Komunikaty PR

Otwarcie drugiego Bricomarché w Bytomiu w ciągu pół roku

2020-02-26  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój sieci Bricomarché. 26 lutego br. odbyło się uroczyste otwarcie sklepu pod tym szyldem w Bytomiu. To już drugi supermarket Bricomarché działający w tym mieście, 11. w województwie śląskim i 164. w Polsce. Mieszkańcy Bytomia zyskają nie tylko bezpośredni dostęp do oferty liczącej 29 tysięcy artykułów, ale także 32 nowe miejsca pracy i akcje społeczne organizowane przez Muszkieterów.

Cieszymy się, że w odstępie zaledwie połowy roku otworzyliśmy kolejny sklep, dzięki któremu mieszkańcy Bytomia i okolicznych miast zyskają łatwiejszy dostęp do produktów z działów: artykuły budowlane, majsterkowanie, ogród i dekoracjamówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce i dodaje Drugie Bricomarché w Bytomiu do najlepszy dowód na to, że nasza oferta produktowa została doceniona przez lokalną społeczność.

Nowo otwarty sklep Bricomarché został zlokalizowany przy ulicy Zabrzańskiej 33. Łączna powierzchnia supermarketu wynosi 2 200 m2 i pozwala zaoferować klientom dostęp do 29 tys. artykułów typu DIY. W pobliżu sklepu zlokalizowany został ogród zewnętrzny liczący 1 000 m2 oraz parking mieszczący 100 aut. Klienci Bricomarché będą mogli skorzystać z dodatkowych usług takich jak transport zamówionego towaru, cięcie blatów czy wycinanie otworów w zlewozmywakach.

Otwarcie drugiego sklepu Bricomarché w Bytomiu niesie za sobą wiele korzyści dla okolicznych mieszkańców. Gwarantuję, że sklep przy ulicy Zabrzańskiej 33 zapewni swoim klientom nie tylko atrakcyjne ceny, ale przede wszystkim fachowe doradztwo naszych pracowników mówi Marek Gawliński, właściciel dwóch supermarketów Bricomarché w Bytomiu i dodajeCieszę się, że od teraz Bytomianie skorzystają z oferty Bricomarché także w innej części naszego miasta.  

W związku z otwarciem drugiego, bytomskiego sklepu Bricomarché na mieszkańców tego miasta czekało wiele atrakcji. Pierwsi klienci nowo otwartego supermarketu mogli wziąć udział w poczęstunku i konkursach z nagrodami. W dniu otwarcia supermarketu przewidziane zostały również liczne atrakcje skierowane do najmłodszych odwiedzających. Z myślą o nich zorganizowano różnorodne animacje, wśród których znalazły się m.in. malowanie twarzy, jak też słodki poczęstunek.

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Bytomiu:

  • Adres sklepu: ul. Zabrzańska 33, 41-907 Bytom
  • Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota: 8:00-21:00, niedziele handlowe: 10:00-18:00
  • Liczba pracowników: 32
  • Liczba kas: 3
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.