Smaki jesieni w nowej kampanii Costa Coffee
Już 8 września startuje Kampania Jesienna Costa Coffee, w której do odkrycia będą nowe, przepyszne produkty w menu. Wśród nich znajdziemy m.in. klonowo-orzechową kawę sezonową Mapplenut Latte, obłędnie korzenne Pumpkin Latte oraz znane i lubiane Chai Latte, a także niezwykle pożywne bagietki i rozgrzewające herbaty. Fani słodkości będą ponadto zachwyceni trzema nowymi ciastami – tartą wiśniową, ciastkiem wegańskim dostępnym w dwóch wersjach oraz ciastem jabłkowo-karmelowym.
Złota Costowa jesień
Kolorowa jesień na pewno dostarczy nam wielu niezapomnianych chwil. Możemy je spędzić razem z Costa Coffee i nową Kampanią Jesienną, która na odkrycie czeka już w kawiarniach! Z rozgrzewającym kubkiem nowej kawy deserowej Mapplenut Latte, która splata ze sobą słodycz syropu klonowego z pełnymi smaku orzechami żadne chłodniejsze dni nie będą nam straszne. To iście jesienne połączenie dostarczy nam unikalnych wrażeń smakowych, dodatkowo spotęgowanych dzięki kremowej bitej śmietanie oraz kolorowej posypce. Poszukujący bardziej korzennych smaków mogą z kolei zasmakować w Pumpkin Latte – delikatna goryczka kawy, lekko spienione mleko oraz sezonowy smak dyni – ta kompozycja na pewno umili nam każdy jesienny dzień. Do menu kawiarni powracają także kawy Chai Latte w dwóch wersjach – Tiger z kardamonem i cynamonem oraz Turtle z zieloną herbatą i miodem. Kiedy potrzebujemy rozgrzania, idealnym rozwiązaniem będą też gorące herbaty Costa Coffee. Czarna z żurawiną, miodem, imbirem, rozmarynem oraz plasterkiem cytrusów trafi w gusta osób lubiących pełne charakteru połączenia smakowe, za to Herbata zielona z miodem, kurkumą, imbirem, laską cynamonu oraz cytryną na pewno pobudzi kubki smakowe swoim miksem wyrazistych przypraw.
Smaki pochodzące z serca
Wraz z nową Kampanią Jesienną, w kawiarniach Costa Coffee pojawią się przepyszne Bagietki Premium – będą one świetnym wyborem dla Gości, którzy poszukują różnorodnego smaku zamkniętego w pożywnym posiłku. Bagietka balsamico z kurczakiem zagrodowym na pewno zadowoli każdego fana idealnie doprawionego i soczystego mięsa. Dodatkowej świeżości dodają grillowane warzywa oraz szpinak, a sos aioli i musztarda BBQ wprowadzają delikatną pikanterię i wyrazistość. Dla osób, które wykluczyły ze swojej diety produkty pochodzenia zwierzęcego, pyszną opcją będzie Bagietka wegańska z wędzonym tofu. Połączenie soczystych warzyw w postaci pomidora koktajlowego, korniszona oraz szpinaku z aksamitnym, lekko ostrym tofu to prawdziwa uczta dla podniebienia. Dodatkowo majonez wegański wprowadza kremową konsystencję, która świetnie współgra z chrupkością prażonej cebuli. Niezwykle pyszną podróż po smakach morza śródziemnego zapewnią nam z kolei Bagietka w stylu francuskim z rozpływającym się w ustach serem camembert, grillowanymi warzywami i sosem algierskim oraz Bagietka w stylu włoskim z Salami Napoli, pomidorkami w zalewie, gruszką i czerwonym pesto.
Słodko i przepysznie
Wśród produktów dostępnych w nowej Kampanii Jesiennej Costa Coffee każdy miłośnik słodkich smaków także znajdzie coś dla siebie. Do plejady pysznych ciast dołączają trzy nowe produkty. Tarta wiśniowa łączy soczyste i pełne słodyczy owoce z delikatnie kremową masą jogurtową oraz skarmelizowanymi płatkami migdałowymi. Wszystko to na cienkim, perfekcyjnie upieczonym spodzie. Dwa Ciasta wegańskie – z ziarnami i owocami oraz z czekoladą – to niezwykle miękkie i wypełnione smakiem słodkości, będące odpowiedzią na stale rosnącą liczbę Gości kawiarni, którzy nie spożywają produktów odzwierzęcych. Stawkę zamyka delikatne Ciasto jabłkowo-karmelowe. Jabłka dostarczą nam niezbędnych dla naszego organizmu witamin, a złoty karmel podkreśli kolor szeleszczących za oknem liści. Będzie przepysznie!
Jesienne smaki na wyciągnięci ręki
Ulubione smaki Costa Coffee czekają na skosztowanie w kawiarniach lub są możliwe do zamówienia w dowolne miejsce za pomocą Costa Delivery.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.