Komunikaty PR

Przedświąteczne nowości w Westfield Arkadia

2022-12-19  |  12:00

Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i tuż przed Świętami zaskakuje klientów nowościami i jeszcze szerszą ofertą. Klienci mogą odwiedzić m.in. nową odsłonę perfumerii Douglas wraz ze strefą SPA, kupić obuwie i dodatki, które powstają w duchu slow w pracowni Balagan oraz zainspirować się świątecznymi dekoracjami do domu z Miloo Home.

Westfield Arkadia od lat jest wybierana przez najważniejsze polskie i zagraniczne marki jako lokalizacja dla ich najnowszych konceptów oraz flagowych salonów. Ostatni czas był pod tym kątem bardzo intensywny. W centrum pojawiły się nowe marki, najnowocześniejsze koncepty, ale też retowarcia sklepów wcześniej obecnych w centrum.

Ciekawą nowością dla osób poszukujących obuwia i akcesoriów najwyższej jakości będzie marka Balagan. Jest to brand, który specjalizuje się w butach, torebkach i dodatkach szytych ręcznie, z naturalnych materiałów oraz wysokogatunkowych komponentów. Każdy projekt Balagan charakteryzuje minimalizm we wzornictwie i doborze kolorów. Marka współpracuje z polskimi, małymi manufakturami, często prowadzonymi od pokoleń. Sklep w Westfield Arkadia został określony mianem atelier i wygląda inaczej niż dotychczasowe lokale marki. Na ekranie są wyświetlane filmy z pracowni, pokazujące proces wytwarzania obuwia. Uwagę przyciąga także wystrój – kute, stalowe ekspozytory, drewniany regał oraz naturalne płótno z sitodrukiem na ścianach. Sklep znajduje się na pierwszym piętrze, w pasażu Canaletto.

Na tym samym piętrze, w pasażu Wisła, klienci mogą także odwiedzić nowo otwarty salon znanej na całym świecie marki sportowej – PUMA. Nowy sklep oferuje szeroki wybór produktów marki – od lifestyle’owych po te zaawansowane technologicznie dla miłośników sportu. PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us, prezentując m.in. kolekcje treningowe, w tym linię produktów powstałych we współpracy z Pamelą Reif, a także propozycje z kategorii Select, jak np. kolekcja PUMA x Liberty. Pośród propozycji męskich znajdują się najmodniejsze modele sneakersów, asortyment piłkarski, a także motorsportowy. 

Z kolei osoby poszukujące ozdób świątecznych oraz inspiracji w zakresie urządzania wnętrz mogą udać się do nowo otwartego pop up store’u Miloo Home zlokalizowanego na parterze. Sklep ma ponad 200 mkw. i będzie dostępny dla klientów do końca grudnia br. Oferuje on przede wszystkim szeroki asortyment dekoracji świątecznych z czterech różnych kolekcji, ale także meble i dodatki – tekstylia, wazony, lampy czy lustra.

Westfield Arkadia wybierana na flagowe koncepty

Nowa perfumeria Douglas w Westfield Arkadia, która przeszła całkowitą przebudowę, zajmuje powierzchnie 1156 mkw. Została zaprojektowana przez niemieckiego architekta Volkera Metza zgodnie z najnowszymi trendami i jest największym salonem w tej części Europy. Znajduje się w niej ponad 40 odsłon wizualizacji marek z ich własnym DNA, a także dziewięć tzw. shop-in-shop, czyli stref dedykowanych markom makijażowym i zapachowym. To wyjątkowy świat luksusowych marek, takich jak Chanel, Dior, Giorgio Armani Cosmetics, Lancôme, Byredo, Tom Ford, Acqua di Parma i Maison Margiela oraz debiutującej na naszym rynku Molton Brown. Każda z nich ma dedykowane sobie miejsce, gdzie klient znajdzie pełen asortyment produktów, wyjątkową obsługę oraz bezpłatne porady i konsultacje z ekspertami marek. Flagowy salon Douglas oferuje również największy wybór perfum, w tym najbardziej wyszukane, selektywne zapachy niszowe zaprezentowane w specjalnej strefie. O wyjątkowości tego miejsca stanowi także ponad 100 mkw. dedykowanych strefie SPA z dwoma gabinetami kosmetycznymi, stanowiskami do manicure i pedicure oraz z salonem fryzjerskim prowadzonym w oparciu o współpracę z profesjonalnymi markami, takimi jak Kérastase, Aveda, Balmain oraz Wella Professionals.

Salon w najnowszym koncepcie wnętrz otworzyło również Oysho i jest to największy sklep marki w Polsce. Salon został przeniesiony z parteru na pierwsze piętro, do pasażu Wisła. W ofercie sklepu uwagę zwraca szeroki wybór kolekcji sportowych.

Niezwykle cieszy nas zaufanie naszych partnerów biznesowych. Otwarcia nowych, flagowych sklepów i najnowszych konceptów cenionych przez klientów marek to dla nas dowód, że Westfield Arkadia jest numerem jeden jeśli chodzi o szeroką i wyjątkową ofertę i to nie tylko handlową – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje Zależy nam na tym, by Westfield Arkadia była miejscem, w którym klienci mogą doświadczać marek w nowy sposób czego przykładem jest chociażby strefa SPA w naszej perfumerii Douglas.

To nie koniec zmian – do centrum handlowego Westfield Arkadia na kilka najbliższych miesięcy powróciła marka Kapsula, zrzeszająca ukraińskich projektantów. Jest to pop up store, zlokalizowany na pierwszym piętrze, w którym klienci znajdą 70 wyjątkowych kolekcji odzieży i biżuterii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.