Nowa stacja paliw Intermarché w Kołobrzegu
Grupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw i uruchamia kolejne punkty pod szyldem Intermarché. 10 lutego br. został otworzony nowy obiekt zlokalizowany przy sklepie Bricomarché w Kołobrzegu. Jest to druga stacja Muszkieterów działająca w formule light, czyli bezobsługowo i bezgotówkowo. Łącznie Grupa ma około 70 stacji paliw w całym kraju.
Najnowsza stacja paliw Intermarché została uruchomiona w województwie zachodniopomorskim w Kołobrzegu. Obiekt jest zlokalizowany obok supermarketu Bricomarché przy ulicy Jasnej 25a. Muszkieterowie przygotowali dla klientów drugi z kolei punkt w odsłonie light, czyli w pełni zautomatyzowany, który działa bez obecności pracowników obsługi. Zmotoryzowani mogą samodzielnie zatankować swoje pojazdy w systemie całodobowym, a następnie dokonać płatności bezgotówkowej. W ofercie stacji Intermarché są wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Paliwa są dostarczane przez SCA PETROLE Polska Sp. z o.o., a ich producentem jest ORLEN Paliwa Sp. z o.o. Są one poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratorium Instytutu Nafty i Gazu. Na stacji zostały zainstalowane 4 stanowiska do tankowania paliw oraz 4 do tankowania LPG.
– Muszkieterowie konsekwentnie poszerzają swoją ofertę stacji paliw, dzięki czemu od lat są liderem na rynku przymarketowych obiektów tego typu. Niezmiennie naszym celem pozostaje, aby stacje paliw działały przy każdym istniejącym sklepie, tam gdzie tylko jest to możliwe – mówi Benjamin Ferte, Prezes Zarządu SCA PETROLE Polska zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów i dodaje – Od 2021 roku proponujemy naszym klientom nowość, czyli stacje w koncepcie light. Wierzymy, że kolejne udoskonalenia naszej oferty pozwolą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów.
Stacje pod szyldem Intermarché zostały docenione przez klientów – ostatnio marka zadebiutowała w rankingu „Marka Nr 1”, który został przygotowany w 2020 roku przez serwis Wybór Kierowców.
Oprócz uruchomienia stacji Muszkieterowie oferują przedsiębiorcom prowadzącym sklepy Intermarché i Bricomarché inne formy rozwijania biznesów. Właściciele mogą zaproponować swoim klientom m.in. myjnię samochodową bądź usługi z zakresu e-commerce – np. Bricomaty lub usługę Intermarché Drive.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.