Salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH Focus
Bydgoskie CH Focus poszerza dotychczasowe grono najemców o nowego partnera. Od dziś swoje usługi oferuje klientom salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka. To dobra wiadomość dla osób planujących urządzenie sypialni lub domowej strefy relaksu. W sklepie znajdą szeroki wybór najwyższej jakości produktów, zapewniających komfort podczas snu i wypoczynku - począwszy od materacy i wygodnych łóżek, po oryginalną pościel, artykuły sypialniane i szafki nocne.
Pod marką KOŁO kryją się wyroby polskiej firmy MK Foam, od 28 lat produkującej najwyższej jakości materace oraz akcesoria do spania. W nowo otwartym sklepie w CH Focus zakupy można robić już od dzisiaj. Salon oferuje klientom materace w wielu rozmiarach oraz wykonane z różnych tworzyw – piankowe, bonelowe, kieszeniowe, lateksowe, jak również łóżka metalowe i drewniane. Znajdą się w nim też specjalne materace ortopedyczne, dziecięce, a także nowoczesne, wygodne stelaże z regulacją ręczną lub elektryczną. W salonie nie zabraknie stylowych dodatków - poduszek, kołder, pościeli i wielu innych akcesoriów ułatwiających aranżację sypialni. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 110 m kw. i mieści się na parterze centrum handlowego, w sąsiedztwie salonu Royal Collection.
– Cieszymy się, że do grona naszych najemców dołącza salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka. To pierwszy tego typu lokal oferujący meble i akcesoria do sypialni w CH Focus. Markę wyróżnia różnorodność oraz modna i prosta stylistyka, która z pewnością przypadnie do gustu klientom poszukującym ciekawych rozwiązań. Sklep z powodzeniem wypełni lukę w asortymencie dodatków do domu w naszym centrum - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
CH Focus położone jest w doskonałej lokalizacji – przy jednej z głównych ulic, w samym centrum miasta. Dzięki bogatej ofercie sklepów i punktów usługowych stanowi dla wielu mieszkańców wygodne miejsce do robienia codziennych zakupów i załatwiania niezbędnych sprawunków. Pozyskanie nowego najemcy jest odpowiedzią na rosnące wymagania klientów poszukujących kompleksowej oferty w jednym miejscu.
- CH Focus to idealne miejsce do prowadzenia naszego biznesu oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami. Na miejscu mogą zapoznać się z szeroką ofertą marki KOŁO, a także z pomocą doświadczonego sprzedawcy dopasować dla siebie odpowiedni model materaca lub łóżka czy złożyć indywidualne zamówienie - mówi Weronika Górecka z firmy M&K Foam Koło. – Dzisiaj zadebiutowaliśmy w bydgoskim centrum i w związku z tym zapraszamy serdecznie do odwiedzenia firmowego salonu. Klienci znajdą w nim także mnóstwo ciekawych rozwiązań i pomysłów m.in. do sypialni, które ułatwią im podjęcie decyzji zakupowych - dodaje Weronika Górecka.
To nie jedyna zmiana, jaka zaszła w bydgoskim centrum. W sobotę 27 lutego swoją dotychczasową lokalizację zmienił sklep z zabawkami Top Toys. Najemca przeniósł się na I piętro galerii do większego salonu o powierzchni wynoszącej prawie 60 m kw. W nowym punkcie klienci mają dostęp do szerszej oferty, która jest w trakcie rozbudowywania o najpopularniejsze marki zabawek. Sklep zlokalizowany jest pomiędzy salonem Intersportu a salonem firmowym Adidas.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: focusbydgoszcz.pl

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.