Komunikaty PR

Salon Mohito z nową lokalizacją w Avenidzie Poznań

2021-05-06  |  15:45

Salon Mohito w Avenidzie Poznań przeszedł spektakularną metamorfozę. Od teraz klienci będą mogli zrobić zakupy nie tylko w nowej lokalizacji w Centrum, ale także w zupełnie nowym klimacie. Czeka na nich jaśniejsze, bardziej designerskie i przestrzenne wnętrze, zrealizowane według przełomowego konceptu marki.  

Ponowne, całkowite otwarcie centrów handlowych to doskonała okazja, aby odwiedzić salon Mohito w Avenidzie Poznań, który zaprezentował się swoim klientom
w całkowicie nowej odsłonie.

Zmianie uległy zarówno lokalizacja – znajduje się on bliżej głównego wejścia Avenidy, jak i wystrój – salon zaprojektowany został zgodnie z najnowszym konceptem marki - jest bardziej przestrzenny, jaśniejszy i podzielony na tematyczne pasy, aby ułatwić klientom poszukiwanie ulubionych produktów. Relokacja salonu Mohito to kolejny dowód, że na mapie naszego Centrum pojawia się coraz więcej nowoczesnych, dostosowanych do oczekiwań klientów salonów, w których można nie tylko zakupić ulubione produkty, ale także poczuć się wyjątkowo. Cieszymy się, że obecne u nas od dawna marki nieustannie zaskakują pomysłami na nowe aranżacje i rozwiązania podnoszące komfort zakupów - mówi Katarzyna KorpakDyrektor Avenidy Poznań.

Marka Mohito należy do LPP - jednego z najpopularniejszych na świecie brandów modowych – obecnie liczy 278 salonów na świecie, z czego 130 znajduje się w Polsce, a w samym Poznaniu jest aż 5. Świeżo otwarty salon w Avenidzie Poznań jest 7. w Polsce sklepem otwartym w zupełnie nowym, przełomowym koncepcie.

Produkty marki Mohito skierowane są do kobiet, które cenią sobie oryginalną, miejską elegancję, podążając jednocześnie za najnowszymi trendami. Romantyczność, sensualność
i niezależność to cechy charakterystyczne kobiet ceniących sobie produkty tej firmy.

Salon Mohito po relokacji znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.