Komunikaty PR

Przedświąteczne nowości w Westfield Arkadia

2022-12-19  |  12:00

Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i tuż przed Świętami zaskakuje klientów nowościami i jeszcze szerszą ofertą. Klienci mogą odwiedzić m.in. nową odsłonę perfumerii Douglas wraz ze strefą SPA, kupić obuwie i dodatki, które powstają w duchu slow w pracowni Balagan oraz zainspirować się świątecznymi dekoracjami do domu z Miloo Home.

Westfield Arkadia od lat jest wybierana przez najważniejsze polskie i zagraniczne marki jako lokalizacja dla ich najnowszych konceptów oraz flagowych salonów. Ostatni czas był pod tym kątem bardzo intensywny. W centrum pojawiły się nowe marki, najnowocześniejsze koncepty, ale też retowarcia sklepów wcześniej obecnych w centrum.

Ciekawą nowością dla osób poszukujących obuwia i akcesoriów najwyższej jakości będzie marka Balagan. Jest to brand, który specjalizuje się w butach, torebkach i dodatkach szytych ręcznie, z naturalnych materiałów oraz wysokogatunkowych komponentów. Każdy projekt Balagan charakteryzuje minimalizm we wzornictwie i doborze kolorów. Marka współpracuje z polskimi, małymi manufakturami, często prowadzonymi od pokoleń. Sklep w Westfield Arkadia został określony mianem atelier i wygląda inaczej niż dotychczasowe lokale marki. Na ekranie są wyświetlane filmy z pracowni, pokazujące proces wytwarzania obuwia. Uwagę przyciąga także wystrój – kute, stalowe ekspozytory, drewniany regał oraz naturalne płótno z sitodrukiem na ścianach. Sklep znajduje się na pierwszym piętrze, w pasażu Canaletto.

Na tym samym piętrze, w pasażu Wisła, klienci mogą także odwiedzić nowo otwarty salon znanej na całym świecie marki sportowej – PUMA. Nowy sklep oferuje szeroki wybór produktów marki – od lifestyle’owych po te zaawansowane technologicznie dla miłośników sportu. PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us, prezentując m.in. kolekcje treningowe, w tym linię produktów powstałych we współpracy z Pamelą Reif, a także propozycje z kategorii Select, jak np. kolekcja PUMA x Liberty. Pośród propozycji męskich znajdują się najmodniejsze modele sneakersów, asortyment piłkarski, a także motorsportowy. 

Z kolei osoby poszukujące ozdób świątecznych oraz inspiracji w zakresie urządzania wnętrz mogą udać się do nowo otwartego pop up store’u Miloo Home zlokalizowanego na parterze. Sklep ma ponad 200 mkw. i będzie dostępny dla klientów do końca grudnia br. Oferuje on przede wszystkim szeroki asortyment dekoracji świątecznych z czterech różnych kolekcji, ale także meble i dodatki – tekstylia, wazony, lampy czy lustra.

Westfield Arkadia wybierana na flagowe koncepty

Nowa perfumeria Douglas w Westfield Arkadia, która przeszła całkowitą przebudowę, zajmuje powierzchnie 1156 mkw. Została zaprojektowana przez niemieckiego architekta Volkera Metza zgodnie z najnowszymi trendami i jest największym salonem w tej części Europy. Znajduje się w niej ponad 40 odsłon wizualizacji marek z ich własnym DNA, a także dziewięć tzw. shop-in-shop, czyli stref dedykowanych markom makijażowym i zapachowym. To wyjątkowy świat luksusowych marek, takich jak Chanel, Dior, Giorgio Armani Cosmetics, Lancôme, Byredo, Tom Ford, Acqua di Parma i Maison Margiela oraz debiutującej na naszym rynku Molton Brown. Każda z nich ma dedykowane sobie miejsce, gdzie klient znajdzie pełen asortyment produktów, wyjątkową obsługę oraz bezpłatne porady i konsultacje z ekspertami marek. Flagowy salon Douglas oferuje również największy wybór perfum, w tym najbardziej wyszukane, selektywne zapachy niszowe zaprezentowane w specjalnej strefie. O wyjątkowości tego miejsca stanowi także ponad 100 mkw. dedykowanych strefie SPA z dwoma gabinetami kosmetycznymi, stanowiskami do manicure i pedicure oraz z salonem fryzjerskim prowadzonym w oparciu o współpracę z profesjonalnymi markami, takimi jak Kérastase, Aveda, Balmain oraz Wella Professionals.

Salon w najnowszym koncepcie wnętrz otworzyło również Oysho i jest to największy sklep marki w Polsce. Salon został przeniesiony z parteru na pierwsze piętro, do pasażu Wisła. W ofercie sklepu uwagę zwraca szeroki wybór kolekcji sportowych.

Niezwykle cieszy nas zaufanie naszych partnerów biznesowych. Otwarcia nowych, flagowych sklepów i najnowszych konceptów cenionych przez klientów marek to dla nas dowód, że Westfield Arkadia jest numerem jeden jeśli chodzi o szeroką i wyjątkową ofertę i to nie tylko handlową – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje Zależy nam na tym, by Westfield Arkadia była miejscem, w którym klienci mogą doświadczać marek w nowy sposób czego przykładem jest chociażby strefa SPA w naszej perfumerii Douglas.

To nie koniec zmian – do centrum handlowego Westfield Arkadia na kilka najbliższych miesięcy powróciła marka Kapsula, zrzeszająca ukraińskich projektantów. Jest to pop up store, zlokalizowany na pierwszym piętrze, w którym klienci znajdą 70 wyjątkowych kolekcji odzieży i biżuterii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.