Plantwear startuje z nowym serwisem e-commerce Giftbay.pl
Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, poszerza zakres działalności. Spółka uruchomiła właśnie nową platformę e-commerce Giftbay.pl, za pośrednictwem której będzie oferować spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Platforma zawiera ponad 200 wersji produktowych z podziałem na kategorie, okazję oraz relację z obdarowanym. Personalizacja dokonywana jest na gotowych produktach, co zapewnia krótki termin realizacji zamówień.
Prace związane z utworzeniem platformy e-commerce z personalizowanymi prezentami był realizowany już od dawna, jednak z niską częstotliwością. Ze względu na aktualny wzrost popularności e-commerce oraz ograniczenie kontaktów społecznych, spółka zintensyfikowała działania w celu szybszego uruchomienia nowej platformy Giftbay.pl
- Od kliku tygodni obserwujemy dynamiczny wzrost zainteresowania zakupami online. Uznaliśmy, że to dobry moment na poszerzenie naszego portfolio, większą dywersyfikację źródeł przychodów i dostarczenie naszym klientom dodatkowej możliwości związanej z personalizacją oferowanych przedmiotów. Nasi klienci mogą zamówić prezent wraz z dostarczeniem bezpośrednio do osoby obdarowywanej. Taka usługa wydaje się szczególnie ważna i potrzebna teraz, w okresie społecznej izolacji - komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear
Część produktów oferowanych w serwisie Giftbay.pl wytwarzana będzie przez Plantwear, a pozostałe będą zamawiane od dostawców, z którymi zostały już ustalone warunki handlowe. Produkcja i nadzór nad projektem odbywać się będzie w siedzibie spółki w Radzyniu Podlaskim, natomiast opracowaniem i wdrożeniem strategii marketingowej zajmie się zespół Plantwear w Krakowie.
Dodatkowo, w związku z ogłoszonym stanem pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 spółka zaangażowała się w pomoc polskim placówkom służby zdrowia.
- Zleciliśmy uszycie 200 maseczek, które trafią do Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Dodatkowo, za każdą zakupioną bransoletkę plecioną do tej puli dorzucimy jeszcze jedną sztukę. Maseczki nie są certyfikowane, jednak w obecnej sytuacji placówki medyczne zgłaszają chęć ich wykorzystania po sterylizacji na miejscu – tłumaczy Ewelina Bury, wiceprezes Plantwear.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

PGE mocno inwestuje w odnawialne źródła energii. Prowadzi też analizy dotyczące Bełchatowa jako lokalizacji drugiej elektrowni jądrowej
Rekordowe w historii zyski Grupy PGE pozwolą na dalszą transformację energetyczną i kolejne inwestycje. Spółka planuje budowę bateryjnych magazynów energii, będzie też intensywnie rozwijać inwestycje w odnawialne źródła energii, szczególnie offshore, a także sieci dystrybucyjne. Analizuje też możliwość budowy elektrowni jądrowej w Bełchatowie. – Nasze plany to dalsza transformacja grupy zmierzająca w stronę tego, czego oczekuje od nas rynek – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Handel
Niepewność powodowana amerykańskimi cłami wstrzymuje inwestycje. Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów

Chaotyczna polityka celna administracji Donalda Trumpa, polegająca na zapowiadaniu, wprowadzaniu, a potem zawieszaniu ceł na różne sektory działalności i kraje, utrudnia planowanie działalności gospodarczej i inwestowanie w warunkach rosnącej niepewności. W tej sytuacji wiele firm wstrzymuje się z inwestycjami bądź gromadzi zapasy surowców i półproduktów na kolejne tygodnie działalności. Amerykańskie cła powodują wprowadzenie taryf odwetowych ze strony dotkniętych nowymi przepisami krajów. W efekcie globalny handel wyhamuje, a wraz z nimi spowolni rozwój gospodarczy.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.