Komunikaty PR

Ubezpiecz swoje auto z CUK Ubezpieczenia. Nowa usługa już dostępna w Żabce!

2024-12-18  |  09:35
Biuro prasowe

Żabka, we współpracy z CUK Ubezpieczenia, rozszerzyła portfolio swoich usług o ubezpieczenia samochodu oraz innych – niewymagających rejestracji – środków transportu. Wybrany produkt ubezpieczeniowy można w prosty sposób zakupić przez serwis internetowy dostarczony przez CUK Ubezpieczenia.

Firma, będąca liderem segmentu modern convenience, po raz kolejny poszerzyła zakres swoich usług, tym razem o ubezpieczenia komunikacyjne. W tym celu nawiązała współpracę z CUK Ubezpieczenia, firmą funkcjonującą na rynku od ponad 23 lat, która jako pierwsza multiagencja w Polsce wprowadziła możliwość zakupu ubezpieczeń wielu towarzystw w jednym miejscu, oferując klientom wygodę zakupu i szeroki wybór ofert. Obecnie firma posiada blisko 600 placówek w całym kraju i współpracuje z ponad 4000 agentów ubezpieczeniowych.

–  Pozytywne zaskakiwanie klientów nowymi usługami stało się znakiem rozpoznawczym naszej sieci. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia, klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

Pakiety ubezpieczeń dostępne w Żabce

Usługę ubezpieczenia samochodu można nabyć za pośrednictwem serwisu internetowego dostarczonego przez CUK Ubezpieczenia pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl. Obecnie klienci Żabki mają do wyboru dwie kategorie produktów ubezpieczeniowych, dystrybuowanych przez CUK Ubezpieczenia.

W skład pierwszej z nich wchodzą ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych – obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz Autocasco (AC). Drugą opcją są mikroubezpieczenia „Trasti dla pełnej mobilności”, umożliwiające objęcie ochroną dowolnego środka transportu, który nie wymaga rejestracji – jak np. rower czy hulajnoga – i obejmujące wszystkie sprzęty należące do ubezpieczającego i jego bliskich.

Atrakcyjne promocje dla ubezpieczonych

Osoby, które zdecydują się na zakup ubezpieczenia za pośrednictwem strony internetowej pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl, mogą skorzystać z promocji. Mianowicie za każde 50 zł wydane na zakup produktu ubezpieczeniowego, klient otrzyma bon towarowy o wartości 5 zł, który będzie mógł zrealizować w sklepie Żabka. Wartość otrzymanych bonów może sięgnąć do 500 zł[1].

Więcej informacji o usługach dostępnych w Żabce: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi/


[1] Promocja „Z CUK do Żabki – ubezpiecz się i odbierz bon” trwa od 11.12.2024 r. do 10.02.2025 r. lub do wyczerpania puli bonów. Szczegóły w regulaminie dostępnym na stronie: ubezpieczenia.zabka.pl. Żabka Polska sp. z o.o. nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność

Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.

Bankowość

Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.