Komunikaty PR

Telewizyty lekarskie HomeDoctor od teraz dostępne w Żabce

2021-09-01  |  11:00
Biuro prasowe

Żabka oferuje swoim klientom pierwszą w Polsce usługę przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską, przygotowaną przez firmę HomeDoctor. Dzięki jej wprowadzeniu, sieć ułatwia pacjentom w całej Polsce dostęp do lekarzy wielu specjalizacji. To szczególnie ważne podczas pandemii COVID-19, kiedy bezpieczeństwo, szybkość kontaktu z lekarzem i łatwość w uzyskaniu zaleceń lub e-recepty stały się kluczowe. Usługa pojawia się również w istotnym momencie, w dobie zagrożenia kolejną falą pandemii. Dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka od 1 września br.

– Do szerokiego asortymentu dostępnych w sklepach Żabka produktów oferujących podstawową pomoc w przypadku zachorowań, w tym leków OTC oraz środków higieny indywidualnej, właśnie dołącza kolejny – przedpłacony voucher HomeDoctor. HomeDoctor, jako ogólnopolski dostawca świadczeń zdrowotnych, oferuje możliwość odbycia telekonsultacji lekarskiej, której koszt klient pokrywa, podając kod z zakupionego w sklepie Żabka vouchera. Ta innowacyjna forma sprzedaży usług medycznych ma na celu poszerzenie dostępności do lekarzy w całym kraju. Jednocześnie stanowi pierwszy tego typu produkt na polskim rynku handlu detalicznego, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Jak działa voucher na telekonsultację HomeDoctor?

Przedpłacony voucher HomeDoctor umożliwia klientowi telefoniczne połączenie z lekarzem wybranej specjalizacji w krótkim czasie, często nawet w 15 minut od zamówienia. Aby skorzystać z usługi, wystarczy dokonać w Żabce zakupu jednego z dwóch rodzajów voucherów – na telekonsultację z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (internista, pediatra) lub z wybranym specjalistą (16 specjalizacji lekarskich dostępnych od ręki, m.in. alergolog, dermatolog, endokrynolog, laryngolog, ortopeda, pulmonolog, ginekolog, geriatra, reumatolog, nefrolog i dietetyk). Vouchery dostępne są w dwóch wariantach cenowych – 55 zł (telewizyta u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej) i 75 zł (telewizyta u lekarza specjalisty).

Klient kupuje voucher w formie kodu na paragonie niefiskalnym. W dedykowanym dla produktu opakowaniu znajduje się ulotka informacyjna oraz regulamin usługi. Kod znajdujący się na paragonie niefiskalnym w całości pokrywa koszt konsultacji z wybranym lekarzem i będzie kluczową informacją podczas jej rezerwacji – tylko podanie kodu podczas zamawiania telekonsultacji lekarskiej HomeDoctor online lub telefonicznie umożliwia jej realizację. Termin ważności kodu wynosi 3 miesiące.

Telekonsultację lekarską można zamówić za pośrednictwem całodobowej infolinii HomeDoctor (tel. 22 688 79 25) lub strony internetowej www.homedoctor.pl – w obu przypadkach należy podać otrzymany na paragonie kod. Po zarezerwowaniu telekonsultacji, lekarz zadzwoni na wskazany numer telefonu w wybranym przez pacjenta terminie.

Podczas rozmowy z lekarzem HomeDoctor pacjent może liczyć na fachowe zalecenia i diagnozę. W razie konieczności, lekarz zaproponuje również e-receptę lub e-zwolnienie. Telekonsultacje lekarskie to nie tylko odpowiedź na nagłe problemy zdrowotne, lecz także dobry sposób na zaplanowanie długotrwałego leczenia i pozostawania pod stałym nadzorem lekarza prowadzącego, bez konieczności każdorazowej wizyty w placówce medycznej.

Wygodne usługi w Żabce

W sklepach sieci Żabka dostępna jest szeroka oferta usług, z których klienci bardzo chętnie korzystają. Mogą oni m.in. kupić doładowania do gier, karty przedpłacone czy pieniądze elektroniczne: paysafecard oraz paysafecash, skorzystać z opcji nadania i odbioru paczek, wypłaty lub wpłaty gotówki. W sklepach sieci Żabka klient ma możliwość skorzystania z kompleksowego pakietu usług GSM  – w każdym punkcie może dokonać zakupu i rejestracji starterów GSM, w wielu przypadkach są to produkty dedykowane z najkorzystniejszą na rynku ofertą oraz zakupu doładowań do telefonów komórkowych. W placówkach Żabka klienci mogą np. opłacić rachunki, kupić doładowanie licznika prądu, zamówić zakupy z dostawą do domu czy zagrać w gry LOTTO.

Więcej informacji o oferowanych przez Żabkę usługach: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.