Komunikaty PR

Ser Dog z Hochlandii zagości w Żabce na dłużej

2021-03-05  |  13:42
Biuro prasowe

Po udanej ofensywie Imperator Smaku Ser Dog Wspaniały, pogromca mięsożernej rosiczki, na dobre zagości w Żabce. Ser Dog to więcej niż hot dog z parówką. To hot dog z „parówką” serową powstałą m.in. z serów cheddar i maasdamer, przygotowaną przez Hochland. Ser Dog Wspaniały przybył z odsieczą tym, którzy wolą jeść bezmięsnie. Dołączy do królestwa Hot Dogów z oferty ciepłych przekąsek Żabka Café. Ser Doga można już spotkać we wszystkich 7000 sklepów Żabka.

Od kilku dni coś podgryzało facebookowy profil Żabki. Firma zwróciła się o pomoc do swoich fanów apelując: Pomocy! Żabierzcie ją! Mięsożerna rosiczka wcina nas kawałek po kawałku. Musicie nam pomóc. I nie zawiedli się – chęć pomocy była ogromna. Nadzieje upatrywano w najlepszych rycerzach: Wołowinerze, Kurczakerze i Hot Dogu! Mięsni bohaterowie nie dali jednak rady…

Na szczęście z odsieczą przyszedł Hochland. Na pomoc Żabce wyruszył Ser Dog Wspaniały – rycerz z krainy Hochlandii. Szybko rozprawił się z mięsożerną rosiczką. Nadeszła era superbohatera – pierwszego serowego hot doga. Warto sprawdzić, z którym sosem smakuje najlepiej.

- Hot dog w wersji tradycyjnej czy bez mięsa jest jedną z najchętniej wybieranych przekąsek przez klientów Żabki, sprzedawaną w milionach sztuk. Nasi klienci uwielbiają ten produkt, dlatego przy okazji premiery innowacyjnego i wegetariańskiego Ser Doga, postanowiliśmy przygotować ciekawą i zaskakującą akcję promocyjną. Jesteśmy pewni, że nasze wspólne działania z firmą Hochland zachęcą do spróbowania naszej nowości, a w Ser Dogu rozsmakują się nie tylko osoby niespożywające mięsa  – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.

Ser Dog to innowacyjna, bezmięsna przekąska dostępna w Żabce, która stanowi kolejną propozycję na ciepłą przekąskę. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, w Żabka Café można zamówić cieszące się coraz większą popularnością burgery, a także panini czy tosty, jak również szeroki wybór kaw. Żabka nie zapomina o osobach ograniczających lub niespożywających w ogóle produktów mięsnych, proponując im unikalne alternatywy, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jedną z nich jest właśnie hot dog z parówką serową, czyli Ser Dog – wyjątkowa,  bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek Żabka Café, który powstał we współpracy z firmą Hochland.

 - Parówka serowa znajdująca się w Ser Dogu to stworzona przez Hochland kompozycja pysznych serów podpuszczkowych dojrzewających, m.in. maasdamera i cheddara. Wyróżnia się wyrazistym serowym smakiem i kremową konsystencją. Ser Dog nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów. Eliminacja tzw. dodatkowych składników to znaczący trend, który zawsze uwzględniamy w rozwoju nowych produktów – podkreśla Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu w Hochland Polska.

Ser Dog dostępny jest w asortymencie Żabki na wyłączność od 3 marca. Ta bezmięsna przekąska serwowana jest w standardowych, znanych klientom Żabki bułkach i z dodatkiem sosu, wybranego z  oferty Żabka Café, np. ketchupu łagodnego Heinz. Proces przygotowania hot doga bez mięsa jest realizowany tak, aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze i oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”. Są także serwowane innymi szczypcami niż te do mięsnych parówek.

Wprowadzeniu nowej oferty na rynek towarzyszy szerokie wsparcie marketingowe firm Żabka oraz Hochland: działania BTL,  w social mediach (Facebook), posty dedykowane, które mają za zadanie zaintrygować oraz zaangażować użytkowników portalu. Na potrzeby tych działań stworzono postać hero Imperatora Smaku, Ser Doga Wspaniałego. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest film animowany z serii „Bajki na Wynos” pt. „PRZYBYSZ Z HOCHLANDII i owca trojańska”. Jego emisję zaplanowano na 5 marca br. w aplikacji żappka, ale to nie koniec atrakcji związanych z tym produktem.

Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę i angażujące wyzwania. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.