Upoluj świetne okazje w Żabce za 2 zeta
Masz ochotę na gorącą, aromatyczną kawę o poranku, a może wolisz schłodzony napój energetyczny? W ciągu dnia chętnie sięgasz po orzeźwiający napój gazowany lub lody, a wieczorami lubisz chłodne piwo? Już od jutra w Żabce ruszają happy hours, w ramach których ulubione napoje i przekąski klienci sieci będą mogli kupić za jedyne 2 zł. Produkty dostępne w ramach oferty „Masz 2 zeta, masz…” zmieniają się co 3 godziny, a co tydzień nastąpi zmiana całego promocyjnego asortymentu. Akcja trwa od 14 kwietnia do 11 maja br. włącznie.
Już od 14 kwietnia br., w pierwszym tygodniu happy hours, za 2 zł w sklepach sieci Żabka będzie można kupić gorącą, świeżo parzoną kawę czarną o pojemności 200 ml, różne rodzaje napojów energetycznych Tiger (0,25l), popularnych napojów gazowanych Mirinda (0,5l) czy napojów izotonicznych Oshee (0,75l). W promocyjnej cenie będą także piwa butelkowane Łomża Jasne oraz Lech Premium.
W kolejnych tygodniach w ramach happy hours dostępne będą m.in. lody Big Milk, Coca-Cola (0,5l) oraz piwo Carlsberg. W ramach oferty „Masz 2 zeta, masz…” na jeden paragon będzie można kupić 3 sztuki produktów objętych promocją, a w przypadku artykułów sprzedawanych w wielosztukach – 3 zestawy.
Oferta „Masz 2 zeta, masz…” będzie obowiązywała we wszystkich ponad 7 100 sklepach sieci Żabka do 11 maja br. Happy hours ruszą zaraz po otwarciu sklepów, czyli o godz. 6:00 i będą trwały aż do zamknięcia, czyli do godz. 23:00.
Happy hours towarzyszyć będzie kampania marketingowa m.in. w radiu, social mediach oraz aplikacji żappka.
Opis promocji na dany tydzień znaleźć można na stronie internetowej sieci www.zabka.pl oraz w aplikacji żappka.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.