Komunikaty PR

Taka franczyza „to żabkość na rynku”

2021-05-19  |  14:30
Biuro prasowe

Żabka, największa sieć sklepów convenience w Polsce, rozpoczęła nową odsłonę kampanii skierowanej do potencjalnych franczyzobiorców. Tym razem przekonuje, że jej oferta „To Żabkość” – wyróżnia ją rzadkość i wyjątkowość na polskim rynku. Przekaz skupia się wokół twardych danych liczbowych: 5000 zł wkładu własnego, 16000 zł podstawowego przychodu miesięcznie, wyposażony i zatowarowny sklep na start. W kampanii biorą udział przedsiębiorcy współpracujący z siecią prowadzący sklepy w różnych częściach Polski.

Kampania Żabki skierowana jest do potencjalnych franczyzobiorców – osób przedsiębiorczych, chcących założyć własny biznes, ale często niemających konkretnego biznesplanu czy niezbędnych funduszy. Sieć przekonuje ich, prezentując konkretne argumenty przemawiające za stabilnością i pewnością franczyzy – by zostać przedsiębiorcą wystarczy 5000 zł wkładu własnego, a Żabka gwarantuje przez pierwszy rok 16000 zł przychodu miesięcznie oraz przygotowany do prowadzenia sklep (umeblowany i zatowarowany). To niewątpliwie atrakcyjna oferta – wyróżniająca się na rynku wśród innych franczyz, a jej potwierdzeniem są sami franczyzobiorcy, którzy z chęcią użyczają swoich wizerunków w kampanii oraz dzielą się własnymi doświadczeniami.

– Naszej sieci zaufało tysiące przedsiębiorców z różnych części Polski – bardzo nas cieszy, że widzą w Żabce stabilną firmę, solidnego partnera w biznesie, który od samego początku proponuje atrakcyjne warunki współpracy. Z pewnością wyróżniamy się pod tym względem na rynku, co chcieliśmy podkreślić w kampanii „To Żabkość”. Pragniemy jeszcze silniej motywować rozwój lokalnej przedsiębiorczości w każdym zakątku naszego kraju, mamy nadzieję, że dzięki kampanii dowiedzą się o możliwości prowadzenia z nami biznesu wszyscy, którzy marzą o takiej ścieżce rozwoju – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Żabka Polska.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja UP. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Spark Foundry Polska, a za wsparcie prowe TOUCH.PR z Poznania. Materiały w nowej odsłonie będą dostępne w kanałach online, na terenie placówek Żabka, jak również na nośnikach zewnętrznych, takich jak bilbordy czy citylight. Więcej informacji o franczyzie z siecią Żabka na stronie www.franczyza.zabka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.