Komunikaty PR

Simple Day rozważa publiczną ofertę akcji

2021-10-21  |  11:00
Biuro prasowe

Spółka Simple Day, właściciel marki Twój Cel To, zapowiada plany wejścia na rynek NewConnect w I połowie 2022 roku. Spółka nie wyklucza, że debiut poprzedzony będzie publiczną ofertą akcji, w ramach której firma pozyskałaby środki na dalszy rozwój autorskich marek z segmentu suplementów diety. Simple Day od kilku kwartałów notuje bardzo dobre wyniki finansowe i ma ambitne plany rozwoju, w tym  ekspansję na jeden z rynków europejskich. W 2021 roku spółka wypłaciła akcjonariuszom prawie 6,2 mln zł dywidendy, czyli 100 proc. wypracowanego zysku z poprzedniego roku.

- Jako Simple Day, w przyszłym roku chcemy być spółką publiczną. Wierzymy, że dołączenie do grona firm notowanych na NewConnect podniesie wiarygodność spółki w oczach kontrahentów i przyszłych partnerów biznesowych. Ufam, że będzie to także ważny czynnik warunkujący rosnącą sprzedaż produktów z naszej linii Twój Cel To – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu i akcjonariusz Simple Day. – Rozważamy wcześniejsze przeprowadzenie publicznej oferty akcji, jednak finalna decyzja w tym zakresie jeszcze nie zapadła – dodaje.  

Model rozwoju Simple Day zakłada wzrost sprzedaży we własnych kanałach, które pozwalają na bezpośredni kontakt z klientami i szybką reakcją na ich potrzeby  przy zachowaniu zadowalającej marży. W I półroczu 2021 r. spółka odnotowała wzrost przychodów netto, które wyniosły blisko 10 mln zł, w tym czasie EBIT przekroczył 4,5 mln zł, a zysk netto osiągnął wartość 3,7 mln zł. Simple Day podtrzymuje, że chce być spółką dywidendową. W 2021 roku firma, podobnie jak w latach poprzednich, wypłaciła akcjonariuszom 100 proc. wypracowanego zysku netto. W ubiegłym roku zysk netto wyniósł prawie 6,2 mln zł.

Simple Day to właściciel dwóch marek. Pierwszą z nich jest Twój Cel To. Misją marki jest wyjście naprzeciw potrzebom osób, które troszczą się o zdrowie i dobre samopoczucie. Spółka koncentruje się na oferowaniu rozwiązań, które pomagają zrealizować konkretne cele zdrowotne poprzez odpowiednio dobrane produkty. By efektywnie działać w tym obszarze, firma na bieżąco współpracuje z ekspertami, dietetykami i instruktorami fitness oraz korzysta wyłącznie z najlepszej jakości surowców. Wprowadzenie nowego produktu do sprzedaży poprzedzone jest szeregiem badań rynkowych. Koncepcje produktów powstają w autorskim dziale R+D Simple Day. W przyszłym roku spółka planuje dalsze poszerzanie swojej oferty produktowej.

- Naszymi wyróżnikami są przede wszystkim wysoka jakość, naturalny skład oferowanych produktów i bogata oferta, kierowana zarówno do kobiet jak i mężczyzn w niemal każdym wieku. Co istotne, naszą paletę produktów poszerzamy bardzo ostrożnie, poprzedzając ewentualne działania wnikliwą analizą rynkową. Nie chcemy wprowadzać nowych produktów tylko po to, by zwiększać asortyment sklepu, nie generując przy tym odpowiedniej skali sprzedaży. Uważamy takie działanie za nieefektywne i generujące niepotrzebne koszty dla spółki – mówi prezes Simple Day. 

Tylko w I półroczu br. spółka dostarczyła 200 tys. produktów do prawie 95 tys. klientów. W 2022 roku Simple Day planuje organiczny rozwój marki poza granicami kraju, koncentrując się przede wszystkim na rynku europejskim.

Równolegle do prowadzonej platformy – Twój Cel To, Simple Day rozwija markę 4TheBest, która skierowana jest do graczy. W jej ramach oferowane są naturalne specyfiki przeznaczone zarówno dla amatorów jak i zawodowych przedstawicieli e-sportu. Suplementy 4TheBest w bezpieczny sposób poprawiają wydolność i koncentrację. Oferta zawiera także linię regeneracyjną, która wspomaga wyciszenie organizmu i poprawia jakość snu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.