Tydzień z artystami ze Sneaker Boyz w Avenidzie Poznań

PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Sneakersy z podobizną ukochanego czworonoga, cytatem z filmu, ważnym symbolem, datą lub imieniem bliskiej osoby? Dla Sneaker Boyz to żaden problem. Artyści są w stanie wyczarować cuda na butach. Przekonać się o tym na własnej skórze mogą w tym tygodniu Klienci Avenidy Poznań. By skorzystać z personalizacji butów wystarczy w dniach 1-16 października zakupić dowolne obuwie w jednym z salonów zlokalizowanych na terenie poznańskiego Centrum. Do skorzystania z akcji customizacji zachęca Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań - Kto nie chciałby mieć idealnie dobranej, spersonalizowanej pary butów? W tym tygodniu, dzięki Sneaker Boyz spełnimy te marzenia! Zapraszamy do zaczarowania swojego obuwia na nowo w naszej Custom Shoes Zone! Customizacji mogą zostać poddane buty sportowe wykonane z dowolnego materiału, z wyłączeniem zamszu i nubuku. Codziennie spersonalizowanych zostanie 40 par butów. Regulamin dostępny jest w Punkcie Obsługi Akcji.
Sneaker Boyz to marka, z którą wiąże się dość spora historia. To właśnie my początkowaliśmy personalizację obuwia w naszym kraju. Na dzień dzisiejszy podejrzewamy, że spod naszej ręki wychodzi około 80% projektów, które widzicie na ulicach. Ubieramy gwiazdy sportu, kina, muzyki ale nie tylko. Wy też możecie mieć od nas swoją wymarzoną parę! Czekamy na Was do końca tygodnia w Avenidzie Poznań – podsumowują artyści ze Sneaker Boyz.
Akcja customizacji trwa od 11 do 16 października w godzinach od 12:00 – 20:00. Mogą w niej wziąć udział osoby, które w dniach 1 – 16 października zakupią w Avenidzie buty sportowe. Liczba customizacji w ramach akcji jest ograniczona.
Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Do grona najemców Centrum należą m.in. Reserved, Sinsay, Cropp, H&M, SportsDirect, Intersport, MediaMarkt, Empik, Peek&Cloppenburg, Mango, TKmaxx, H&M, Stradivarius, Pull&Bear, Bershka, Calypso oraz Lidl. Avenida nieustannie stawia na rozwój oferty.
Z myślą o komforcie swoich Klientów Centrum stworzyło wyjątkową strefę pod nazwą Avenida Lounge. Jest to zlokalizowana na dwóch poziomach, na powierzchni ponad 2 000 mkw., przestrzeń przeznaczona do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji.
W Avenidzie do dyspozycji zmotoryzowanych Klientów jest 1500 miejsc parkingowych (3 godziny darmowego parkowania) oraz bezpłatny parking dla jednośladów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach kolejowym i autobusowym.
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Korpak
Dyrektor Centrum Handlowego Avenida Poznań
ECE Projektmanagement Polska

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.