Ponowne otwarcie salonu CCC w Atrium Copernicus
CCC ponownie otworzyło swój sklep w Atrium Copernicus. Torunianie, którzy upodobali sobie tę markę, od 1 października mogą znowu korzystać z jej bogatej i zróżnicowanej oferty. To nie koniec nowości! Pod koniec października w toruńskiej galerii swój pop up uruchomi IKEA.
Nowo otwarty salon CCC ma powierzchnię 504 m2. Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. W bogatym portfolio CCC znajdują się wyroby sztandarowych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy. Równie ciekawie przedstawia się oferta dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Mają one do wyboru szeroką gamę produktów popularnych brandów sportowych: Sprandi, Adidas, Puma, Reebok, New Balance, Converse, Vans czy Skechers.
Z myślą o klientach, CCC wprowadza technologiczne udogodnienia, dzięki którym zakupy stają się przyjemniejsze i prostsze. W toruńskim salonie można skorzystać z czytnika e-size.me – usługi skanowania stóp, pozwalającej dobrać odpowiedni rozmiar obuwia dla siebie – online i offline. Salon CCC znajduje się w pobliżu sklepów Homla i Carry, a także perfumerii Sephora, obok wejścia do galerii.
- Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniem naszej oferty o nowe marki, ale też nowoczesne formaty zakupowe. Dlatego cieszę się, że CCC wróciło do Copernicusa w nowej odsłonie i z dodatkowymi udogodnieniami dla klientów. Lada moment nasze centrum wzbogaci również pop up IKEA, którego konsultanci zaoferują wszystkim miłośnikom wnętrz usługi projektowania oraz doradztwo w zakresie doboru asortymentu tej znanej szwedzkiej marki – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.