REKORDOWA LICZBA DOSTAWCÓW I WŁAŚCICIELI SKLEPÓW NA VII TARGACH BRICOMARCHÉ
15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawców – tak w liczbach prezentowała się VII odsłona Targów Bricomarché. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 17-18 lutego zbiegło się z obchodami 20-lecia obecności supermarketów sieci na polskim rynku. Podczas Targów Bricomarché przedstawiciele sklepów mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z dostawcami oraz szansę na zapoznanie się z obowiązującymi trendami rynkowymi.
– Cieszymy się, że tegoroczne Targi Bricomarché mogliśmy połączyć z 20-leciem obecności naszej sieci w Polsce i świętować ten okrągły jubileusz w tak licznym gronie. Każdego roku, już od 7 lat, to wydarzenie niesie za sobą ogromną wartość dodaną dla współpracujących z nami przedsiębiorców. Podczas targów mają oni możliwość poznania dostawców, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej jest im podjąć decyzje dotyczące wyboru partnerów do współpracy – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.
Tegoroczne wiosenne Targi Bricomarché mogły poszczycić się rekordową frekwencją. Podczas VII edycji wydarzenia, hale Międzynarodowych Targach Poznańskich odwiedziło blisko 4 000 osób, wśród których obecni byli pracownicy i dostawcy supermarketów działających pod szyldem Bricomarché. Tematem przewodnim wiosennych targów były materiały budowlane oraz majsterkowanie. Wydarzenie było okazją do skorzystania ze specjalnie przygotowanej przez dostawców oferty targowej i poszerzenia swojego asortymentu.
– Targi Bricomarché już na dobre wpisały się w kalendarz biznesowy nie tylko współpracujących z nami przedsiębiorców, ale również dostawców. Dla każdej ze stron jest to bardzo duże wydarzenie, które niesie za sobą wiele korzyści. Przekłada się ono nie tylko na stale rosnące obroty, ale również oddaje wyjątkową atmosferę biznesu przyszłości, który jest oparty na współpracy i wieloletnim partnerstwie – mówi Paweł Stefaniak, dyrektor departamentu Materiały Budowlane i Majsterkowanie sieci Bricomarché w Polsce.
Sieć supermarketów DIY organizuje targi dwa razy do roku – na wiosnę oraz na jesień. Podczas VIII edycji jesiennego wydarzenia, która odbędzie się w październiku, uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą dostawców oferujących produkty z kategorii Ogród i Dekoracje. Będzie to XV odsłona targów organizowanych przez sieć Bricomarché wchodzącą w skład Grupy Muszkieterów.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.