Pepco dołączyło do Atrium Molo
Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od ponad tygodnia mieszkańcy Szczecina mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie Pepco. Oprócz modnych ubrań dla całej rodziny, znajdą w nim stylowe dodatki i akcesoria do domu – a wszystko w atrakcyjnych cenach. Pepco to nie jedyny nowy sklep w Atrium Molo. W najbliższym czasie do grona najemców dołączy także znana marka odzieżowa.
Pepco należy do sieci dyskontów cieszących się dużą popularnością wśród Polaków. Nowo otwarty sklep w szczecińskim centrum zajmuje powierzchnię 663 m kw. i oferuje klientom szeroki asortyment produktów – od modnej odzieży dla dzieci i dorosłych oraz dodatki, po praktyczne akcesoria do domu i artykuły dekoracyjne do wyposażenia wnętrz, a także upominki i zabawki. Sklep znajduje się na parterze galerii, obok hipermarketu Carrefour i sklepu New Yorker.
To nie jedyny nowy najemca w murach centrum handlowego. W styczniu br. umowę na wynajem lokalu w galerii podpisała firma odzieżowa KappAhl. To jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych w Polsce i w Europie Północnej. Sklep zajmie powierzchnię 665 m kw. i będzie ulokowany na parterze Atrium Molo.
- Cieszymy się, że to właśnie nasze centrum handlowe firma Pepco wybrała na lokalizację swojego kolejnego sklepu w Szczecinie. Z jego bogatej i atrakcyjnej oferty klienci mogą korzystać już od 9 lutego. Serdecznie zapraszamy mieszkańców do odwiedzenia nowego miejsca na mapie zakupowej Atrium Molo. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów dostosowanych do różnych potrzeb i na każdą kieszeń. Każdy może tutaj znaleźć coś dla siebie - mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo. – A już niebawem w naszym centrum pojawi się kolejny najemca - szwedzka sieć KappAhl. Dwie nowe, silne marki w portfolio centrum na pewno uatrakcyjnią i wzbogacą dotychczasową ofertę handlową - mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz oferty centrum można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-molo.pl.
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.