PSH Lewiatan uruchomiła inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi!
Polska Sieć Handlowa Lewiatan realizuje inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi. Akcja ma na celu propagowanie idei solidarności oraz organizację pomocy dla osób potrzebujących w najbliższym otoczeniu w związku z pandemią koronawirusa. Skierowana jest do osób, które potrzebują wsparcia, m.in. seniorów i chorych, ale także m.in. do pracowników służby zdrowia. Inicjatywa stanowi uzupełnienie działań prewencyjnych i edukacyjnych realizowanych dotychczas przez sklepy Lewiatan.
Inicjatywa społeczna #RazemJesteśmySilniejsi powstała, by skupiać lokalne akcje pomocowe, organizowane i inicjowane przez Pracowników Lewiatana. W strategii Lewiatana kluczowe miejsce zajmują wartości takie, jak: bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość i odpowiedzialność oraz zasady: współtworzenia, współdecydowania i współodpowiedzialności. W tej trudnej sytuacji Sieć pokazuje, że nie są to puste słowa. W trudnych czasach pandemii koronawirusa solidarność międzyludzka jest niezwykle ważna.
Sklepy Lewiatan zlokalizowane na terenie całego kraju od wielu lat są ważną częścią lokalnych społeczności, w których działają. Dzięki bliskim relacjom, jakie Sieć wypracowała ze swoimi Klientami, pracownicy Lewiatana mogą nieść pomoc tym, którzy naprawdę jej potrzebują, a co ważne – reagować natychmiastowo. Inicjatywy łączy nazwa #RazemJesteśmySilniejsi - hasło przewodnie całej strategii biznesowej PSH Lewiatan. Tylko razem jesteśmy w stanie przetrwać tę trudną sytuację i myśleć o przyszłości.
Dobry Sąsiad
Ostatnie tygodnie są dla wszystkich prawdziwym egzaminem z solidarności i współdziałania. Czasem nawet drobne wsparcie w codziennych czynnościach stanowi dla drugiej osoby ogromną pomoc. Ważna jest także bliskość, lokalność i sąsiedzkość sklepów. Dzięki temu sklepy Lewiatan cieszą się dużą lojalnością i zaufaniem klientów, dla których personel sklepów nie jest anonimowy. – W tych trudnych chwilach czujemy się szczególnie zobowiązani do niesienia pomocy naszym sąsiadom, których dobrze znamy od wielu lat. Nasi Franczyzobiorcy od lat są częścią lokalnej społeczności, znają swoich klientów i ich codzienne problemy, dlatego łatwiej im zareagować w trudnych sytuacjach i zaoferować stosowną pomoc. Wychodząc naprzeciw potrzebom szczególnie osób starszych i chorych, zainicjowaliśmy akcję „Sąsiedzka pomoc”, która umożliwia zakupy na telefon dla naszych Klientów, którzy nie mogą samodzielnie zrobić zakupów. Seniorzy mogą w wybranych sklepach złożyć zamówienie przez telefon na konkretne produkty, które pracownik dostarczy do domu. Poprzez tego rodzaju akcje po raz kolejny mamy okazję pokazać, że Lewiatan to coś więcej niż miejsce robienia zakupów – wspólnie tworzymy społeczność, która może na siebie liczyć w trudnych chwilach – zaznacza Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding S.A.
Polacy wielokrotnie pokazali, że w trudnych sytuacjach potrafią połączyć siły w słusznej sprawie. Sygnały o lokalnie podejmowanych działaniach pomocowych w ramach inicjatywy #RazemJesteśmySilniejsi płyną z całej Polski! – Nasi Pracownicy ze spółki Lewiatan Żory ruszyli z pomocą tym, którzy walczą z wirusem na pierwszej linii frontu – pracownikom szpitali w naszej okolicy. Po tym, jak dowiedzieliśmy się, że brakuje im podstawowych artykułów, takich jak: prowiant, koce, ręczniki czy bielizna dla personelu, zwarliśmy szyki z kilkoma firmami i dostarczyliśmy niezbędne produkty do szpitali. Pomoc trafiła do Oddziału Zakaźnego Szpitala Rejonowego w Raciborzu oraz Oddziału Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 3 w Rybniku – mówi Michał Narożyński prezes zarządu spółki regionalnej Lewiatan Żory. Do akcji pomocowej chętnie włączyły się lokalne firmy: Bury, Warzywko Nowrocki Bogusław, Moraj oraz Igar Bogdan Gorgol. Pomoc dla lokalnych szpitali zorganizowała także Spółka Regionalna z Lublina. Pracownicy Lewiatana pomogli szpitalowi specjalistycznemu w Chełmie, dwóm szpitalom klinicznym w Lublinie oraz dwóm jednostkom pogotowia ratunkowego w Lublinie, przekazując im najpotrzebniejsze rzeczy: artykuły spożywcze, śpiwory, fotel do spania dla lekarzy dyżurnych oraz długopisy.
#ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem
PSH Lewiatan promuje również odpowiedzialne zachowania wśród swoich Klientów, zachęcając do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz pozostawania w domu. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych Lewiatan pokazuje, że ten przymusowy pobyt w domach można spędzić kreatywnie. Na firmowym fanpage’u sieci wystartował konkurs pod nazwą #ZostańWdomu i gotuj z Lewiatanem. Jego celem jest pokazanie, że nie musi to być tylko przykry obowiązek, ale też początek dobrej, przedświątecznej zabawy.
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.