Netto z międzynarodową nagrodą European Private Label Awards dla marki Lovena
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Bambusowe bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020. Detalista został doceniony za przyszłościową inicjatywę i wysiłki wkładane w ograniczenie produkcji plastiku.
Wykonane z bambusa, bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena to odpowiedź Netto na konieczność ograniczenia produkcji plastiku, stanowiącego bezpośrednie zagrożenie dla środowiska. Produkt został uhonorowany i otrzymał główną nagrodę w kategorii „Non-food Personal Care” w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020.
Głównym surowcem wykorzystanym do produkcji ekologicznych patyczków higienicznych Lovena jest bambus pochodzący ze zrównoważonych upraw. Pudełko – opakowanie produktu ma certyfikat FSC i jest wykonane w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyclingu. Produkt został wprowadzony na miejsce wycofanych ze sprzedaży plastikowych patyczków higienicznych Lovena.
European Private Label Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez wiodący ogólnoeuropejski magazyn dla branży spożywczej European Supermarket Magazine. Jego celem jest wyłonienie najbardziej innowacyjnych marek własnych, które z powodzeniem mogą konkurować z innymi największymi i znanymi markami dostępnymi w europejskich supermarketach.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.