TK Maxx i Olka Osadzińska łączą siły, aby wesprzeć Akademię Przyszłości!
TK Maxx po raz kolejny wspiera Akademię Przyszłości, która pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach. Ta pomoc jest potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego marka połączyła siły z Olką Osadzińską, znaną polską ilustratorką. W efekcie współpracy powstała wyjątkowa kolekcja przypinek i notesów z materiałów pochodzących z recyklingu. Produkty zdobi kwiatowy motyw charakterystyczny dla twórczości artystki, Olki Osadzińskiej. Zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, która od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach budować przyszłość, o jakiej marzą.
Pandemia, lockdown i nauka online to tylko kilka z czynników, które w ostatnim roku mogły negatywnie wpływać na samoocenę i poczucie wartości dzieci. W czasach, gdy najmłodsi potrzebują naszego wsparcia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, TK Maxx połączył siły z ilustratorką – Olką Osadzińską. Marka będąc strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. W ramach tegorocznej współpracy z Olką Osadzińską w sklepach TK Maxx pojawiła się wyjątkowa kolekcja produktów z kwiatowym motywem. Obejmuje ona notesy wykonane z materiałów z recyklingu oraz oryginalne, ręcznie tworzone przypinki, które urozmaicą niejedną stylizację. Limitowane produkty niosą za sobą ukryte znaczenie – kwiaty, jakie znalazły się wśród przypinek i na notesach symbolizują rozwijający się potencjał, jaki każdego dnia kształtują w sobie podopieczni Akademii Przyszłości, a to co pozwala im w pełni zakwitnąć, to obecność wspierających dłoni każdego z nas.
Ogromnie się cieszę, że miałam szansę swoją pracą wesprzeć projekt, którego głównym celem jest pomaganie dzieciom uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Czasem wystarczy jedna osoba, która zobaczy w nas coś wyjątkowego – naszą wartość jako małego człowieka, talent, potencjał, umiejętności, by mieć motywację do dalszego rozwoju. Program Akademia Przyszłości i cotygodniowe zajęcia z indywidualnym tutorem to wspaniała inicjatywa, która daje dzieciom szansę zrealizować swoje marzenia. Projektując piny dla Małych Superbohaterów, chciałam stworzyć symbole tego, co naprawdę ważne i co jest prawdziwą super-mocą – miłość, otwartość, uśmiech, natura w swojej sile, zmienności, fazach i sezonach oraz gwiazdy – bo, jak udowadnia nowoczesna nauka i wiele szkół medytacji – jesteśmy stworzeni z gwiezdnego pyłu – zbudowani z tych samych pierwiastków, co gwiazdy! – mówi Olka Osadzińska.
Kwieciste notesy, które będą dostępne w dwóch rozmiarach: A6 i A5 doskonale sprawdzą się w roli plannerów, pamiętników czy notatników, w których regularnie spisywać można swoje sny czy marzenia! Z kolei piny z limitowanej kolekcji w kolorze głębokiego granatu, połączonego z letnim odcieniem pastelowego żółtego, pomarańczowego i lawendowego będą idealnymi dodatkami takich elementów garderoby, jak jeansowe kurtki czy torebki.
Zysk ze sprzedaży produktów projektu Olki Osadzińskiej zostanie w całości przekazany Akademii Przyszłości, Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych. Notesy oraz przypinki stworzone we współpracy z Olką Osadzińską będą dostępne we wszystkich sklepach TK Maxx od 1 lipca br. Dodatkowo, przy kasach będzie możliwość przekazania datku w dowolnej wysokości niezależnie od zakupu charytatywnych produktów.
Cena przypinek – 5,99 zł
Cena notesu A6 – 15,99 zł
Cena notesu A5 – 19,99 zł
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.