Nowy dark store i nowe miasto na celowniku Barbora.pl
Nowy dark store i nowe miasto na celowniku Barbora.pl
Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl planuje otworzyć kolejny dark store oraz uruchomić usługi we Wrocławiu. Mieszkańcy stolicy Dolnego Śląska już wkrótce skorzystają z szybkich i bezpiecznych dostaw nawet jeszcze tego samego dnia. To kolejny znaczący krok firmy w ekspansji na południu kraju.
Barbora jest dostępna w Polsce już od roku. W tym czasie marka z sukcesem podbiła centralną Polskę, wchodząc najpierw do Warszawy i aglomeracji warszawskiej, a następnie do Łodzi. Jako kolejni z usług internetowego sklepu spożywczego zaczęli korzystać mieszkańcy Trójmiasta, a od jesieni również Katowic i okolicznych miast Górnego Śląska. 2022 rok rozpoczął się dla Barbory uruchomieniem usług dla Krakowa, a już niebawem mapę zasięgu sklepu wzmocni największe miasto Dolnego Śląska, przodujące w rozwoju e-commerce oraz będące najważniejszym ośrodkiem kulturalnym, ekonomicznym, akademickim i turystycznym południowo-zachodniej Polski.
Wraz z rosnącym zasięgiem, marka odnotowuje również dynamiczny wzrost klientów. Obecnie z usług internetowego sklepu spożywczego korzysta już ponad 35 tysięcy aktywnych konsumentów. Codzienne zakupy spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do nich z trzech dark store’ów –
w Ożarowie Mazowieckim, Gdańsku oraz Katowicach. Lada moment do tej listy dołączy czwarty – we Wrocławiu.
– Konsekwentnie budujemy naszą markę oraz pracujemy nad umacnianiem długotrwałego zaufania polskich konsumentów. Wrocław to kolejny bardzo znaczący punkt na mapie naszej ekspansji – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl i dodaje: Nieustająco poszukujemy też nowych możliwości rozwoju, by zapewnić wysoką jakość usług i wygodę mieszkańcom miast, w których już jesteśmy obecni. Naszym celem nieustająco pozostaje bycie graczem nr 1 w sektorze
e-grocery w Polsce.
Barbora oferuje szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym stale rozbudowywany asortyment od lokalnych dostawców. Są to sezonowe warzywa i owoce, świeże pieczywo z miejskiej piekarni również w niedzielę, nabiał, mięso, wędliny oraz świeże ryby. Na stronie sklepu w Strefie EKO znajduje się również bogaty wybór produktów ekologicznych. Przy okazji zakupów spożywczych, na www.barbora.pl można nabyć także chemię gospodarczą, środki czystości oraz produkty dla dzieci
i niemowląt topowych marek. Miłośnicy małego ogrodnictwa kupią w sklepie online m.in. ziemię, nawozy do roślin oraz substraty. Z kolei posiadacze zwierząt przysmaki dla swoich pupili czy np. żwirek dla kota.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.
***
Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność
w Polsce.
Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.
Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.