Komunikaty PR

TK Maxx i Olka Osadzińska łączą siły, aby wesprzeć Akademię Przyszłości!

2021-07-02  |  11:00
Biuro prasowe

TK Maxx po raz kolejny wspiera Akademię Przyszłości, która pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach. Ta pomoc jest potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego marka połączyła siły z Olką Osadzińską, znaną polską ilustratorką. W efekcie współpracy powstała wyjątkowa kolekcja przypinek i notesów z materiałów pochodzących z recyklingu. Produkty zdobi kwiatowy motyw charakterystyczny dla twórczości artystki, Olki Osadzińskiej. Zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, która od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach budować przyszłość, o jakiej marzą.

 

Pandemia, lockdown i nauka online to tylko kilka z czynników, które w ostatnim roku mogły negatywnie wpływać na samoocenę i poczucie wartości dzieci. W czasach, gdy najmłodsi potrzebują naszego wsparcia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, TK Maxx połączył siły z ilustratorką – Olką Osadzińską. Marka będąc strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. W ramach tegorocznej współpracy z Olką Osadzińską w sklepach TK Maxx pojawiła się wyjątkowa kolekcja produktów z kwiatowym motywem. Obejmuje ona notesy wykonane z materiałów z recyklingu oraz oryginalne, ręcznie tworzone przypinki, które urozmaicą niejedną stylizację. Limitowane produkty niosą za sobą ukryte znaczenie – kwiaty, jakie znalazły się wśród przypinek i na notesach symbolizują rozwijający się potencjał, jaki każdego dnia kształtują w sobie podopieczni Akademii Przyszłości, a to co pozwala im w pełni zakwitnąć, to obecność wspierających dłoni każdego z nas. 

 

Ogromnie się cieszę, że miałam szansę swoją pracą wesprzeć projekt, którego głównym celem jest pomaganie dzieciom uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Czasem wystarczy jedna osoba, która zobaczy w nas coś wyjątkowego – naszą wartość jako małego człowieka, talent, potencjał, umiejętności, by mieć motywację do dalszego rozwoju. Program Akademia Przyszłości i cotygodniowe zajęcia z indywidualnym tutorem to wspaniała inicjatywa, która daje dzieciom szansę zrealizować swoje marzenia. Projektując piny dla Małych Superbohaterów, chciałam stworzyć symbole tego, co naprawdę ważne i co jest prawdziwą super-mocą – miłość, otwartość, uśmiech, natura w swojej sile, zmienności, fazach i sezonach oraz gwiazdy – bo, jak udowadnia nowoczesna nauka i wiele szkół medytacji – jesteśmy stworzeni z gwiezdnego pyłu – zbudowani z tych samych pierwiastków, co gwiazdy! – mówi Olka Osadzińska.

 

Kwieciste notesy, które będą dostępne w dwóch rozmiarach: A6 i A5 doskonale sprawdzą się w roli plannerów, pamiętników czy notatników, w których regularnie spisywać można swoje sny czy marzenia! Z kolei piny z limitowanej kolekcji w kolorze głębokiego granatu, połączonego z letnim odcieniem pastelowego żółtego, pomarańczowego i lawendowego będą idealnymi dodatkami takich elementów garderoby, jak jeansowe kurtki czy torebki.

 

Zysk ze sprzedaży produktów projektu Olki Osadzińskiej zostanie w całości przekazany Akademii Przyszłości, Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych. Notesy oraz przypinki stworzone we współpracy z Olką Osadzińską będą dostępne we wszystkich sklepach TK Maxx od 1 lipca br. Dodatkowo, przy kasach będzie możliwość przekazania datku w dowolnej wysokości niezależnie od zakupu charytatywnych produktów. 

 

Cena przypinek – 5,99 zł

Cena notesu A6 – 15,99 zł

Cena notesu A5 – 19,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.