Oszczędzaj czas i pieniądze drukując etykiety, kiedy tylko chcesz!
Wyjątkowość LX500e polega na wykorzystaniu atramentowej technologii druku z najwyższą rozdzielczością. Pozwala to na wydruk fantastycznych, pełno kolorowych etykiet bezpośrednio we własnym biurze bądź zakładzie produkcyjnym.
Najważniejsze zalety LX500e to:
- mała i kompaktowa,
- szerokość druku do 101,6 mm,
- pełno kolorowy druk do 4800 dpi.
Pełna gotowość do użycia
Zarówno przy początkowej konfiguracji, jak i przez cały etap eksploatacji urządzenia, LX500e jest prosty w obsłudze. Wszystko co jest niezbędne, aby rozpocząć drukowanie etykiet znajduje się w pudełku: oprogramowanie, próbki rolek etykiet o wysokim połysku, pojemnik z tuszem i przewód USB. Drukowanie etykiet w pełnym kolorze można rozpocząć już w kilka minut po wyjęciu urządzenia z pudełka.
Model LX500ec posiada wbudowaną gilotynę do odcinania etykiet
Wbudowana gilotyna umożliwia odcinanie wysztancowanych, ze znacznikami lub ciągłych, etykiet. Do wyboru mamy następujące tryby cięcia:
- bez odcinania – jeżeli wykorzystujemy nawijarkę,
- odcięcie po braku aktywności – po zakończeniu zadania drukowania,
- odcięcie na żądanie – po naciśnięciu przycisku „Load”,
- odcięcie po każdej etykiecie – do produkcji pojedynczych etykiet np. kart identyfikacyjnych,
- odcięcie po [x] etykietach – daje możliwość wyboru liczby etykiet, która pozostaje w jednym ciągu przed odcięciem.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę produktu:
http://drukarki.etykiet.pl/produkty-lista/lx500e-kolorowa-drukarka-do-etykiet/
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.