Muszkieterowie z 3. sklepem w koncepcie Power. Remodeling Intermarché w Śremie
Intermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, który działa w ramach nowoczesnego konceptu Power. Dzięki wdrożonym modyfikacjom klienci zyskali dostęp do poszerzonego asortymentu produktów, zmienił się także układ supermarketu oraz oprawa wizualna. Klienci mogą robić zakupy w sklepie w nowej odsłonie od 11 marca br. Obecnie Intermarché Power działa w Pabianicach i Szczecinku, a celem sieci jest, by koncept został wdrożony we wszystkich sklepach Intermarché.
Mieszkańcy Śremu i okolic od blisko 20 lat mogą robić zakupy w sklepie Intermarché przy ul. Szkolnej 15. W marcu Grupa Muszkieterów zaprosiła klientów do zmodernizowanego supermarketu ze zmienionym układem oraz ze znacznie rozszerzoną ofertą.
W nowej odsłonie przestrzeń Intermarché zyskała intuicyjny charakter. Strefa ryneczku znalazła się zaraz przy wejściu do supermarketu, a urządzenia chłodnicze z mrożonymi produktami zostały przeniesione bliżej kas. Po remodelingu w sklepie powstała strefa z produktami w promocyjnych cenach, a dalej znalazły się miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów oraz artykuły sezonowe. Wśród nowości są także samoobsługowa krajalnica do pieczywa i możliwość zakupu wędlin, mięs czy serów na dwa sposoby: w sprzedaży tradycyjnej oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. W nowej ofercie sklepu jest poszerzona gama produktów świeżych, wegetariańskich, bio, fit i dań gotowych, a także pojawiły się nowe artykuły w dziale z kuchniami świata, nabiałem (np. produkty bez laktozy) oraz z napojami. Rozbudowana została również oferta alkoholi, ze szczególnym uwzględnieniem win. Ponadto w sklepie są dostępne produkty dostarczane przez okolicznych dostawców. W ofercie są jaja, artykuły mleczarskie oraz warzywa i owoce pochodzące od lokalnych producentów.
Wyróżnikiem oferty sklepu Intermarché w Śremie jest własna produkcja wędlin oraz wyrobów garmażeryjnych, a także rozbiór mięsa ze świeżych, dostarczanych codziennie półtusz. W asortymencie jest także szeroka oferta produktów rybnych – co ważne wędzona żywność jest przygotowywana bezpośrednio w sklepie.
– Cieszymy się, że dzięki wdrożeniu konceptu Power możemy oferować naszym klientom zakupy w jeszcze bardziej komfortowych warunkach. Stale obserwujemy potrzeby mieszkańców Śremu oraz handlowe trendy i w odpowiedzi na nie proponujemy nowe rozwiązania. W naszym supermarkecie klienci mogą kupić produkty prosto ze sklepowej wędzarni, a także skorzystać z nowoczesnej usługi Intermarché Drive. Rozwiązanie umożliwia zamawianie zakupów przez Internet, a następnie odbieranie ich o wybranej godzinie w specjalnie wyznaczonej strefie. Ponadto nasz supermarket oferuje klientom usługi pocztowe i jest czynny we wszystkie niedziele – mówi Krzysztof Gapys, właściciel sklepu Intermarché w Śremie, który prowadzi wspólnie z żoną Anną, i dodaje – Zmotoryzowani mogą skorzystać z usług stacji paliw oraz myjni, które działają przy naszym sklepie. Ponadto w bliskim sąsiedztwie znajduje się sklep z produktami do domu i ogrodu – Bricomarché.
Grupa Muszkieterów wprowadziła również wizualne zmiany do sklepu w Śremie. W supermarkecie została odświeżona szata graficzna wnętrza, komunikacji wizualnej oraz elewacji budynku. Podczas reotwarcia sklepu klienci mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej akcji lojalnościowej, a także otrzymali gazetki promocyjne z ofertą atrakcyjnych produktów. Przez najbliższe tygodnie Muszkieterowie zaproszą klientów do skorzystania z szeregu akcji promocyjnych.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.