Komunikaty PR

PSH Lewiatan uruchomiła inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi!

2020-04-07  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Lewiatan ( 0.99 MB )

Polska Sieć Handlowa Lewiatan realizuje inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi. Akcja ma na celu propagowanie idei solidarności oraz organizację pomocy dla osób potrzebujących w najbliższym otoczeniu w związku z pandemią koronawirusa. Skierowana jest do osób, które potrzebują wsparcia, m.in. seniorów i chorych, ale także m.in. do pracowników służby zdrowia. Inicjatywa stanowi uzupełnienie działań prewencyjnych i edukacyjnych realizowanych dotychczas przez sklepy Lewiatan.

Inicjatywa społeczna #RazemJesteśmySilniejsi powstała, by skupiać lokalne akcje pomocowe, organizowane i inicjowane przez Pracowników Lewiatana. W strategii Lewiatana kluczowe miejsce zajmują wartości takie, jak: bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość i odpowiedzialność oraz zasady: współtworzenia, współdecydowania i współodpowiedzialności. W tej trudnej sytuacji Sieć pokazuje, że nie są to puste słowa. W trudnych czasach pandemii koronawirusa solidarność międzyludzka jest niezwykle ważna.  

Sklepy Lewiatan zlokalizowane na terenie całego kraju od wielu lat są ważną częścią lokalnych społeczności, w których działają. Dzięki bliskim relacjom, jakie Sieć wypracowała ze swoimi Klientami, pracownicy Lewiatana mogą nieść pomoc tym, którzy naprawdę jej potrzebują, a co ważne – reagować natychmiastowo. Inicjatywy łączy nazwa #RazemJesteśmySilniejsi - hasło przewodnie całej strategii biznesowej PSH Lewiatan.  Tylko razem jesteśmy w stanie przetrwać tę trudną sytuację i myśleć o przyszłości.

 

Dobry Sąsiad

Ostatnie tygodnie są dla wszystkich prawdziwym egzaminem z solidarności i współdziałania. Czasem nawet drobne wsparcie w codziennych czynnościach stanowi dla drugiej osoby ogromną pomoc. Ważna jest także bliskość, lokalność i sąsiedzkość sklepów. Dzięki temu sklepy Lewiatan cieszą się dużą lojalnością i zaufaniem klientów, dla których personel sklepów nie jest anonimowy. – W tych trudnych chwilach czujemy się szczególnie zobowiązani do niesienia pomocy naszym sąsiadom, których dobrze znamy od wielu lat. Nasi Franczyzobiorcy od lat są częścią lokalnej społeczności, znają swoich klientów i ich codzienne problemy, dlatego łatwiej im zareagować w trudnych sytuacjach i zaoferować stosowną pomoc. Wychodząc naprzeciw potrzebom szczególnie osób starszych i chorych, zainicjowaliśmy akcję „Sąsiedzka pomoc”, która umożliwia zakupy na telefon dla naszych Klientów, którzy nie mogą samodzielnie zrobić zakupów. Seniorzy mogą w wybranych sklepach złożyć zamówienie przez telefon na konkretne produkty, które pracownik dostarczy do domu. Poprzez tego rodzaju akcje po raz kolejny mamy okazję pokazać, że Lewiatan to coś więcej niż miejsce robienia zakupów – wspólnie tworzymy społeczność, która może na siebie liczyć w trudnych chwilach – zaznacza Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding S.A.

Polacy wielokrotnie pokazali, że w trudnych sytuacjach potrafią połączyć siły w słusznej sprawie. Sygnały o lokalnie podejmowanych działaniach pomocowych w ramach inicjatywy #RazemJesteśmySilniejsi płyną z całej Polski! – Nasi Pracownicy ze spółki Lewiatan Żory ruszyli z pomocą tym, którzy walczą z wirusem na pierwszej linii frontu – pracownikom szpitali w naszej okolicy. Po tym, jak dowiedzieliśmy się, że brakuje im podstawowych artykułów, takich jak: prowiant, koce, ręczniki czy bielizna dla personelu, zwarliśmy szyki z kilkoma firmami i dostarczyliśmy niezbędne produkty do szpitali. Pomoc trafiła do Oddziału Zakaźnego Szpitala Rejonowego w Raciborzu oraz Oddziału Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 3 w Rybniku – mówi Michał Narożyński prezes zarządu spółki regionalnej Lewiatan Żory. Do akcji pomocowej chętnie włączyły się lokalne firmy: Bury, Warzywko Nowrocki Bogusław, Moraj oraz Igar Bogdan Gorgol. Pomoc dla lokalnych szpitali zorganizowała także Spółka Regionalna z Lublina. Pracownicy Lewiatana pomogli szpitalowi specjalistycznemu w Chełmie, dwóm szpitalom klinicznym w Lublinie oraz dwóm jednostkom pogotowia ratunkowego w Lublinie, przekazując im najpotrzebniejsze rzeczy: artykuły spożywcze, śpiwory, fotel do spania dla lekarzy dyżurnych oraz długopisy.

#ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem

PSH Lewiatan promuje również odpowiedzialne zachowania wśród swoich Klientów, zachęcając do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz pozostawania w domu. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych Lewiatan pokazuje, że ten przymusowy pobyt w domach można spędzić kreatywnie. Na firmowym fanpage’u sieci wystartował konkurs pod nazwą #ZostańWdomu i gotuj z Lewiatanem.  Jego celem jest pokazanie, że nie musi to być tylko przykry obowiązek, ale też początek dobrej, przedświątecznej zabawy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.