Na Święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą sercem
Święta to wyjątkowy czas dla nas wszystkich. To właśnie wyczekiwanie na ten okres sprawia, że rozumiemy, co liczy się dla nas najbardziej – ludzie dookoła. W okresie świątecznym sami chętniej pomagamy innym, ale też wspominamy tych, którzy pomogli nie tylko nam. Każdy z nas zna osoby, które stawiają innych na pierwszym miejscu, niosą pomoc na co dzień, nie tylko od święta, a jednocześnie przez skromność pozostają w cieniu. To dzięki takim właśnie osobom, które dzielą się sercem, życie staje się delikatniejsze i przyjemniejsze. Na Święta Milka inspiruje nas do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których możemy liczyć niezależnie od pory roku.
Spot, który widzowie pamiętają z ubiegłego roku, a którego akcja rozgrywa się w szkole w czasie Świąt Bożego Narodzenia, opowiada historię o obdarowywaniu tych, którzy dzielą się sercem. Jedna z dziewczynek z chóru szkolnego, który przygotowuje świąteczny występ, dostrzega starania niesłyszącego woźnego, wkładającego wiele trudu w stworzenie cudownych dekoracji sceny. Nasza bohaterka – Mia – postanawia podziękować mu, obdarowując go czekoladowym Mikołajem Milka. Delikatne gesty doceniania łączą naszych bohaterów we wzruszającym finale.
Świąteczny spot emitowany jest w telewizji. Ponadto kreacje są odtwarzane na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych Facebook i YouTube. Ten i inne filmy marki Milka można obejrzeć tutaj.
W tym roku Milka przenosi ideę obdarowywania tych, którzy dzielą się sercem, poza spot telewizyjny i zachęca ludzi do dzielenia się historiami z ich życia w konkursie konsumenckim. Na Facebooku użytkownicy będą się mogli opowiedzieć o bliskich, którzy czynią dobro na co dzień, a nie tylko od święta. Nagrodą będą słodkie podarunki od marki Milka, którymi wygrani będą mogli docenić bohaterów swoich zgłoszeń.
Dodatkowo w tym roku Milka czekoladowymi Mikołajami będzie zachęcać do delikatnych gestów wdzięczności na OOH.
Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Liquid Thread, a za aktywację konkursową, jej komunikację w mediach społecznościowych oraz adaptację globalnych materiałów OOH – polski oddział agencji Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami PR – Big Picture.
Linki do kreacji video kampanii „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem:
https://www.youtube.com/watch?v=P4_RWktpRwY
https://www.youtube.com/watch?v=M2YROLuRljs
https://www.youtube.com/watch?v=T3KlDB8J3kU

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.