Komunikaty PR

Telewizyty lekarskie HomeDoctor od teraz dostępne w Żabce

2021-09-01  |  11:00
Biuro prasowe

Żabka oferuje swoim klientom pierwszą w Polsce usługę przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską, przygotowaną przez firmę HomeDoctor. Dzięki jej wprowadzeniu, sieć ułatwia pacjentom w całej Polsce dostęp do lekarzy wielu specjalizacji. To szczególnie ważne podczas pandemii COVID-19, kiedy bezpieczeństwo, szybkość kontaktu z lekarzem i łatwość w uzyskaniu zaleceń lub e-recepty stały się kluczowe. Usługa pojawia się również w istotnym momencie, w dobie zagrożenia kolejną falą pandemii. Dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka od 1 września br.

– Do szerokiego asortymentu dostępnych w sklepach Żabka produktów oferujących podstawową pomoc w przypadku zachorowań, w tym leków OTC oraz środków higieny indywidualnej, właśnie dołącza kolejny – przedpłacony voucher HomeDoctor. HomeDoctor, jako ogólnopolski dostawca świadczeń zdrowotnych, oferuje możliwość odbycia telekonsultacji lekarskiej, której koszt klient pokrywa, podając kod z zakupionego w sklepie Żabka vouchera. Ta innowacyjna forma sprzedaży usług medycznych ma na celu poszerzenie dostępności do lekarzy w całym kraju. Jednocześnie stanowi pierwszy tego typu produkt na polskim rynku handlu detalicznego, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Jak działa voucher na telekonsultację HomeDoctor?

Przedpłacony voucher HomeDoctor umożliwia klientowi telefoniczne połączenie z lekarzem wybranej specjalizacji w krótkim czasie, często nawet w 15 minut od zamówienia. Aby skorzystać z usługi, wystarczy dokonać w Żabce zakupu jednego z dwóch rodzajów voucherów – na telekonsultację z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (internista, pediatra) lub z wybranym specjalistą (16 specjalizacji lekarskich dostępnych od ręki, m.in. alergolog, dermatolog, endokrynolog, laryngolog, ortopeda, pulmonolog, ginekolog, geriatra, reumatolog, nefrolog i dietetyk). Vouchery dostępne są w dwóch wariantach cenowych – 55 zł (telewizyta u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej) i 75 zł (telewizyta u lekarza specjalisty).

Klient kupuje voucher w formie kodu na paragonie niefiskalnym. W dedykowanym dla produktu opakowaniu znajduje się ulotka informacyjna oraz regulamin usługi. Kod znajdujący się na paragonie niefiskalnym w całości pokrywa koszt konsultacji z wybranym lekarzem i będzie kluczową informacją podczas jej rezerwacji – tylko podanie kodu podczas zamawiania telekonsultacji lekarskiej HomeDoctor online lub telefonicznie umożliwia jej realizację. Termin ważności kodu wynosi 3 miesiące.

Telekonsultację lekarską można zamówić za pośrednictwem całodobowej infolinii HomeDoctor (tel. 22 688 79 25) lub strony internetowej www.homedoctor.pl – w obu przypadkach należy podać otrzymany na paragonie kod. Po zarezerwowaniu telekonsultacji, lekarz zadzwoni na wskazany numer telefonu w wybranym przez pacjenta terminie.

Podczas rozmowy z lekarzem HomeDoctor pacjent może liczyć na fachowe zalecenia i diagnozę. W razie konieczności, lekarz zaproponuje również e-receptę lub e-zwolnienie. Telekonsultacje lekarskie to nie tylko odpowiedź na nagłe problemy zdrowotne, lecz także dobry sposób na zaplanowanie długotrwałego leczenia i pozostawania pod stałym nadzorem lekarza prowadzącego, bez konieczności każdorazowej wizyty w placówce medycznej.

Wygodne usługi w Żabce

W sklepach sieci Żabka dostępna jest szeroka oferta usług, z których klienci bardzo chętnie korzystają. Mogą oni m.in. kupić doładowania do gier, karty przedpłacone czy pieniądze elektroniczne: paysafecard oraz paysafecash, skorzystać z opcji nadania i odbioru paczek, wypłaty lub wpłaty gotówki. W sklepach sieci Żabka klient ma możliwość skorzystania z kompleksowego pakietu usług GSM  – w każdym punkcie może dokonać zakupu i rejestracji starterów GSM, w wielu przypadkach są to produkty dedykowane z najkorzystniejszą na rynku ofertą oraz zakupu doładowań do telefonów komórkowych. W placówkach Żabka klienci mogą np. opłacić rachunki, kupić doładowanie licznika prądu, zamówić zakupy z dostawą do domu czy zagrać w gry LOTTO.

Więcej informacji o oferowanych przez Żabkę usługach: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka Biuro prasowe
2024-03-28 | 16:14

DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka

DHL eCommerce Polska ogłasza nawiązanie bezpośredniej współpracy z siecią sklepów Żabka. Nowy model kooperacji, oparty na bezpośredniej umowie obu partnerów, pozwoli na
Handel Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae
2024-03-27 | 12:00

Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae

Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem.
Handel Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
2024-03-27 | 10:35

Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje

Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.