Komunikaty PR

Salon Apart po remodelingu w Avenidzie Poznań

2021-07-13  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Piękne i luksusowe przedmioty wymagają odpowiedniej oprawy. Z takiego założenia wychodzi marka Apart, która przeprowadziła całkowitą metamorfozę swojego salonu w poznańskiej Avenidzie. Remodeling w trzech słowach? Elegancja, nowoczesność i blask.

Sieć Apart przeprowadza obecnie proces sukcesywnej rewitalizacji, zmieniając aranżację wnętrz kolejnych salonów zlokalizowanych w  starannie wybranych punktach w centrach handlowych. Jednym z punktów poddanych remodelingowi stał się salon Apart w Avenidzie Poznań – jednym z największych centrów handlowych w Wielkopolsce. Nowy Salon Apart jest naprawdę przepiękny. Cieszymy się, że marka zdecydowała się przeprowadzić metamorfozę swojego salonu właśnie u nas - mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.

Sala ekspozycyjno – sprzedażowa salonu Apart w Avenidzie, mieszcząca się na ponad 73 m2 uległa kompletnej estetycznej przemianie. Klientów zaskoczy przede wszystkim zmiana kolorystyczna na ultranowoczesną biel. Zmodernizowano również design witryn ekspozycyjnych, w których prezentowana jest biżuteria i zegarki. Prezentują się teraz bardziej lekko. Przemianie uległa też wyspa, zaprojektowana tak,  aby być strefą wygodną i ergonomiczną zarówno dla kupujących, jak i dla sprzedawców. Marka zadbała także o ulepszenia w trosce o środowisko – zastosowano m.in. nowe oświetlenie - energooszczędne, o niskiej emisji ciepła i wypełniające wnętrze przyjemnym światłem. Klienci oprócz wrażeń estetycznych i bogatego asortymentu, jak zawsze mogą liczyć na wykwalifikowanych, uprzejmych konsultantów, gotowych do pomocy oraz profesjonalnego doradztwa w wyborze odpowiednich produktów.

Avenida Poznań to centrum handlowe, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy m2 mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Centrum nieustannie stawia na rozwój oferty – tylko w ostatnim czasie gruntowną metamorfozę przeszły salony z grupy LPP - Cropp, Sinsay i Mohito. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych (3 godziny darmowego parkowania) oraz specjalny parking dla rowerzystów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach - kolejowym i autobusowym.

Salon Apart znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie +1.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.