Na Święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą sercem
Święta to wyjątkowy czas dla nas wszystkich. To właśnie wyczekiwanie na ten okres sprawia, że rozumiemy, co liczy się dla nas najbardziej – ludzie dookoła. W okresie świątecznym sami chętniej pomagamy innym, ale też wspominamy tych, którzy pomogli nie tylko nam. Każdy z nas zna osoby, które stawiają innych na pierwszym miejscu, niosą pomoc na co dzień, nie tylko od święta, a jednocześnie przez skromność pozostają w cieniu. To dzięki takim właśnie osobom, które dzielą się sercem, życie staje się delikatniejsze i przyjemniejsze. Na Święta Milka inspiruje nas do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których możemy liczyć niezależnie od pory roku.
Spot, który widzowie pamiętają z ubiegłego roku, a którego akcja rozgrywa się w szkole w czasie Świąt Bożego Narodzenia, opowiada historię o obdarowywaniu tych, którzy dzielą się sercem. Jedna z dziewczynek z chóru szkolnego, który przygotowuje świąteczny występ, dostrzega starania niesłyszącego woźnego, wkładającego wiele trudu w stworzenie cudownych dekoracji sceny. Nasza bohaterka – Mia – postanawia podziękować mu, obdarowując go czekoladowym Mikołajem Milka. Delikatne gesty doceniania łączą naszych bohaterów we wzruszającym finale.
Świąteczny spot emitowany jest w telewizji. Ponadto kreacje są odtwarzane na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych Facebook i YouTube. Ten i inne filmy marki Milka można obejrzeć tutaj.
W tym roku Milka przenosi ideę obdarowywania tych, którzy dzielą się sercem, poza spot telewizyjny i zachęca ludzi do dzielenia się historiami z ich życia w konkursie konsumenckim. Na Facebooku użytkownicy będą się mogli opowiedzieć o bliskich, którzy czynią dobro na co dzień, a nie tylko od święta. Nagrodą będą słodkie podarunki od marki Milka, którymi wygrani będą mogli docenić bohaterów swoich zgłoszeń.
Dodatkowo w tym roku Milka czekoladowymi Mikołajami będzie zachęcać do delikatnych gestów wdzięczności na OOH.
Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Liquid Thread, a za aktywację konkursową, jej komunikację w mediach społecznościowych oraz adaptację globalnych materiałów OOH – polski oddział agencji Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami PR – Big Picture.
Linki do kreacji video kampanii „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem:
https://www.youtube.com/watch?v=P4_RWktpRwY
https://www.youtube.com/watch?v=M2YROLuRljs
https://www.youtube.com/watch?v=T3KlDB8J3kU

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.