TK Maxx i Olka Osadzińska łączą siły, aby wesprzeć Akademię Przyszłości!
TK Maxx po raz kolejny wspiera Akademię Przyszłości, która pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach. Ta pomoc jest potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego marka połączyła siły z Olką Osadzińską, znaną polską ilustratorką. W efekcie współpracy powstała wyjątkowa kolekcja przypinek i notesów z materiałów pochodzących z recyklingu. Produkty zdobi kwiatowy motyw charakterystyczny dla twórczości artystki, Olki Osadzińskiej. Zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, która od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach budować przyszłość, o jakiej marzą.
Pandemia, lockdown i nauka online to tylko kilka z czynników, które w ostatnim roku mogły negatywnie wpływać na samoocenę i poczucie wartości dzieci. W czasach, gdy najmłodsi potrzebują naszego wsparcia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, TK Maxx połączył siły z ilustratorką – Olką Osadzińską. Marka będąc strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. W ramach tegorocznej współpracy z Olką Osadzińską w sklepach TK Maxx pojawiła się wyjątkowa kolekcja produktów z kwiatowym motywem. Obejmuje ona notesy wykonane z materiałów z recyklingu oraz oryginalne, ręcznie tworzone przypinki, które urozmaicą niejedną stylizację. Limitowane produkty niosą za sobą ukryte znaczenie – kwiaty, jakie znalazły się wśród przypinek i na notesach symbolizują rozwijający się potencjał, jaki każdego dnia kształtują w sobie podopieczni Akademii Przyszłości, a to co pozwala im w pełni zakwitnąć, to obecność wspierających dłoni każdego z nas.
Ogromnie się cieszę, że miałam szansę swoją pracą wesprzeć projekt, którego głównym celem jest pomaganie dzieciom uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Czasem wystarczy jedna osoba, która zobaczy w nas coś wyjątkowego – naszą wartość jako małego człowieka, talent, potencjał, umiejętności, by mieć motywację do dalszego rozwoju. Program Akademia Przyszłości i cotygodniowe zajęcia z indywidualnym tutorem to wspaniała inicjatywa, która daje dzieciom szansę zrealizować swoje marzenia. Projektując piny dla Małych Superbohaterów, chciałam stworzyć symbole tego, co naprawdę ważne i co jest prawdziwą super-mocą – miłość, otwartość, uśmiech, natura w swojej sile, zmienności, fazach i sezonach oraz gwiazdy – bo, jak udowadnia nowoczesna nauka i wiele szkół medytacji – jesteśmy stworzeni z gwiezdnego pyłu – zbudowani z tych samych pierwiastków, co gwiazdy! – mówi Olka Osadzińska.
Kwieciste notesy, które będą dostępne w dwóch rozmiarach: A6 i A5 doskonale sprawdzą się w roli plannerów, pamiętników czy notatników, w których regularnie spisywać można swoje sny czy marzenia! Z kolei piny z limitowanej kolekcji w kolorze głębokiego granatu, połączonego z letnim odcieniem pastelowego żółtego, pomarańczowego i lawendowego będą idealnymi dodatkami takich elementów garderoby, jak jeansowe kurtki czy torebki.
Zysk ze sprzedaży produktów projektu Olki Osadzińskiej zostanie w całości przekazany Akademii Przyszłości, Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych. Notesy oraz przypinki stworzone we współpracy z Olką Osadzińską będą dostępne we wszystkich sklepach TK Maxx od 1 lipca br. Dodatkowo, przy kasach będzie możliwość przekazania datku w dowolnej wysokości niezależnie od zakupu charytatywnych produktów.
Cena przypinek – 5,99 zł
Cena notesu A6 – 15,99 zł
Cena notesu A5 – 19,99 zł
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.