Ubezpiecz swoje auto z CUK Ubezpieczenia. Nowa usługa już dostępna w Żabce!
Żabka, we współpracy z CUK Ubezpieczenia, rozszerzyła portfolio swoich usług o ubezpieczenia samochodu oraz innych – niewymagających rejestracji – środków transportu. Wybrany produkt ubezpieczeniowy można w prosty sposób zakupić przez serwis internetowy dostarczony przez CUK Ubezpieczenia.
Firma, będąca liderem segmentu modern convenience, po raz kolejny poszerzyła zakres swoich usług, tym razem o ubezpieczenia komunikacyjne. W tym celu nawiązała współpracę z CUK Ubezpieczenia, firmą funkcjonującą na rynku od ponad 23 lat, która jako pierwsza multiagencja w Polsce wprowadziła możliwość zakupu ubezpieczeń wielu towarzystw w jednym miejscu, oferując klientom wygodę zakupu i szeroki wybór ofert. Obecnie firma posiada blisko 600 placówek w całym kraju i współpracuje z ponad 4000 agentów ubezpieczeniowych.
– Pozytywne zaskakiwanie klientów nowymi usługami stało się znakiem rozpoznawczym naszej sieci. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia, klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.
Pakiety ubezpieczeń dostępne w Żabce
Usługę ubezpieczenia samochodu można nabyć za pośrednictwem serwisu internetowego dostarczonego przez CUK Ubezpieczenia pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl. Obecnie klienci Żabki mają do wyboru dwie kategorie produktów ubezpieczeniowych, dystrybuowanych przez CUK Ubezpieczenia.
W skład pierwszej z nich wchodzą ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych – obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz Autocasco (AC). Drugą opcją są mikroubezpieczenia „Trasti dla pełnej mobilności”, umożliwiające objęcie ochroną dowolnego środka transportu, który nie wymaga rejestracji – jak np. rower czy hulajnoga – i obejmujące wszystkie sprzęty należące do ubezpieczającego i jego bliskich.
Atrakcyjne promocje dla ubezpieczonych
Osoby, które zdecydują się na zakup ubezpieczenia za pośrednictwem strony internetowej pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl, mogą skorzystać z promocji. Mianowicie za każde 50 zł wydane na zakup produktu ubezpieczeniowego, klient otrzyma bon towarowy o wartości 5 zł, który będzie mógł zrealizować w sklepie Żabka. Wartość otrzymanych bonów może sięgnąć do 500 zł[1].
Więcej informacji o usługach dostępnych w Żabce: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi/
[1] Promocja „Z CUK do Żabki – ubezpiecz się i odbierz bon” trwa od 11.12.2024 r. do 10.02.2025 r. lub do wyczerpania puli bonów. Szczegóły w regulaminie dostępnym na stronie: ubezpieczenia.zabka.pl. Żabka Polska sp. z o.o. nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.