Komunikaty PR

Nowy dark store i nowe miasto na celowniku Barbora.pl

2022-02-16  |  14:00
Biuro prasowe

Nowy dark store i nowe miasto na celowniku Barbora.pl

Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl planuje otworzyć kolejny dark store oraz uruchomić usługi we Wrocławiu. Mieszkańcy stolicy Dolnego Śląska już wkrótce skorzystają z szybkich i bezpiecznych dostaw nawet jeszcze tego samego dnia. To kolejny znaczący krok firmy w ekspansji na południu kraju.

Barbora jest dostępna w Polsce już od roku. W tym czasie marka z sukcesem podbiła centralną Polskę, wchodząc najpierw do Warszawy i aglomeracji warszawskiej, a następnie do Łodzi. Jako kolejni z usług internetowego sklepu spożywczego zaczęli korzystać mieszkańcy Trójmiasta, a od jesieni również Katowic i okolicznych miast Górnego Śląska. 2022 rok rozpoczął się dla Barbory uruchomieniem usług dla Krakowa, a już niebawem mapę zasięgu sklepu wzmocni największe miasto Dolnego Śląska, przodujące w rozwoju e-commerce oraz będące najważniejszym ośrodkiem kulturalnym, ekonomicznym, akademickim i turystycznym południowo-zachodniej Polski.

Wraz z rosnącym zasięgiem, marka odnotowuje również dynamiczny wzrost klientów. Obecnie z usług internetowego sklepu spożywczego korzysta już ponad 35 tysięcy aktywnych konsumentów. Codzienne zakupy spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do nich z trzech dark store’ów – 
w Ożarowie Mazowieckim, Gdańsku oraz Katowicach. Lada moment do tej listy dołączy czwarty – we Wrocławiu.

Konsekwentnie budujemy naszą markę oraz pracujemy nad umacnianiem długotrwałego zaufania polskich konsumentów. Wrocław to kolejny bardzo znaczący punkt na mapie naszej ekspansji – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl i dodaje: Nieustająco poszukujemy też nowych możliwości rozwoju, by zapewnić wysoką jakość usług i wygodę mieszkańcom miast, w których już jesteśmy obecni. Naszym celem nieustająco pozostaje bycie graczem nr 1 w sektorze
e-grocery w Polsce.

Barbora oferuje szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym stale rozbudowywany asortyment od lokalnych dostawców. Są to sezonowe warzywa i owoce, świeże pieczywo z miejskiej piekarni również w niedzielę, nabiał, mięso, wędliny oraz świeże ryby. Na stronie sklepu w Strefie EKO znajduje się również bogaty wybór produktów ekologicznych. Przy okazji zakupów spożywczych, na www.barbora.pl można nabyć także chemię gospodarczą, środki czystości oraz produkty dla dzieci
i niemowląt topowych marek. Miłośnicy małego ogrodnictwa kupią w sklepie online m.in. ziemię, nawozy do roślin oraz substraty. Z kolei posiadacze zwierząt przysmaki dla swoich pupili czy np. żwirek dla kota.

Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

***

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność
w Polsce. 

Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.