Komunikaty PR

Obiad ze Scooby-Doo dla dziecka tylko w Żabce

2021-09-10  |  13:30
Biuro prasowe

Żabka oferuje bogaty wybór produktów wspierających zrównoważone żywienie, także dla najmłodszych, w tym dania obiadowe marki własnej Szamamm Kids. Charakteryzuje je wysoka jakość, smak i prosty skład, a także bajkowe opakowania na licencji ulubionej przez dzieci postaci – Scooby-Doo. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego wystartowała kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”, poświęcona Szamamm Kids.

– Nowa linia Szamamm Kids to nasza odpowiedź zarówno na potrzeby żywieniowe najmłodszych konsumentów, jak i na oczekiwania zapracowanych rodziców, którym niejednokrotnie brakuje pomysłu i czasu na przygotowanie pożywnego posiłku dla dziecka. To pełnowartościowe, gotowe dania obiadowe w porcjach dedykowanych dzieciom. Posiadają prosty skład, dużo warzyw i są wolne od substancji konserwujących oraz sztucznych barwników. Do tego serwowane są w wygodnym opakowaniu z wizerunkiem ulubieńca dzieci, psa Scooby-Doo na etykiecie – mówi Piotr Rajewski, Dyrektor Handlowy w Żabka Polska.

Szamamm Kids to gotowe dania obiadowe w porcjach dedykowanych dzieciom. Aktualnie w ramach linii Żabka oferuje Makaron literki z pulpecikami drobiowo-marchewkowymi, sosem koperkowym i brokułem 250 g oraz Makaron zwierzątka z pulpecikami drobiowo-dyniowymi i sosem pomidorowym z serem mascarpone 225 g. Produkty dostępne są w cenie 10,99 zł/szt.

Posiłki Szamamm Kids charakteryzują się niską zawartością cukru i są wolne od substancji konserwujących oraz sztucznych barwników. Dodatkowo zostały wzbogacone warzywami, podanymi w przystępnej dla dziecka formie, np. w gotowanych na parze pulpecikach „przemycona” została marchewka oraz kawałki dyni. Serwowane są na tacce trójdzielnej, dzięki której można dobrać odpowiednią porcję nawet dla największego niejadka. Posiłki są łatwe do przygotowania – wystarczy podgrzać je w mikrofalówce.

Etykiety opakowań, w których oferowane są dania gotowe Szamamm Kids, zostały stworzone na licencji Scooby-Doo. Zamiast fotografii dania przedstawiają postać psa Scooby-Doo. W tle pojawiają się także zarysy innych postaci z bajki. Dodatkowym wyróżnikiem kategorii dziecięcej jest dopisek „kids” przy logotypie.

Poszerzenie portfolio marki własnej Szamamm o produkty dla dzieci z linii Kids wspiera kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”.

W ramach marki własnej Szamamm Żabka oferuje gotowe dania obiadowe na każdą okazję. Są wśród nich zarówno dania dobrze znane, takie jak pierogi, naleśniki, kotlety, makarony czy skrzydełka panierowane, jak i inspiracje kulinarne z całego świata – od uwielbianych smaków kuchni włoskiej po egzotyczne smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Na mniejszy głód sieć proponuje pyszne zupy. Wszystkie dania pozbawione są substancji konserwujących. Dostępne są także specjalnie oznaczone warianty bezmięsne.

Więcej informacji o marce Szamamm na: https://www.zabka.pl/tylko-u-nas/szamamm

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7500 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.