Komunikaty PR

Odkurzacze marki Electrolux otrzymały nagrodę iF DESIGN AWARD 2020

2020-03-12  |  15:00
Biuro prasowe

iF Design Award to jeden z najważniejszych i najbardziej popularnych na świecie konkursów w dziedzinie designu, w którym co roku bierze udział kilka tysięcy firm. Od 67 lat certyfikaty iF Design Award uznawane są jako symbol doskonałości projektowej. W tegorocznej edycji, 78 niezależnych międzynarodowych ekspertów oceniało 7300 zgłoszeń z 56 krajów. Wśród nagrodzonych firm znalazła się marka Electrolux doceniona za dwa produkty: Odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9 oraz odkurzacz workowy Pure D8.2.   


Za nami wyniki jednego z najstarszych i najbardziej liczących się na świecie konkursów skupiających się na wyjątkowym designie – iF DESIGN AWARD 2020. Konkurs po raz pierwszy zorganizowany został w 1953 r. i od tej pory, co roku w jednej z siedmiu kategorii konkursowych, wyłania najlepiej zaprojektowane produkty gospodarstwa domowego.
W bieżącej edycji, niezależne międzynarodowe jury postanowiło uhonorować nagrodą iF Design Award dwa produkty Electrolux.

 

Docenione zostały odkurzacze marki, wyróżniające się designem i innowacjami technicznymi na najwyższym poziomie. Jednym z nich jest Pure Q9, czyli najcichszy bezprzewodowy odkurzacz 2w1. Gwarantuje doskonałą skuteczność, sprzątanie bez wysiłku i wygodę użytkowania. A to wszystko dzięki najnowszym technologiom zapewniającym ergonomię na najwyższym poziomie. Co więcej, PURE Q9 to nie tylko niezawodność, ale także wyjątkowy design i nowoczesny wygląd. Urządzenie Electrolux posiada aluminiową ramę ze skórzanym uchwytem, który świetnie sprawdza się jako delikatne wykończenie rączki odkurzacza. Ciekawe wzornictwo produktu powoduje, że może stać w dowolnym pomieszczeniu w domu, będąc zawsze pod ręką i w gotowości do pracy.

 

Drugi wyróżniony produkt to odkurzacz Pure D8.2, czyli najcichszy odkurzacz workowy
w portfolio Electrolux. Dzięki zaawansowanym technologiom, gwarantuje najwyższy poziom sprzątania, jednocześnie przy maksymalnej redukcji hałasu (jego maksymalny poziom wynosi 57 dB). Pure D8.2 wyróżnia też nowoczesny design, czyli matowe i gładkie wykończenie oraz elementy harmonijnie współgrające z tekstylną strukturą. Co więcej, 55% produktu wykonane jest

z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu.

 

Uroczyste wręczenie nagród dla laureatów konkursu iF DESIGN AWARD 2020 odbędzie 4 maja 2020 w Berlinie w legendarnym Friedrichstadt-Palast.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.