Nowe rozwiązania technologiczne i rozwój oferty handlowej – podsumowanie 2019 r.
BFF Banking Group
ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/
W 2019 roku Plac Unii City Shopping wprowadził kilka istotnych modernizacji, których celem jest uatrakcyjnienie obiektu i dostosowanie go do wymagań dzisiejszych klientów. Obiekt realizował także wiele działań, które gwarantowały lokalnej społeczności Warszawy atrakcyjne możliwości spędzenia wolnego czasu. Wszystko to złożyło się na utrzymanie dobrego poziomu frekwencji w Centrum.
Komplementarność oferty zakupowej i rozrywkowej staje się kryterium wyboru centrum handlowego przez odwiedzających. Żeby zaspokoić wszystkie potrzeby, Plac Unii nieustannie poszerza swoją ofertę, tworząc kompleksową przestrzeń handlowo-usługową. Dzięki temu, obiekt jest nowoczesnym, bezpiecznym i komfortowym miejscem zakupów oraz rozrywki – szczególnie w dni powszednie. Wszystkie podejmowane przez nas działania w roku 2019 pozwoliły utrzymać frekwencję na analogicznym do 2018 roku poziomie. Biorąc pod uwagę niehandlowe niedziele, jest do dobry wynik, mówi Agata Ryś-Zawistowska, dyrektor kompleksu biurowo-handlowego Plac Unii.
Nowoczesny, zielony budynek
W minionym roku, Centrum Handlowe Plac Unii dokonało wielu modernizacji wpisujących się w trend zrównoważonego rozwoju oraz mających na celu poprawę komfortu pracowników budynku biurowego jak i Klientów centrum handlowego.
Jedną z najistotniejszych nowości w Centrum było uruchomienie pierwszej w Polsce kurtyny ledowej. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Prezentują się na niej firmy z aktualną ofertą handlową, ale nie tylko. Nośnik ten jako Symulakr – jedyna taka w Polsce cyfrowa rzeźba – w czasie rzeczywistym ulega zmianie pod wpływem życia miasta i jego mieszkańców. Każdy, kto znajdzie się w pobliżu Placu Unii ma realny wpływ na to, jak wygląda kurtyna ledowa na elewacji obiektu.
Inną modernizacją, mającą wpływ na codzienną funkcjonalność budynku, była modernizacja wszystkich drzwi wejściowych w obiekcie. Zmienił się ich sposób zawieszenia oraz napędy, dzięki czemu drzwi stały się dużo mniej awaryjne. Co więcej, nowe wejścia wpisują się w trend zrównoważonego rozwoju – zatrzymują ciepłe powietrze w budynku zimą, a chłodne latem. Wymianie poddane zostały również drzwi główne w strefie dostaw. Zwiększyło to bezpieczeństwo dla budynku poprzez dokładniejszy system identyfikacji osób wchodzących do budynku i możliwość, szybszej emisji towarów do budynku i z budynku
Kolejną nowością, zrealizowaną w centrum handlowym w 2019 r., było otworzenie strefy Kids Play. Jest to przestrzeń dedykowana dla dzieci, która łączy zabawki manualne z aplikacjami edukacyjnymi. Nasi mali klienci oprócz oferty gastronomicznej mają do dyspozycji plac zabaw - tuż przy strefie stolików, na poziomie -1.
Bogata oferta handlowa
2019 r. był w Centrum Handlowym Plac Unii czasem intensywnego poszerzania oferty handlowej. Do grona najemców dołączyli m.in.: Barber dla kobiet i mężczyzn PussyCut 69, pierwszy w Polsce serwis iSpot, profesjonalny salon manicure i pedicure Eye Boutique Nail Bar, Satine Bielizna, Salon jubilerski YES czy kawiarnia Słodko-Zdrowo.
Co więcej trwają intensywne prace nad dalszym poszerzaniem oferty gastronomicznej obiektu. W tym roku można więc spodziewać się nowości w tym zakresie.
Integracja lokalnej społeczności
Plac Unii przygotowuje również kreatywne propozycje spędzania wolnego czasu w mieście. Jedną z nich były spotkania pod hasłem #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim cyklu była kultura polskiej wsi. Biorący udział w wydarzeniu mieli okazję, przenieść się do świata ziołolecznictwa i rękodzieła. Wszystkie atrakcje były darmowe, a przygotowane przysmaki i przedmioty można było zabrać ze sobą do domu.
Inną atrakcją były spotkania z cyklu Parę kroków do… To wydarzenia, organizowane we współpracy z Ambasadami innych krajów w Polsce, mające na celu przybliżenie odległych tradycji. W 2019 r. odwiedzający Plac Unii mieli okazję poznać kulturę Meksyku i Indii.
Plac Unii organizuje także cykliczne targi pod hasłem Mokotowskie Spotkania. Podczas spotkań polscy projektanci mają okazję zaprezentować swoje produkty. Event gromadzi wokół siebie sympatyków mody szukających inspiracji i osoby, które chcą poznać twórców lokalnych marek.
Więcej informacji udzielają:
Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250
Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl , +48 601 892 291
Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:
Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.
Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.