Komunikaty PR

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

2025-03-04  |  08:00
Biuro prasowe

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi. PayU umożliwia klientom sklepów zbudowanych na Shopify jeszcze wygodniejsze płatności za zakupy, w tym BLIK-iem bezpośrednio na stronie z potwierdzeniem zamówienia (tzw. checkout).

Dzięki Shopify, jednej z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, można prowadzić sklep internetowy bez potrzeby posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. Jest to popularne rozwiązanie zarówno wśród przedsiębiorców, którzy chcą szybko uruchomić e-commerce, jak i firm, których biznes dynamicznie się rozwija lokalnie lub międzynarodowo. Sklepy internetowe każdej wielkości korzystające z Shopify mogą w łatwy sposób zintegrować serwis online z bramką płatniczą PayU, aby oferować klientom bezpieczne oraz jeszcze szybsze i wygodniejsze płatności.

Dwa nowe rozwiązania to wtyczka „Shopify PayU GPO”, w ramach której metody płatności udostępniane są na stronie operatora płatności, oraz wtyczka „Shopify PayU GPO BLIK” umożliwiająca przedstawienie płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia (checkoutu) w sklepie internetowym zbudowanym na Shopify. Z perspektywy optymalizacji konwersji sprzedaży w e-commerce jest to unikalne i rewolucyjne rozwiązanie na rynku.

Shopify obsługuje miliony sklepów internetowych na całym świecie, zapewniając przedsiębiorcom łatwą w użyciu platformę do sprzedaży produktów i usług. W miarę jak e-commerce prężnie się rozwija, rośnie również popularność Shopify w Polsce, a wraz z nią potrzeba rozwiązań płatniczych, które są elastyczne, bezpieczne i łatwe w konfiguracji.

Korzyści dla sklepów

Aplikacje PayU dla Shopify upraszczają integrację płatności dla sklepów zbudowanych na tej popularnej platformie, umożliwiając sprzedawcom akceptowanie płatności za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Po zainstalowaniu wtyczki „PayU GPO” pobranej z Shopify App Store, sprzedawcy mogą skonfigurować w panelu preferencje dotyczące płatności, np. obsługiwane metody płatności, waluty czy ustawienia ochrony przed oszustwami, w taki sposób, aby bramka płatności PayU idealnie pasowała do potrzeb biznesowych sklepu. Przed pełnym uruchomieniem w sklepie, można również przeprowadzać transakcje testowe w środowisku Sandbox.

payu_02

Płatności BLIK bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia

Obok głównej wtyczki bramki płatności, PayU oferuje również wtyczkę „BLIK”. Jest to przełomowe rozwiązanie dla wszystkich graczy polskiego rynku e-commerce, którzy rozwijają swoje sklepy na platformie Shopify. Wtyczka „BLIK” stworzona przez PayU umożliwia płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie potwierdzenia zamówienia w sklepie, a weryfikacja płatności odbywa się natychmiast na stronie płatności BLIK – bez potrzeby przekierowania do dostawcy płatności.

– Nasza wtyczka BLIK dla Shopify to duży krok naprzód dla firm sprzedających online w Polsce, gdzie BLIK jest najpopularniejszą alternatywną metodą płatności – mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A. – Do tej pory kupujący musieli opuszczać sklep, aby zapłacić BLIK-iem na stronie dostawcy płatności. Dzięki wtyczce od PayU sprzedawcy mogą dodać BLIKa jako osobną opcję płatności bezpośrednio w swoim sklepie Shopify. To znacznie upraszcza i przyspiesza proces zakupowy, co poprawia ogólną wygodę klientów i zwiększa sprzedaż – dodaje.

Dostępność dwóch wtyczek – PayU GPO oraz PayU GPO BLIK – pozwala dostosować system płatności do potrzeb każdego sklepu internetowego, a ich instalacja w sklepie Shopify jest bardzo prosta.

Wzmocnienie pozycji PayU w ekosystemie e-commerce

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw przenosi swoją sprzedaż do internetu. Dlatego tak ważne jest, aby płatności były bezpieczne, proste i wygodne dla ich klientów. Dwie nowe aplikacje dla Shopify umacniają pozycję PayU jako lidera w płatnościach online i zaufanego partnera dla firm każdej wielkości prowadzących działalność e-commerce. Dzięki rozwiązaniom PayU firmy mogą łatwiej zarządzać płatnościami i rozwijać swoje sklepy internetowe.

Źródło: PayU

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.