Oszczędzaj czas i pieniądze drukując etykiety, kiedy tylko chcesz!
Wyjątkowość LX500e polega na wykorzystaniu atramentowej technologii druku z najwyższą rozdzielczością. Pozwala to na wydruk fantastycznych, pełno kolorowych etykiet bezpośrednio we własnym biurze bądź zakładzie produkcyjnym.
Najważniejsze zalety LX500e to:
- mała i kompaktowa,
- szerokość druku do 101,6 mm,
- pełno kolorowy druk do 4800 dpi.
Pełna gotowość do użycia
Zarówno przy początkowej konfiguracji, jak i przez cały etap eksploatacji urządzenia, LX500e jest prosty w obsłudze. Wszystko co jest niezbędne, aby rozpocząć drukowanie etykiet znajduje się w pudełku: oprogramowanie, próbki rolek etykiet o wysokim połysku, pojemnik z tuszem i przewód USB. Drukowanie etykiet w pełnym kolorze można rozpocząć już w kilka minut po wyjęciu urządzenia z pudełka.
Model LX500ec posiada wbudowaną gilotynę do odcinania etykiet
Wbudowana gilotyna umożliwia odcinanie wysztancowanych, ze znacznikami lub ciągłych, etykiet. Do wyboru mamy następujące tryby cięcia:
- bez odcinania – jeżeli wykorzystujemy nawijarkę,
- odcięcie po braku aktywności – po zakończeniu zadania drukowania,
- odcięcie na żądanie – po naciśnięciu przycisku „Load”,
- odcięcie po każdej etykiecie – do produkcji pojedynczych etykiet np. kart identyfikacyjnych,
- odcięcie po [x] etykietach – daje możliwość wyboru liczby etykiet, która pozostaje w jednym ciągu przed odcięciem.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę produktu:
http://drukarki.etykiet.pl/produkty-lista/lx500e-kolorowa-drukarka-do-etykiet/

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.