Komunikaty PR

Ubezpiecz swoje auto z CUK Ubezpieczenia. Nowa usługa już dostępna w Żabce!

2024-12-18  |  09:35
Biuro prasowe

Żabka, we współpracy z CUK Ubezpieczenia, rozszerzyła portfolio swoich usług o ubezpieczenia samochodu oraz innych – niewymagających rejestracji – środków transportu. Wybrany produkt ubezpieczeniowy można w prosty sposób zakupić przez serwis internetowy dostarczony przez CUK Ubezpieczenia.

Firma, będąca liderem segmentu modern convenience, po raz kolejny poszerzyła zakres swoich usług, tym razem o ubezpieczenia komunikacyjne. W tym celu nawiązała współpracę z CUK Ubezpieczenia, firmą funkcjonującą na rynku od ponad 23 lat, która jako pierwsza multiagencja w Polsce wprowadziła możliwość zakupu ubezpieczeń wielu towarzystw w jednym miejscu, oferując klientom wygodę zakupu i szeroki wybór ofert. Obecnie firma posiada blisko 600 placówek w całym kraju i współpracuje z ponad 4000 agentów ubezpieczeniowych.

–  Pozytywne zaskakiwanie klientów nowymi usługami stało się znakiem rozpoznawczym naszej sieci. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia, klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

Pakiety ubezpieczeń dostępne w Żabce

Usługę ubezpieczenia samochodu można nabyć za pośrednictwem serwisu internetowego dostarczonego przez CUK Ubezpieczenia pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl. Obecnie klienci Żabki mają do wyboru dwie kategorie produktów ubezpieczeniowych, dystrybuowanych przez CUK Ubezpieczenia.

W skład pierwszej z nich wchodzą ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych – obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz Autocasco (AC). Drugą opcją są mikroubezpieczenia „Trasti dla pełnej mobilności”, umożliwiające objęcie ochroną dowolnego środka transportu, który nie wymaga rejestracji – jak np. rower czy hulajnoga – i obejmujące wszystkie sprzęty należące do ubezpieczającego i jego bliskich.

Atrakcyjne promocje dla ubezpieczonych

Osoby, które zdecydują się na zakup ubezpieczenia za pośrednictwem strony internetowej pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl, mogą skorzystać z promocji. Mianowicie za każde 50 zł wydane na zakup produktu ubezpieczeniowego, klient otrzyma bon towarowy o wartości 5 zł, który będzie mógł zrealizować w sklepie Żabka. Wartość otrzymanych bonów może sięgnąć do 500 zł[1].

Więcej informacji o usługach dostępnych w Żabce: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi/


[1] Promocja „Z CUK do Żabki – ubezpiecz się i odbierz bon” trwa od 11.12.2024 r. do 10.02.2025 r. lub do wyczerpania puli bonów. Szczegóły w regulaminie dostępnym na stronie: ubezpieczenia.zabka.pl. Żabka Polska sp. z o.o. nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.