Komunikaty PR

Przychody Miraculum wzrosły o 12 proc. w 2020 r.

2021-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w 2020 roku osiągnęła 24,4 mln zł przychodów. To o 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie, pomimo wystąpienia pandemii i ograniczeń z tym związanych, spółka zmniejszyła stratę na działalności operacyjnej o 47 proc. do 3,0 mln zł. To efekt skutecznego wzmocnienia kluczowych kanałów dystrybucji i poszukiwania nowych odbiorców. Działania te są kontynuowane w 2021 r. i skutkują dalszym wzrostem sprzedaży. Spółka ma zabezpieczone finansowanie na kontynuację rozwój i nowe akcje sprzedażowe z sieciami handlowymi.

- Wyniki osiągnięte przez Miraculum w 2020 roku są na zadawalającym poziomie. Mimo pandemii, obowiązujących ograniczeń w handlu oraz niepewnych nastrojów konsumenckich, przychody spółki systematycznie wzrastały. Rozbudowaliśmy sieć sprzedaży, pozyskaliśmy nowych kontrahentów i odświeżyliśmy wizerunek kolejnych marek. To był wymagający czas, jednak dzięki niemu silniejsi wkraczamy w 2021 r. – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.

Miraculum dywersyfikuje i umacnia kanały dystrybucji. W minionym roku spółka istotnie rozwinęła sieć sprzedaży stawiając na zdrową dywersyfikację w ramach trzech kanałów – sprzedaż tradycyjna (drogerie, sklepy osiedlowe), sprzedaż nowoczesna (sieci drogeryjne oraz dyskonty i hipermarkety) oraz sprzedaż internetowa (drogerie, perfumerie internetowe, platformy e-commerce m.in. Amazon, Kaola, T-mall oraz własny e-sklep). Równolegle rozwijany jest również eksport.

- Zależy nam na jak największej dostępności naszych kosmetyków zarówno w kraju jak i na rynkach zagranicznych. Równolegle, systematycznie poszerzamy asortyment o nowe linie oraz nowości, niedostępne do tej pory na rynku. Jako jedyni mamy trzy mocne kategorie produktowe – kosmetyka biała, kosmetyka kolorowa oraz perfumy. Zintensyfikowaliśmy też działania marketingowe, między innymi zaprosiliśmy do współpracy influencerów – dodaje Sławomir Ziemski.  

Na sprzedaż pozytywnie wpływa rozwój działań w ramach digital marketing – znane i lubiane osoby ze świata show-biznesu promują kosmetyki marek z portfolio Miraculum. Ambasadorką Miraculum została Maja Hyży - piosenkarka, artystka, uczestniczka programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo, laureatka programu X-Factor, natomiast twarzą marki Joko jest Joanna Jabłczyńska – aktorka, prawnik, ambasadorka wielu akcji charytatywnych. W promocji kosmetyków z portfolio Miraculum wzięli udział również między innymi Kuba Wojewódzki, Tomasz Ciachorowski czy Klaudia Halejcio.

Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w 2020 roku osiągnęła 24,4 mln zł przychodów. To o 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie, pomimo wystąpienia pandemii i ograniczeń z tym związanych, spółka zmniejszyła stratę na działalności operacyjnej o 47 proc. do 3,0 mln zł. To efekt skutecznego wzmocnienia kluczowych kanałów dystrybucji i poszukiwania nowych odbiorców. Działania te są kontynuowane w 2021 r. i skutkują dalszym wzrostem sprzedaży. Spółka ma zabezpieczone finansowanie na kontynuację rozwój i nowe akcje sprzedażowe z sieciami handlowymi.

- Wyniki osiągnięte przez Miraculum w 2020 roku są na zadawalającym poziomie. Mimo pandemii, obowiązujących ograniczeń w handlu oraz niepewnych nastrojów konsumenckich, przychody spółki systematycznie wzrastały. Rozbudowaliśmy sieć sprzedaży, pozyskaliśmy nowych kontrahentów i odświeżyliśmy wizerunek kolejnych marek. To był wymagający czas, jednak dzięki niemu silniejsi wkraczamy w 2021 r. – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.

Miraculum dywersyfikuje i umacnia kanały dystrybucji. W minionym roku spółka istotnie rozwinęła sieć sprzedaży stawiając na zdrową dywersyfikację w ramach trzech kanałów – sprzedaż tradycyjna (drogerie, sklepy osiedlowe), sprzedaż nowoczesna (sieci drogeryjne oraz dyskonty i hipermarkety) oraz sprzedaż internetowa (drogerie, perfumerie internetowe, platformy e-commerce m.in. Amazon, Kaola, T-mall oraz własny e-sklep). Równolegle rozwijany jest również eksport.

- Zależy nam na jak największej dostępności naszych kosmetyków zarówno w kraju jak i na rynkach zagranicznych. Równolegle, systematycznie poszerzamy asortyment o nowe linie oraz nowości, niedostępne do tej pory na rynku. Jako jedyni mamy trzy mocne kategorie produktowe – kosmetyka biała, kosmetyka kolorowa oraz perfumy. Zintensyfikowaliśmy też działania marketingowe, między innymi zaprosiliśmy do współpracy influencerów – dodaje Sławomir Ziemski.  

Na sprzedaż pozytywnie wpływa rozwój działań w ramach digital marketing – znane i lubiane osoby ze świata show-biznesu promują kosmetyki marek z portfolio Miraculum. Ambasadorką Miraculum została Maja Hyży - piosenkarka, artystka, uczestniczka programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo, laureatka programu X-Factor, natomiast twarzą marki Joko jest Joanna Jabłczyńska – aktorka, prawnik, ambasadorka wielu akcji charytatywnych. W promocji kosmetyków z portfolio Miraculum wzięli udział również między innymi Kuba Wojewódzki, Tomasz Ciachorowski czy Klaudia Halejcio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.