Komunikaty PR

REKORDOWA LICZBA DOSTAWCÓW I WŁAŚCICIELI SKLEPÓW NA VII TARGACH BRICOMARCHÉ

2020-03-02  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.09 MB )

15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawców – tak w liczbach prezentowała się VII odsłona Targów Bricomarché. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 17-18 lutego zbiegło się z obchodami 20-lecia obecności supermarketów sieci na polskim rynku. Podczas Targów Bricomarché przedstawiciele sklepów mieli  możliwość bezpośredniego kontaktu z  dostawcami oraz szansę na zapoznanie się z obowiązującymi trendami rynkowymi.

Cieszymy się, że tegoroczne Targi Bricomarché mogliśmy połączyć z 20-leciem obecności naszej sieci w Polsce i świętować ten okrągły jubileusz w tak licznym gronie. Każdego roku, już od 7 lat, to wydarzenie niesie za sobą ogromną wartość dodaną dla współpracujących z nami przedsiębiorców. Podczas targów mają oni możliwość poznania dostawców, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej jest im podjąć decyzje dotyczące wyboru partnerów do współpracy – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce. 

Tegoroczne wiosenne Targi Bricomarché mogły poszczycić się rekordową frekwencją. Podczas VII edycji wydarzenia, hale Międzynarodowych Targach Poznańskich odwiedziło blisko 4 000 osób, wśród których obecni byli pracownicy i dostawcy supermarketów działających pod szyldem Bricomarché. Tematem przewodnim wiosennych targów były materiały budowlane oraz majsterkowanie. Wydarzenie było okazją do skorzystania ze specjalnie przygotowanej przez dostawców oferty targowej i poszerzenia swojego asortymentu.

Targi Bricomarché już na dobre wpisały się w kalendarz biznesowy nie tylko współpracujących z nami przedsiębiorców, ale również dostawców. Dla każdej ze stron jest to bardzo duże wydarzenie, które niesie za sobą wiele korzyści. Przekłada się ono nie tylko na stale rosnące obroty, ale również oddaje wyjątkową atmosferę biznesu przyszłości, który jest oparty na współpracy i wieloletnim partnerstwiemówi Paweł Stefaniak, dyrektor departamentu Materiały Budowlane i Majsterkowanie sieci Bricomarché w Polsce. 

Sieć supermarketów DIY organizuje targi dwa razy do roku – na wiosnę oraz na jesień. Podczas VIII edycji jesiennego wydarzenia, która odbędzie się w październiku, uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą dostawców oferujących produkty z kategorii Ogród i Dekoracje. Będzie to XV odsłona targów organizowanych przez sieć Bricomarché wchodzącą w skład Grupy Muszkieterów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.