Komunikaty PR

Simple Day rozważa publiczną ofertę akcji

2021-10-21  |  11:00
Biuro prasowe

Spółka Simple Day, właściciel marki Twój Cel To, zapowiada plany wejścia na rynek NewConnect w I połowie 2022 roku. Spółka nie wyklucza, że debiut poprzedzony będzie publiczną ofertą akcji, w ramach której firma pozyskałaby środki na dalszy rozwój autorskich marek z segmentu suplementów diety. Simple Day od kilku kwartałów notuje bardzo dobre wyniki finansowe i ma ambitne plany rozwoju, w tym  ekspansję na jeden z rynków europejskich. W 2021 roku spółka wypłaciła akcjonariuszom prawie 6,2 mln zł dywidendy, czyli 100 proc. wypracowanego zysku z poprzedniego roku.

- Jako Simple Day, w przyszłym roku chcemy być spółką publiczną. Wierzymy, że dołączenie do grona firm notowanych na NewConnect podniesie wiarygodność spółki w oczach kontrahentów i przyszłych partnerów biznesowych. Ufam, że będzie to także ważny czynnik warunkujący rosnącą sprzedaż produktów z naszej linii Twój Cel To – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu i akcjonariusz Simple Day. – Rozważamy wcześniejsze przeprowadzenie publicznej oferty akcji, jednak finalna decyzja w tym zakresie jeszcze nie zapadła – dodaje.  

Model rozwoju Simple Day zakłada wzrost sprzedaży we własnych kanałach, które pozwalają na bezpośredni kontakt z klientami i szybką reakcją na ich potrzeby  przy zachowaniu zadowalającej marży. W I półroczu 2021 r. spółka odnotowała wzrost przychodów netto, które wyniosły blisko 10 mln zł, w tym czasie EBIT przekroczył 4,5 mln zł, a zysk netto osiągnął wartość 3,7 mln zł. Simple Day podtrzymuje, że chce być spółką dywidendową. W 2021 roku firma, podobnie jak w latach poprzednich, wypłaciła akcjonariuszom 100 proc. wypracowanego zysku netto. W ubiegłym roku zysk netto wyniósł prawie 6,2 mln zł.

Simple Day to właściciel dwóch marek. Pierwszą z nich jest Twój Cel To. Misją marki jest wyjście naprzeciw potrzebom osób, które troszczą się o zdrowie i dobre samopoczucie. Spółka koncentruje się na oferowaniu rozwiązań, które pomagają zrealizować konkretne cele zdrowotne poprzez odpowiednio dobrane produkty. By efektywnie działać w tym obszarze, firma na bieżąco współpracuje z ekspertami, dietetykami i instruktorami fitness oraz korzysta wyłącznie z najlepszej jakości surowców. Wprowadzenie nowego produktu do sprzedaży poprzedzone jest szeregiem badań rynkowych. Koncepcje produktów powstają w autorskim dziale R+D Simple Day. W przyszłym roku spółka planuje dalsze poszerzanie swojej oferty produktowej.

- Naszymi wyróżnikami są przede wszystkim wysoka jakość, naturalny skład oferowanych produktów i bogata oferta, kierowana zarówno do kobiet jak i mężczyzn w niemal każdym wieku. Co istotne, naszą paletę produktów poszerzamy bardzo ostrożnie, poprzedzając ewentualne działania wnikliwą analizą rynkową. Nie chcemy wprowadzać nowych produktów tylko po to, by zwiększać asortyment sklepu, nie generując przy tym odpowiedniej skali sprzedaży. Uważamy takie działanie za nieefektywne i generujące niepotrzebne koszty dla spółki – mówi prezes Simple Day. 

Tylko w I półroczu br. spółka dostarczyła 200 tys. produktów do prawie 95 tys. klientów. W 2022 roku Simple Day planuje organiczny rozwój marki poza granicami kraju, koncentrując się przede wszystkim na rynku europejskim.

Równolegle do prowadzonej platformy – Twój Cel To, Simple Day rozwija markę 4TheBest, która skierowana jest do graczy. W jej ramach oferowane są naturalne specyfiki przeznaczone zarówno dla amatorów jak i zawodowych przedstawicieli e-sportu. Suplementy 4TheBest w bezpieczny sposób poprawiają wydolność i koncentrację. Oferta zawiera także linię regeneracyjną, która wspomaga wyciszenie organizmu i poprawia jakość snu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka znów najlepsza! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:15

Grupa Żabka znów najlepsza!

Po raz drugi z rzędu Grupa Żabka znalazła się w gronie wyjątkowych miejsc pracy na świecie, których pracownicy wykazują się najwyższym zaangażowaniem. Zdobyła nagrodę Gallup
Handel Startuje Westfield Good Festival w Westfield Mokotów
2024-04-16 | 10:10

Startuje Westfield Good Festival w Westfield Mokotów

Po pierwsze: moda     Na dzień przed rozpoczęciem Westfield Good Festival, w środę 17 kwietnia, odbędzie się spotkanie dla wszystkich miłośników mody, a w
Handel Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX
2024-04-15 | 12:47

Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX

Włochy – kraina, gdzie oliwki i pomarańcze dojrzewają w blasku słońca, a z okolicznych gajów unosi się zapach aromatycznych cytrusów i kwiatów. SIDOLUX inspirowany

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.

Zagranica

Chiny przygotowują się do ewentualnej eskalacji konfliktu z USA. Mocno inwestują w swoją niezależność energetyczną i technologiczną

Najnowsze dane gospodarcze z Państwa Środka okazały się lepsze od prognoz. Choć część analityków spodziewa się powrotu optymizmu i poprawy nastrojów, to jednak w długim terminie chińska gospodarka mierzy się z kryzysem demograficznym i załamaniem w sektorze nieruchomości. Władze Chin zresztą już przedefiniowały swoje priorytety i teraz bardziej skupiają się na bezpieczeństwie ekonomicznym, a nie na samym wzroście gospodarczym. – Chiny szykują się na eskalację konfliktu z USA i pod tym kątem należy obserwować chińską gospodarkę – zauważa Maciej Kalwasiński z Ośrodka Studiów Wschodnich. Jak wskazuje, Chiny mocno inwestują w rozwój swojego przemysłu i niezależność energetyczną, chcąc zmniejszyć uzależnienie od zagranicy.

Infrastruktura

Inwestycje w przydomowe elektrownie wiatrowe w Polsce mogą się okazać nieopłacalne. Eksperci ostrzegają przed wysokimi kosztami produkcji energii

Małe przydomowe elektrownie wiatrowe mogą być drogą pułapką – ostrzega Fundacja Instrat. Jej zdaniem koszt wytworzenia prądu z takich instalacji może być kilkukrotnie wyższy od tego z sieci. Tymczasem rząd proponuje program wsparcia dla przydomowych instalacji tego typu wart 400 mln zł. Zdaniem ekspertów warto się zastanowić nad jego rewizją i zmniejszeniem jego skali.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.