Komunikaty PR

Pepco dołączyło do Atrium Molo

2021-02-23  |  01:00
Biuro prasowe

Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od ponad tygodnia mieszkańcy Szczecina mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie Pepco. Oprócz modnych ubrań dla całej rodziny, znajdą w nim stylowe dodatki i akcesoria do domu – a wszystko w atrakcyjnych cenach. Pepco to nie jedyny nowy sklep w  Atrium Molo. W najbliższym czasie do grona najemców dołączy także znana marka odzieżowa.  

 

Pepco należy do sieci dyskontów cieszących się dużą popularnością wśród Polaków. Nowo otwarty sklep w  szczecińskim centrum zajmuje powierzchnię 663 m kw. i oferuje klientom szeroki asortyment produktów – od modnej odzieży dla dzieci i dorosłych oraz dodatki, po praktyczne akcesoria do domu i artykuły dekoracyjne do wyposażenia wnętrz, a także upominki i zabawki. Sklep znajduje się na parterze galerii, obok hipermarketu Carrefour i sklepu New Yorker.

 

To nie jedyny nowy najemca w murach centrum handlowego. W styczniu br. umowę na wynajem lokalu w galerii podpisała firma odzieżowa KappAhl. To jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych w  Polsce i w Europie Północnej. Sklep zajmie powierzchnię 665 m kw. i będzie ulokowany na parterze Atrium Molo.

 

- Cieszymy się, że to właśnie nasze centrum handlowe firma Pepco wybrała na lokalizację swojego kolejnego sklepu w Szczecinie. Z jego bogatej i atrakcyjnej oferty klienci mogą korzystać już od 9 lutego. Serdecznie zapraszamy mieszkańców do odwiedzenia nowego miejsca na mapie zakupowej Atrium Molo. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów dostosowanych do różnych potrzeb i na każdą kieszeń. Każdy może tutaj znaleźć coś dla siebie - mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo. – A już niebawem w naszym centrum pojawi się kolejny najemca - szwedzka sieć KappAhl. Dwie nowe, silne marki w portfolio centrum na pewno uatrakcyjnią i  wzbogacą dotychczasową ofertę handlową - mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.

 

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz oferty centrum można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-molo.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.