Komunikaty PR

SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy

2021-11-16  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.21 MB )

SWIGO świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka otwiera sklep internetowy, w którym będzie można nabyć funkcjonalne soki, smoothies oraz lemoniady.

Do przygotowania napojów stosuje się innowacyjną technologię HPP, popularnie zwaną paskalizacją. Pozwala ona, poza walorami smakowymi i witaminami, zachować właściwości świeżego soku aż do 60 dni. Z raportu Deloitte – „The Future of Food” – wynika, że żywność funkcjonalna zaspokaja między innymi kluczowe potrzeby dietetyczne, ma właściwości prozdrowotne, korzystnie wpływa na sen oraz zwiększa wydajność w zakresie aktywności fizycznej. Badania wskazują na średnioroczny wzrost o 23% w obszarze sportu i regeneracji na przestrzeni ostatnich siedmiu lat. Osoby, dla których żywność funkcjonalna jest pierwszym wyborem, odnotowały również przyrost energii i czujności o 12% rok do roku. Wartość światowego rynku w 2018 roku wyniosła z kolei 161,5 mld USD z dynamiką wzrostu na poziomie 7,9% w perspektywie najbliższych czterech lat.

Świadomość najnowszych trendów wśród konsumentów sukcesywnie rośnie. Coraz częściej sięgają po zdrową i ekologiczną żywność w celu poprawy zarówno zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Innowacje napędzane postępami w nauce i technologii stawiają nowe wyzwania przed producentami, zapewniając jednocześnie szeroki wachlarz możliwości rozwoju oraz wywierania pozytywnego wpływu na społeczeństwo. Soki SWIGO powstały z myślą o konsumentach nowej generacji, którzy umiejętnie identyfikują własne potrzeby, oczekują transparentnego składu i wydłużonego terminu do spożycia – mówi Ewa Przysiężna, Product Manager marki SWIGO.

Unikalne receptury napojów podnoszą witalność, usuwają toksyny i wzmacniają odporność. Na rynku są dostępne w dziewięciu wariantach do indywidualnego wyboru. Użyte razem lub osobno stanowią wartościowe uzupełnienie diety oraz wspierają ciało i umysł. Produkty są utrwalane metodą paskalizacji, która wykorzystuje wysokie ciśnienie i niską temperaturę do przedłużania terminu do spożycia. Zachowuje również maksimum witamin oraz substancji odżywczych i co najważniejsze, inaktywuje szkodliwe mikroorganizmy. Gotowy i zapakowany produkt umieszczany jest w szczelnie zamykanej komorze, którą wypełnia się wodą do momentu, aż wytworzy się w niej ciśnienie hydrostatyczne o mocy 6000 barów.

Urodziny SWIGO upłyną pod znakiem dedykowanych konkursów skierowanych do konsumentów na kanałach social media oraz działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu przy współpracy z fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Krokiem milowym w rozwoju marki jest natomiast oficjalne uruchomienie sklepu internetowego: www.swigo.sklep.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.