Komunikaty PR

Odkurzacze marki Electrolux otrzymały nagrodę iF DESIGN AWARD 2020

2020-03-12  |  15:00
Biuro prasowe

iF Design Award to jeden z najważniejszych i najbardziej popularnych na świecie konkursów w dziedzinie designu, w którym co roku bierze udział kilka tysięcy firm. Od 67 lat certyfikaty iF Design Award uznawane są jako symbol doskonałości projektowej. W tegorocznej edycji, 78 niezależnych międzynarodowych ekspertów oceniało 7300 zgłoszeń z 56 krajów. Wśród nagrodzonych firm znalazła się marka Electrolux doceniona za dwa produkty: Odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9 oraz odkurzacz workowy Pure D8.2.   


Za nami wyniki jednego z najstarszych i najbardziej liczących się na świecie konkursów skupiających się na wyjątkowym designie – iF DESIGN AWARD 2020. Konkurs po raz pierwszy zorganizowany został w 1953 r. i od tej pory, co roku w jednej z siedmiu kategorii konkursowych, wyłania najlepiej zaprojektowane produkty gospodarstwa domowego.
W bieżącej edycji, niezależne międzynarodowe jury postanowiło uhonorować nagrodą iF Design Award dwa produkty Electrolux.

 

Docenione zostały odkurzacze marki, wyróżniające się designem i innowacjami technicznymi na najwyższym poziomie. Jednym z nich jest Pure Q9, czyli najcichszy bezprzewodowy odkurzacz 2w1. Gwarantuje doskonałą skuteczność, sprzątanie bez wysiłku i wygodę użytkowania. A to wszystko dzięki najnowszym technologiom zapewniającym ergonomię na najwyższym poziomie. Co więcej, PURE Q9 to nie tylko niezawodność, ale także wyjątkowy design i nowoczesny wygląd. Urządzenie Electrolux posiada aluminiową ramę ze skórzanym uchwytem, który świetnie sprawdza się jako delikatne wykończenie rączki odkurzacza. Ciekawe wzornictwo produktu powoduje, że może stać w dowolnym pomieszczeniu w domu, będąc zawsze pod ręką i w gotowości do pracy.

 

Drugi wyróżniony produkt to odkurzacz Pure D8.2, czyli najcichszy odkurzacz workowy
w portfolio Electrolux. Dzięki zaawansowanym technologiom, gwarantuje najwyższy poziom sprzątania, jednocześnie przy maksymalnej redukcji hałasu (jego maksymalny poziom wynosi 57 dB). Pure D8.2 wyróżnia też nowoczesny design, czyli matowe i gładkie wykończenie oraz elementy harmonijnie współgrające z tekstylną strukturą. Co więcej, 55% produktu wykonane jest

z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu.

 

Uroczyste wręczenie nagród dla laureatów konkursu iF DESIGN AWARD 2020 odbędzie 4 maja 2020 w Berlinie w legendarnym Friedrichstadt-Palast.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI Biuro prasowe
2024-05-08 | 11:00

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.