Telewizyty lekarskie HomeDoctor od teraz dostępne w Żabce
Żabka oferuje swoim klientom pierwszą w Polsce usługę przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską, przygotowaną przez firmę HomeDoctor. Dzięki jej wprowadzeniu, sieć ułatwia pacjentom w całej Polsce dostęp do lekarzy wielu specjalizacji. To szczególnie ważne podczas pandemii COVID-19, kiedy bezpieczeństwo, szybkość kontaktu z lekarzem i łatwość w uzyskaniu zaleceń lub e-recepty stały się kluczowe. Usługa pojawia się również w istotnym momencie, w dobie zagrożenia kolejną falą pandemii. Dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka od 1 września br.
– Do szerokiego asortymentu dostępnych w sklepach Żabka produktów oferujących podstawową pomoc w przypadku zachorowań, w tym leków OTC oraz środków higieny indywidualnej, właśnie dołącza kolejny – przedpłacony voucher HomeDoctor. HomeDoctor, jako ogólnopolski dostawca świadczeń zdrowotnych, oferuje możliwość odbycia telekonsultacji lekarskiej, której koszt klient pokrywa, podając kod z zakupionego w sklepie Żabka vouchera. Ta innowacyjna forma sprzedaży usług medycznych ma na celu poszerzenie dostępności do lekarzy w całym kraju. Jednocześnie stanowi pierwszy tego typu produkt na polskim rynku handlu detalicznego, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.
Jak działa voucher na telekonsultację HomeDoctor?
Przedpłacony voucher HomeDoctor umożliwia klientowi telefoniczne połączenie z lekarzem wybranej specjalizacji w krótkim czasie, często nawet w 15 minut od zamówienia. Aby skorzystać z usługi, wystarczy dokonać w Żabce zakupu jednego z dwóch rodzajów voucherów – na telekonsultację z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (internista, pediatra) lub z wybranym specjalistą (16 specjalizacji lekarskich dostępnych od ręki, m.in. alergolog, dermatolog, endokrynolog, laryngolog, ortopeda, pulmonolog, ginekolog, geriatra, reumatolog, nefrolog i dietetyk). Vouchery dostępne są w dwóch wariantach cenowych – 55 zł (telewizyta u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej) i 75 zł (telewizyta u lekarza specjalisty).
Klient kupuje voucher w formie kodu na paragonie niefiskalnym. W dedykowanym dla produktu opakowaniu znajduje się ulotka informacyjna oraz regulamin usługi. Kod znajdujący się na paragonie niefiskalnym w całości pokrywa koszt konsultacji z wybranym lekarzem i będzie kluczową informacją podczas jej rezerwacji – tylko podanie kodu podczas zamawiania telekonsultacji lekarskiej HomeDoctor online lub telefonicznie umożliwia jej realizację. Termin ważności kodu wynosi 3 miesiące.
Telekonsultację lekarską można zamówić za pośrednictwem całodobowej infolinii HomeDoctor (tel. 22 688 79 25) lub strony internetowej www.homedoctor.pl – w obu przypadkach należy podać otrzymany na paragonie kod. Po zarezerwowaniu telekonsultacji, lekarz zadzwoni na wskazany numer telefonu w wybranym przez pacjenta terminie.
Podczas rozmowy z lekarzem HomeDoctor pacjent może liczyć na fachowe zalecenia i diagnozę. W razie konieczności, lekarz zaproponuje również e-receptę lub e-zwolnienie. Telekonsultacje lekarskie to nie tylko odpowiedź na nagłe problemy zdrowotne, lecz także dobry sposób na zaplanowanie długotrwałego leczenia i pozostawania pod stałym nadzorem lekarza prowadzącego, bez konieczności każdorazowej wizyty w placówce medycznej.
Wygodne usługi w Żabce
W sklepach sieci Żabka dostępna jest szeroka oferta usług, z których klienci bardzo chętnie korzystają. Mogą oni m.in. kupić doładowania do gier, karty przedpłacone czy pieniądze elektroniczne: paysafecard oraz paysafecash, skorzystać z opcji nadania i odbioru paczek, wypłaty lub wpłaty gotówki. W sklepach sieci Żabka klient ma możliwość skorzystania z kompleksowego pakietu usług GSM – w każdym punkcie może dokonać zakupu i rejestracji starterów GSM, w wielu przypadkach są to produkty dedykowane z najkorzystniejszą na rynku ofertą oraz zakupu doładowań do telefonów komórkowych. W placówkach Żabka klienci mogą np. opłacić rachunki, kupić doładowanie licznika prądu, zamówić zakupy z dostawą do domu czy zagrać w gry LOTTO.
Więcej informacji o oferowanych przez Żabkę usługach: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.