Komunikaty PR

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

2025-03-04  |  08:00
Biuro prasowe

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi. PayU umożliwia klientom sklepów zbudowanych na Shopify jeszcze wygodniejsze płatności za zakupy, w tym BLIK-iem bezpośrednio na stronie z potwierdzeniem zamówienia (tzw. checkout).

Dzięki Shopify, jednej z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, można prowadzić sklep internetowy bez potrzeby posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. Jest to popularne rozwiązanie zarówno wśród przedsiębiorców, którzy chcą szybko uruchomić e-commerce, jak i firm, których biznes dynamicznie się rozwija lokalnie lub międzynarodowo. Sklepy internetowe każdej wielkości korzystające z Shopify mogą w łatwy sposób zintegrować serwis online z bramką płatniczą PayU, aby oferować klientom bezpieczne oraz jeszcze szybsze i wygodniejsze płatności.

Dwa nowe rozwiązania to wtyczka „Shopify PayU GPO”, w ramach której metody płatności udostępniane są na stronie operatora płatności, oraz wtyczka „Shopify PayU GPO BLIK” umożliwiająca przedstawienie płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia (checkoutu) w sklepie internetowym zbudowanym na Shopify. Z perspektywy optymalizacji konwersji sprzedaży w e-commerce jest to unikalne i rewolucyjne rozwiązanie na rynku.

Shopify obsługuje miliony sklepów internetowych na całym świecie, zapewniając przedsiębiorcom łatwą w użyciu platformę do sprzedaży produktów i usług. W miarę jak e-commerce prężnie się rozwija, rośnie również popularność Shopify w Polsce, a wraz z nią potrzeba rozwiązań płatniczych, które są elastyczne, bezpieczne i łatwe w konfiguracji.

Korzyści dla sklepów

Aplikacje PayU dla Shopify upraszczają integrację płatności dla sklepów zbudowanych na tej popularnej platformie, umożliwiając sprzedawcom akceptowanie płatności za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Po zainstalowaniu wtyczki „PayU GPO” pobranej z Shopify App Store, sprzedawcy mogą skonfigurować w panelu preferencje dotyczące płatności, np. obsługiwane metody płatności, waluty czy ustawienia ochrony przed oszustwami, w taki sposób, aby bramka płatności PayU idealnie pasowała do potrzeb biznesowych sklepu. Przed pełnym uruchomieniem w sklepie, można również przeprowadzać transakcje testowe w środowisku Sandbox.

payu_02

Płatności BLIK bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia

Obok głównej wtyczki bramki płatności, PayU oferuje również wtyczkę „BLIK”. Jest to przełomowe rozwiązanie dla wszystkich graczy polskiego rynku e-commerce, którzy rozwijają swoje sklepy na platformie Shopify. Wtyczka „BLIK” stworzona przez PayU umożliwia płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie potwierdzenia zamówienia w sklepie, a weryfikacja płatności odbywa się natychmiast na stronie płatności BLIK – bez potrzeby przekierowania do dostawcy płatności.

– Nasza wtyczka BLIK dla Shopify to duży krok naprzód dla firm sprzedających online w Polsce, gdzie BLIK jest najpopularniejszą alternatywną metodą płatności – mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A. – Do tej pory kupujący musieli opuszczać sklep, aby zapłacić BLIK-iem na stronie dostawcy płatności. Dzięki wtyczce od PayU sprzedawcy mogą dodać BLIKa jako osobną opcję płatności bezpośrednio w swoim sklepie Shopify. To znacznie upraszcza i przyspiesza proces zakupowy, co poprawia ogólną wygodę klientów i zwiększa sprzedaż – dodaje.

Dostępność dwóch wtyczek – PayU GPO oraz PayU GPO BLIK – pozwala dostosować system płatności do potrzeb każdego sklepu internetowego, a ich instalacja w sklepie Shopify jest bardzo prosta.

Wzmocnienie pozycji PayU w ekosystemie e-commerce

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw przenosi swoją sprzedaż do internetu. Dlatego tak ważne jest, aby płatności były bezpieczne, proste i wygodne dla ich klientów. Dwie nowe aplikacje dla Shopify umacniają pozycję PayU jako lidera w płatnościach online i zaufanego partnera dla firm każdej wielkości prowadzących działalność e-commerce. Dzięki rozwiązaniom PayU firmy mogą łatwiej zarządzać płatnościami i rozwijać swoje sklepy internetowe.

Źródło: PayU

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.