Salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH Focus
Bydgoskie CH Focus poszerza dotychczasowe grono najemców o nowego partnera. Od dziś swoje usługi oferuje klientom salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka. To dobra wiadomość dla osób planujących urządzenie sypialni lub domowej strefy relaksu. W sklepie znajdą szeroki wybór najwyższej jakości produktów, zapewniających komfort podczas snu i wypoczynku - począwszy od materacy i wygodnych łóżek, po oryginalną pościel, artykuły sypialniane i szafki nocne.
Pod marką KOŁO kryją się wyroby polskiej firmy MK Foam, od 28 lat produkującej najwyższej jakości materace oraz akcesoria do spania. W nowo otwartym sklepie w CH Focus zakupy można robić już od dzisiaj. Salon oferuje klientom materace w wielu rozmiarach oraz wykonane z różnych tworzyw – piankowe, bonelowe, kieszeniowe, lateksowe, jak również łóżka metalowe i drewniane. Znajdą się w nim też specjalne materace ortopedyczne, dziecięce, a także nowoczesne, wygodne stelaże z regulacją ręczną lub elektryczną. W salonie nie zabraknie stylowych dodatków - poduszek, kołder, pościeli i wielu innych akcesoriów ułatwiających aranżację sypialni. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 110 m kw. i mieści się na parterze centrum handlowego, w sąsiedztwie salonu Royal Collection.
– Cieszymy się, że do grona naszych najemców dołącza salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka. To pierwszy tego typu lokal oferujący meble i akcesoria do sypialni w CH Focus. Markę wyróżnia różnorodność oraz modna i prosta stylistyka, która z pewnością przypadnie do gustu klientom poszukującym ciekawych rozwiązań. Sklep z powodzeniem wypełni lukę w asortymencie dodatków do domu w naszym centrum - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
CH Focus położone jest w doskonałej lokalizacji – przy jednej z głównych ulic, w samym centrum miasta. Dzięki bogatej ofercie sklepów i punktów usługowych stanowi dla wielu mieszkańców wygodne miejsce do robienia codziennych zakupów i załatwiania niezbędnych sprawunków. Pozyskanie nowego najemcy jest odpowiedzią na rosnące wymagania klientów poszukujących kompleksowej oferty w jednym miejscu.
- CH Focus to idealne miejsce do prowadzenia naszego biznesu oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami. Na miejscu mogą zapoznać się z szeroką ofertą marki KOŁO, a także z pomocą doświadczonego sprzedawcy dopasować dla siebie odpowiedni model materaca lub łóżka czy złożyć indywidualne zamówienie - mówi Weronika Górecka z firmy M&K Foam Koło. – Dzisiaj zadebiutowaliśmy w bydgoskim centrum i w związku z tym zapraszamy serdecznie do odwiedzenia firmowego salonu. Klienci znajdą w nim także mnóstwo ciekawych rozwiązań i pomysłów m.in. do sypialni, które ułatwią im podjęcie decyzji zakupowych - dodaje Weronika Górecka.
To nie jedyna zmiana, jaka zaszła w bydgoskim centrum. W sobotę 27 lutego swoją dotychczasową lokalizację zmienił sklep z zabawkami Top Toys. Najemca przeniósł się na I piętro galerii do większego salonu o powierzchni wynoszącej prawie 60 m kw. W nowym punkcie klienci mają dostęp do szerszej oferty, która jest w trakcie rozbudowywania o najpopularniejsze marki zabawek. Sklep zlokalizowany jest pomiędzy salonem Intersportu a salonem firmowym Adidas.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: focusbydgoszcz.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.