Komunikaty PR

Rusza pierwsza kampania reklamowa ERLI.pl – Maciej Stuhr ambasadorem

2021-04-07  |  13:35

Rusza pierwsza kampania reklamowa ERLI.pl – Maciej Stuhr ambasadorem nowego marketplace’u

Warszawa, 06.04.2021 r.„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej ERLI.pl – nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Pierwsze spoty reklamowe pojawią się w kanałach telewizyjnych już 7 kwietnia. Kampania w kanałach digitalowych ruszy 12 kwietnia. Pierwszy etap kampanii potrwa do czerwca 2021 roku.

Użytkownicy sieci oraz widzowie telewizji będą mieli okazję bliżej poznać ERLI i ofertę nowego marketplace’u dzięki pięciu spotom reklamowym – jednemu 30-sekudnowemu i czterem
15-sekundowym. W każdym z nich w humorystyczny, ale również informacyjny sposób Maciej Stuhr przybliża nie tylko przykładowe produkty, jakie można znaleźć na ERLI.pl, ale również podkreśla najważniejsze cechy platformy, w tym wyjątkowy program lojalnościowy. Każda wydana złotówka na ERLI to jeden punkt kumulowany w programie. Dzięki temu użytkownicy ERLI.pl mogą skorzystać z darmowego pobytu w ośrodkach Holiday Park & Resort nad polskim morzem.

- Włożyliśmy dużo pracy i wysiłku w przygotowanie tej kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mam przeświadczenie, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy do nowych użytkowników i klientów. Obecność Macieja Stuhra, który zaangażował się w nasz projekt, to dla mnie dowód, że wystarczy nas tylko bliżej poznać, by zobaczyć jak wiele mamy do zaoferowania. Cały zamysł stworzenia ERLI wyraża hasło kampanii – bo naprawdę wszystko czego potrzebujemy i co może sprawić nam przyjemność jest dostępne na ERLI.pl  – mówi Magdalena Wójcik, Dyrektorka Marketingu ERLI.pl.

Kampania marketingowa to cześć planu rozwoju platformy zakupowej ERLI.pl. Za jej realizację odpowiada agencja Freundschaft. Co więcej, obsługą mediową ERLI.pl zajmuje się agencja mediowa Spark Foundry. Odpowiada za strategiczne planowanie oraz zakup kampanii w telewizji oraz digitalu.

- To duża przyjemność być ambasadorem kampanii marki, która na pierwszym miejscu stawia klienta. Jestem aktywnym użytkownikiem sieci i zakupy robię głównie w internecie. Współpraca z ERLI jest komplementarna wobec moich prywatnych przyzwyczajeń. Kiedy przybliżono mi, jakie plany rozwoju ma ERLI oraz jak ma wyglądać sama kampania – bez wahania zdecydowałem się na zaangażowanie w ten projekt. Podczas nagrywania spotów reklamowych bawiliśmy się naprawdę świetnie i czuć tę atmosferę z ekranu. Gorąco zachęcam do wypróbowania ERLI, bo wierzę, że zarówno bogata oferta, wyjątkowy program lojalnościowy, jak i konkurencyjne ceny tworzą z ERLI świetnie miejsce do zakupów w sieci – powiedział Maciej Stuhr, aktor, ambasador kampanii marketingowej ERLI.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.