Komunikaty PR

Smaki jesieni w nowej kampanii Costa Coffee

2021-09-08  |  11:13
Biuro prasowe

Już 8 września startuje Kampania Jesienna Costa Coffee, w której do odkrycia będą nowe, przepyszne produkty w menu. Wśród nich znajdziemy m.in. klonowo-orzechową kawę sezonową Mapplenut Latte, obłędnie korzenne Pumpkin Latte oraz znane i lubiane Chai Latte, a także niezwykle pożywne bagietki i rozgrzewające herbaty. Fani słodkości będą ponadto zachwyceni trzema nowymi ciastami – tartą wiśniową, ciastkiem wegańskim dostępnym w dwóch wersjach oraz ciastem jabłkowo-karmelowym.

Złota Costowa jesień

Kolorowa jesień na pewno dostarczy nam wielu niezapomnianych chwil. Możemy je spędzić razem z Costa Coffee i nową Kampanią Jesienną, która na odkrycie czeka już w kawiarniach! Z rozgrzewającym kubkiem nowej kawy deserowej Mapplenut Latte, która splata ze sobą słodycz syropu klonowego z pełnymi smaku orzechami żadne chłodniejsze dni nie będą nam straszne. To iście jesienne połączenie dostarczy nam unikalnych wrażeń smakowych, dodatkowo spotęgowanych dzięki kremowej bitej śmietanie oraz kolorowej posypce. Poszukujący bardziej korzennych smaków mogą z kolei zasmakować w Pumpkin Latte – delikatna goryczka kawy, lekko spienione mleko oraz sezonowy smak dyni – ta kompozycja na pewno umili nam każdy jesienny dzień. Do menu kawiarni powracają także kawy Chai Latte w dwóch wersjach – Tiger z kardamonem i cynamonem oraz Turtle z zieloną herbatą i miodem. Kiedy potrzebujemy rozgrzania, idealnym rozwiązaniem będą też gorące herbaty Costa Coffee. Czarna z żurawiną, miodem, imbirem, rozmarynem oraz plasterkiem cytrusów trafi w gusta osób lubiących pełne charakteru połączenia smakowe, za to Herbata zielona z miodem, kurkumą, imbirem, laską cynamonu oraz cytryną na pewno pobudzi kubki smakowe swoim miksem wyrazistych przypraw.

Smaki pochodzące z serca

Wraz z nową Kampanią Jesienną, w kawiarniach Costa Coffee pojawią się przepyszne Bagietki Premium – będą one świetnym wyborem dla Gości, którzy poszukują różnorodnego smaku zamkniętego w pożywnym posiłku. Bagietka balsamico z kurczakiem zagrodowym na pewno zadowoli każdego fana idealnie doprawionego i soczystego mięsa. Dodatkowej świeżości dodają grillowane warzywa oraz szpinak, a sos aioli i musztarda BBQ wprowadzają delikatną pikanterię i wyrazistość. Dla osób, które wykluczyły ze swojej diety produkty pochodzenia zwierzęcego, pyszną opcją będzie Bagietka wegańska z wędzonym tofu. Połączenie soczystych warzyw w postaci pomidora koktajlowego, korniszona oraz szpinaku z aksamitnym, lekko ostrym tofu to prawdziwa uczta dla podniebienia. Dodatkowo majonez wegański wprowadza kremową konsystencję, która świetnie współgra z chrupkością prażonej cebuli. Niezwykle pyszną podróż po smakach morza śródziemnego zapewnią nam z kolei Bagietka w stylu francuskim z rozpływającym się w ustach serem camembert, grillowanymi warzywami i sosem algierskim oraz Bagietka w stylu włoskim z Salami Napoli, pomidorkami w zalewie, gruszką i czerwonym pesto.

Słodko i przepysznie

Wśród produktów dostępnych w nowej Kampanii Jesiennej Costa Coffee każdy miłośnik słodkich smaków także znajdzie coś dla siebie. Do plejady pysznych ciast dołączają trzy nowe produkty. Tarta wiśniowa łączy soczyste i pełne słodyczy owoce z delikatnie kremową masą jogurtową oraz skarmelizowanymi płatkami migdałowymi. Wszystko to na cienkim, perfekcyjnie upieczonym spodzie. Dwa Ciasta wegańskie – z ziarnami i owocami oraz z czekoladą – to niezwykle miękkie i wypełnione smakiem słodkości, będące odpowiedzią na stale rosnącą liczbę Gości kawiarni, którzy nie spożywają produktów odzwierzęcych. Stawkę zamyka delikatne Ciasto jabłkowo-karmelowe. Jabłka dostarczą nam niezbędnych dla naszego organizmu witamin, a złoty karmel podkreśli kolor szeleszczących za oknem liści. Będzie przepysznie!

Jesienne smaki na wyciągnięci ręki

Ulubione smaki Costa Coffee czekają na skosztowanie w kawiarniach lub są możliwe do zamówienia w dowolne miejsce za pomocą Costa Delivery. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:03

Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska

Sieć popularnych sklepów Lidl to jeden z prekursorów elektromobilności w polskim sektorze retail. Pierwsze stacje ładowania dla klientów uruchomiono w 2017 roku w Poznaniu
Handel Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”
2024-05-23 | 12:00

Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”

Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z
Handel Marki przedłużają umowy z Galerią Północną
2024-05-20 | 11:00

Marki przedłużają umowy z Galerią Północną

  Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Rozwój zielonego transportu wciąż zablokowany. Główna przyczyna to brak odpowiedniej infrastruktury energetycznej

Ponad połowa sieci napowietrznych i stacji elektroenergetycznych ma powyżej 40 lat. Brak modernizacji infrastruktury energetycznej przekłada się na słabe moce przesyłowe i blokuje rozwój zielonego transportu. Tymczasem według nowych przepisów w 2034 roku 90 proc. wszystkich nowych pojazdów ciężkich rejestrowanych w UE miałyby stanowić te bezemisyjne. – Bez odpowiedniej infrastruktury, zwłaszcza przy transporcie na duże odległości, zielona transformacja w transporcie będzie utrudniona – ocenia Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce.

Handel

Producenci owoców i warzyw: Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea. Dotknie nie tylko rolników, ale też inne grupy społeczne

Rolnicy obawiają się, że unijne regulacje, mające w założeniu chronić klimat, uderzą nie tylko w ich biznes, ale z czasem także w inne grupy społeczne, a entuzjazm związany z ekologicznym podejściem do produkcji rolnej zostanie przygaszony. – Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea – uważa Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jak podkreśla, część Zielonego Ładu to nic nowego, bo pewne jego elementy są wdrażane w Polsce od ponad dwóch dekad.

Infrastruktura

Prezydent Łodzi: Wbrew danym GUS Łódź się zaludnia. Szczególnie przybywa nam młodych osób

Lepsza infrastruktura i mieszkania na wynajem to kluczowe zagadnienia, które znajdują się wśród priorytetów na najbliższe lata. Prezydent Łodzi zapowiada inwestycje i wchodzi w polemikę z danymi GUS, które wskazują, że położone w centrum Polski miasto dramatycznie się wyludnia. Hanna Zdanowska powołuje się na liczby, które sugerują odwrotny trend.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.