oraz z napojami. Rozbudowana została również oferta alkoholi, ze szczególnym uwzględnieniem win. Ponadto w sklepie są dostępne produkty dostarczane przez okolicznych dostawców. W ofercie są jaja, artykuły mleczarskie oraz warzywa i owoce pochodzące od lokalnych producentów.
Wyróżnikiem oferty sklepu Intermarché w Śremie jest własna produkcja wędlin oraz wyrobów garmażeryjnych, a także rozbiór mięsa ze świeżych, dostarczanych codziennie półtusz. W asortymencie jest także szeroka oferta produktów rybnych – co ważne wędzona żywność jest przygotowywana bezpośrednio w sklepie.
– Cieszymy się, że dzięki wdrożeniu konceptu Power możemy oferować naszym klientom zakupy w jeszcze bardziej komfortowych warunkach. Stale obserwujemy potrzeby mieszkańców Śremu oraz handlowe trendy i w odpowiedzi na nie proponujemy nowe rozwiązania. W naszym supermarkecie klienci mogą kupić produkty prosto ze sklepowej wędzarni, a także skorzystać z nowoczesnej usługi Intermarché Drive. Rozwiązanie umożliwia zamawianie zakupów przez Internet, a następnie odbieranie ich o wybranej godzinie w specjalnie wyznaczonej strefie. Ponadto nasz supermarket oferuje klientom usługi pocztowe i jest czynny we wszystkie niedziele – mówi Krzysztof Gapys, właściciel sklepu Intermarché w Śremie, który prowadzi wspólnie z żoną Anną, i dodaje – Zmotoryzowani mogą skorzystać z usług stacji paliw oraz myjni, które działają przy naszym sklepie. Ponadto w bliskim sąsiedztwie znajduje się sklep z produktami do domu i ogrodu – Bricomarché.
Grupa Muszkieterów wprowadziła również wizualne zmiany do sklepu w Śremie. W supermarkecie została odświeżona szata graficzna wnętrza, komunikacji wizualnej oraz elewacji budynku. Podczas reotwarcia sklepu klienci mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej akcji lojalnościowej, a także otrzymali gazetki promocyjne z ofertą atrakcyjnych produktów. Przez najbliższe tygodnie Muszkieterowie zaproszą klientów do skorzystania z szeregu akcji promocyjnych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.