Komunikaty PR

Ser Dog z Hochlandii zagości w Żabce na dłużej

2021-03-05  |  13:42
Biuro prasowe

Po udanej ofensywie Imperator Smaku Ser Dog Wspaniały, pogromca mięsożernej rosiczki, na dobre zagości w Żabce. Ser Dog to więcej niż hot dog z parówką. To hot dog z „parówką” serową powstałą m.in. z serów cheddar i maasdamer, przygotowaną przez Hochland. Ser Dog Wspaniały przybył z odsieczą tym, którzy wolą jeść bezmięsnie. Dołączy do królestwa Hot Dogów z oferty ciepłych przekąsek Żabka Café. Ser Doga można już spotkać we wszystkich 7000 sklepów Żabka.

Od kilku dni coś podgryzało facebookowy profil Żabki. Firma zwróciła się o pomoc do swoich fanów apelując: Pomocy! Żabierzcie ją! Mięsożerna rosiczka wcina nas kawałek po kawałku. Musicie nam pomóc. I nie zawiedli się – chęć pomocy była ogromna. Nadzieje upatrywano w najlepszych rycerzach: Wołowinerze, Kurczakerze i Hot Dogu! Mięsni bohaterowie nie dali jednak rady…

Na szczęście z odsieczą przyszedł Hochland. Na pomoc Żabce wyruszył Ser Dog Wspaniały – rycerz z krainy Hochlandii. Szybko rozprawił się z mięsożerną rosiczką. Nadeszła era superbohatera – pierwszego serowego hot doga. Warto sprawdzić, z którym sosem smakuje najlepiej.

- Hot dog w wersji tradycyjnej czy bez mięsa jest jedną z najchętniej wybieranych przekąsek przez klientów Żabki, sprzedawaną w milionach sztuk. Nasi klienci uwielbiają ten produkt, dlatego przy okazji premiery innowacyjnego i wegetariańskiego Ser Doga, postanowiliśmy przygotować ciekawą i zaskakującą akcję promocyjną. Jesteśmy pewni, że nasze wspólne działania z firmą Hochland zachęcą do spróbowania naszej nowości, a w Ser Dogu rozsmakują się nie tylko osoby niespożywające mięsa  – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.

Ser Dog to innowacyjna, bezmięsna przekąska dostępna w Żabce, która stanowi kolejną propozycję na ciepłą przekąskę. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, w Żabka Café można zamówić cieszące się coraz większą popularnością burgery, a także panini czy tosty, jak również szeroki wybór kaw. Żabka nie zapomina o osobach ograniczających lub niespożywających w ogóle produktów mięsnych, proponując im unikalne alternatywy, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jedną z nich jest właśnie hot dog z parówką serową, czyli Ser Dog – wyjątkowa,  bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek Żabka Café, który powstał we współpracy z firmą Hochland.

 - Parówka serowa znajdująca się w Ser Dogu to stworzona przez Hochland kompozycja pysznych serów podpuszczkowych dojrzewających, m.in. maasdamera i cheddara. Wyróżnia się wyrazistym serowym smakiem i kremową konsystencją. Ser Dog nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów. Eliminacja tzw. dodatkowych składników to znaczący trend, który zawsze uwzględniamy w rozwoju nowych produktów – podkreśla Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu w Hochland Polska.

Ser Dog dostępny jest w asortymencie Żabki na wyłączność od 3 marca. Ta bezmięsna przekąska serwowana jest w standardowych, znanych klientom Żabki bułkach i z dodatkiem sosu, wybranego z  oferty Żabka Café, np. ketchupu łagodnego Heinz. Proces przygotowania hot doga bez mięsa jest realizowany tak, aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze i oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”. Są także serwowane innymi szczypcami niż te do mięsnych parówek.

Wprowadzeniu nowej oferty na rynek towarzyszy szerokie wsparcie marketingowe firm Żabka oraz Hochland: działania BTL,  w social mediach (Facebook), posty dedykowane, które mają za zadanie zaintrygować oraz zaangażować użytkowników portalu. Na potrzeby tych działań stworzono postać hero Imperatora Smaku, Ser Doga Wspaniałego. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest film animowany z serii „Bajki na Wynos” pt. „PRZYBYSZ Z HOCHLANDII i owca trojańska”. Jego emisję zaplanowano na 5 marca br. w aplikacji żappka, ale to nie koniec atrakcji związanych z tym produktem.

Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę i angażujące wyzwania. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.