Upoluj świetne okazje w Żabce za 2 zeta
Masz ochotę na gorącą, aromatyczną kawę o poranku, a może wolisz schłodzony napój energetyczny? W ciągu dnia chętnie sięgasz po orzeźwiający napój gazowany lub lody, a wieczorami lubisz chłodne piwo? Już od jutra w Żabce ruszają happy hours, w ramach których ulubione napoje i przekąski klienci sieci będą mogli kupić za jedyne 2 zł. Produkty dostępne w ramach oferty „Masz 2 zeta, masz…” zmieniają się co 3 godziny, a co tydzień nastąpi zmiana całego promocyjnego asortymentu. Akcja trwa od 14 kwietnia do 11 maja br. włącznie.
Już od 14 kwietnia br., w pierwszym tygodniu happy hours, za 2 zł w sklepach sieci Żabka będzie można kupić gorącą, świeżo parzoną kawę czarną o pojemności 200 ml, różne rodzaje napojów energetycznych Tiger (0,25l), popularnych napojów gazowanych Mirinda (0,5l) czy napojów izotonicznych Oshee (0,75l). W promocyjnej cenie będą także piwa butelkowane Łomża Jasne oraz Lech Premium.
W kolejnych tygodniach w ramach happy hours dostępne będą m.in. lody Big Milk, Coca-Cola (0,5l) oraz piwo Carlsberg. W ramach oferty „Masz 2 zeta, masz…” na jeden paragon będzie można kupić 3 sztuki produktów objętych promocją, a w przypadku artykułów sprzedawanych w wielosztukach – 3 zestawy.
Oferta „Masz 2 zeta, masz…” będzie obowiązywała we wszystkich ponad 7 100 sklepach sieci Żabka do 11 maja br. Happy hours ruszą zaraz po otwarciu sklepów, czyli o godz. 6:00 i będą trwały aż do zamknięcia, czyli do godz. 23:00.
Happy hours towarzyszyć będzie kampania marketingowa m.in. w radiu, social mediach oraz aplikacji żappka.
Opis promocji na dany tydzień znaleźć można na stronie internetowej sieci www.zabka.pl oraz w aplikacji żappka.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.