Muszkieterowie z 3. sklepem w koncepcie Power. Remodeling Intermarché w Śremie
Intermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, który działa w ramach nowoczesnego konceptu Power. Dzięki wdrożonym modyfikacjom klienci zyskali dostęp do poszerzonego asortymentu produktów, zmienił się także układ supermarketu oraz oprawa wizualna. Klienci mogą robić zakupy w sklepie w nowej odsłonie od 11 marca br. Obecnie Intermarché Power działa w Pabianicach i Szczecinku, a celem sieci jest, by koncept został wdrożony we wszystkich sklepach Intermarché.
Mieszkańcy Śremu i okolic od blisko 20 lat mogą robić zakupy w sklepie Intermarché przy ul. Szkolnej 15. W marcu Grupa Muszkieterów zaprosiła klientów do zmodernizowanego supermarketu ze zmienionym układem oraz ze znacznie rozszerzoną ofertą.
W nowej odsłonie przestrzeń Intermarché zyskała intuicyjny charakter. Strefa ryneczku znalazła się zaraz przy wejściu do supermarketu, a urządzenia chłodnicze z mrożonymi produktami zostały przeniesione bliżej kas. Po remodelingu w sklepie powstała strefa z produktami w promocyjnych cenach, a dalej znalazły się miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów oraz artykuły sezonowe. Wśród nowości są także samoobsługowa krajalnica do pieczywa i możliwość zakupu wędlin, mięs czy serów na dwa sposoby: w sprzedaży tradycyjnej oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. W nowej ofercie sklepu jest poszerzona gama produktów świeżych, wegetariańskich, bio, fit i dań gotowych, a także pojawiły się nowe artykuły w dziale z kuchniami świata, nabiałem (np. produkty bez laktozy) oraz z napojami. Rozbudowana została również oferta alkoholi, ze szczególnym uwzględnieniem win. Ponadto w sklepie są dostępne produkty dostarczane przez okolicznych dostawców. W ofercie są jaja, artykuły mleczarskie oraz warzywa i owoce pochodzące od lokalnych producentów.
Wyróżnikiem oferty sklepu Intermarché w Śremie jest własna produkcja wędlin oraz wyrobów garmażeryjnych, a także rozbiór mięsa ze świeżych, dostarczanych codziennie półtusz. W asortymencie jest także szeroka oferta produktów rybnych – co ważne wędzona żywność jest przygotowywana bezpośrednio w sklepie.
– Cieszymy się, że dzięki wdrożeniu konceptu Power możemy oferować naszym klientom zakupy w jeszcze bardziej komfortowych warunkach. Stale obserwujemy potrzeby mieszkańców Śremu oraz handlowe trendy i w odpowiedzi na nie proponujemy nowe rozwiązania. W naszym supermarkecie klienci mogą kupić produkty prosto ze sklepowej wędzarni, a także skorzystać z nowoczesnej usługi Intermarché Drive. Rozwiązanie umożliwia zamawianie zakupów przez Internet, a następnie odbieranie ich o wybranej godzinie w specjalnie wyznaczonej strefie. Ponadto nasz supermarket oferuje klientom usługi pocztowe i jest czynny we wszystkie niedziele – mówi Krzysztof Gapys, właściciel sklepu Intermarché w Śremie, który prowadzi wspólnie z żoną Anną, i dodaje – Zmotoryzowani mogą skorzystać z usług stacji paliw oraz myjni, które działają przy naszym sklepie. Ponadto w bliskim sąsiedztwie znajduje się sklep z produktami do domu i ogrodu – Bricomarché.
Grupa Muszkieterów wprowadziła również wizualne zmiany do sklepu w Śremie. W supermarkecie została odświeżona szata graficzna wnętrza, komunikacji wizualnej oraz elewacji budynku. Podczas reotwarcia sklepu klienci mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej akcji lojalnościowej, a także otrzymali gazetki promocyjne z ofertą atrakcyjnych produktów. Przez najbliższe tygodnie Muszkieterowie zaproszą klientów do skorzystania z szeregu akcji promocyjnych.
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.