Komunikaty PR

Piekarnia Baton debiutuje w Zielonych Arkadach

2020-02-04  |  14:18
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

W Zielonych Arkadach otwarto Dom Chleba Baton, który charakteryzują wypieki, będące połączeniem tradycyjnych i naturalnych smaków z nowoczesną technologią. Lokal w Zielonych Arkadach to pierwszy sklep lokalnej piekarni w centrum handlowym w Bydgoszczy.

Nowo otwarta piekarnia Baton w Zielonych Arkadach jest kolejnym punktem marki na mapie Bydgoszczy, który spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a zarazem pierwszym w centrum handlowym. Nowoczesny wystrój sklepu został zaprojektowany specjalnie dla lokalu w Zielonych Arkadach, jednak będzie z czasem adaptowany w istniejących już punktach. Na 33 mkw. klienci znajdą pełny asortyment. To przede wszystkim pieczywo, w tym chleby najwyższej jakości na naturalnym zakwasie oraz bułki, kanapki i drożdżówki. Nie brakuje też słodkich smakołyków, takich jak pączki, ciasta i torty. Baton w swojej ofercie w Zielonych Arkadach posiada również lody rzemieślnicze oraz kawę na wynos.

Smak i aromat świeżego pieczywa jest na tyle ponadczasowy, że towarzyszy nam przez całe życie. Znalezienie miejsca, które produkuje smaczne i wysokiej jakości wypieki jest prawdziwym wyzwaniem. Dlatego cieszymy się, że miejsce znane lokalnej społeczności i wierne długoletniej tradycji zostało otwarte właśnie w naszym Centrum – mówi Ewa Krassowska, Dyrektor Zielonych Arkad.

Piekarnia Baton została założona w 1991 roku jako mały zakład, który dzięki systematycznemu rozwojowi i zastosowaniu nowoczesnych technologii przez lata rozszerzył swoją działalność. Jej nazwa wywodzi się z języka francuskiego, w którym oznacza długie pieczywo w kształcie bagietki. Marka oferuje tradycyjne wypieki, ale też wychodząc naprzeciw potrzebom zmieniającej się klienteli, wprowadziła pieczywo prozdrowotne.

Nowo otwarta piekarnia Baton znajduje się w Zielonych Arkadach na poziomie -1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki Biuro prasowe
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.