Komunikaty PR

Urodzinowa loteria Bricomarché - 20 samochodów na 20-lecie sieci

2021-03-31  |  13:20
Biuro prasowe

Z okazji jubileuszu 20-lecia sieć Bricomarché przygotowała wyjątkową loterię urodzinową dla swoich klientów. Głównymi nagrodami dla uczestników było 20 samochodów marki Toyota. Loteria rozpoczęła się w grudniu ubiegłego roku, a w marcu 2021 r. nastąpiło oficjalne przekazanie wygranym kluczyków do aut.

Loteria urodzinowa odbyła się we wszystkich sklepach sieci Bricomarché w dniach od 4 do 31 grudnia 2020 roku. Warunkiem udziału w zabawie było dokonanie zakupu za minimum 30 zł i zarejestrowanie paragonu na stronie loterii. W styczniu w finałowym losowaniu wyłoniono 20 zwycięzców, a głównymi nagrodami było 20 samochodów Toyota Aygo. Oficjalne przekazanie kluczyków nagrodzonym nastąpiło w marcu 2021 roku. Loteria urodzinowa została zorganizowana przez Agencję Smolar.

Od ponad 20 lat staramy się zapewnić mieszkańcom mniejszych i większych miast łatwy dostęp do licznych kategorii produktowych związanych z domem i ogrodem, dbając przy tym o jak najlepsze ceny i zadowolenie klientów. W podziękowaniu za okazywane nam zaufanie, przygotowaliśmy loterię urodzinową, w ramach której nasi klienci mogli wygrać bardzo cenne nagrody. W tej akcji wzięło udział ponad 3 razy więcej uczestników niż w poprzedniej mówi Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché i dodaje – Wręczenie nagród aż 20 zwycięzcom było dla nas szczególnym wydarzeniem. Dziękujemy wszystkim klientom za udział w loterii i zachęcamy do udziału w kolejnych wydarzeniach.

W ciągu 20 lat obecności Bricomarché w Polsce sieć intensywnie się rozwinęła – obecnie działają już 172 sklepy pod jej szyldem. Uruchomienie supermarketu w każdym mieście wiąże się ze stworzeniem nowych miejsc pracy, a także dodatkowymi wpływami do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków oraz akcjami społecznymi organizowanymi dla mieszkańców.

Sieć oferuje liczne udogodnienia z zakresu e-commerce. Klienci mogą składać zamówienia online z opcją dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź z odbiorem w sklepie lub w Bricomatach. Są to boksy, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach. Obecnie urządzenia zostały zamontowane w ponad 40 lokalizacjach.

W marketach Bricomarche, obok produktów do remontu, majsterkowania, dekoracji wnętrz oraz ogrodu, klienci znajdą również artykuły gospodarstwa domowego, asortyment dla małych zwierząt, akcesoria samochodowe, rowerowe, a także sprzęt dla wędkarzy i dla pasjonatów domowego przetwórstwa. Sklepy oferują ponadto dodatkowe usługi, np. transport dużych gabarytów z opcją HDS, cięcie blatów i płyt, zakupy na raty 0%, a także kartę lojalnościową Moje Bricomarché.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!” Biuro prasowe
2024-05-28 | 16:00

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto
Handel Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024
2024-05-28 | 12:00

Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024

Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces® 2024. Ranking został opublikowany przez amerykański tygodnik Newsweek i gromadzi 100 najbardziej
Handel MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
2024-05-27 | 14:00

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną

Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej  banków, doradców i ubezpieczycieli.

Ochrona środowiska

Ograniczenie importu surowców z Rosji przyspiesza transformację energetyczną Europy. Dekarbonizacja może się jednak wiązać z protestami części grup społecznych

Wojna w Ukrainie i sankcje nałożone na import surowców z Rosji przyspieszają transformację energetyczną. Jak podkreśla Polska Akademia Nauk, droga energia wymusza radykalną poprawę efektywności energetycznej i przyspiesza rozwój OZE we wszystkich sektorach gospodarki. Odnawialne źródła nie są bowiem obarczone kosztami paliw i CO2. Z drugiej jednak strony dekarbonizacja i Zielony Ład mogą prowadzić do protestów kolejnych, obok rolników, grup społecznych.

Konsument

ZPAV: nowelizacja ustawy o prawach autorskich niewiele zmieni na rynku muzycznym. Artyści nadal będą dostawać tantiemy od serwisów streamingowych

Zgodnie z projektem nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych uregulowana zostanie kwestia tantiemizacji oraz wynagrodzeń należnych twórcom, wykonawcom i wydawcom prasy ze strony platform internetowych i serwisów streamingowych. – W zakresie praw twórców muzycznych czy firm muzycznych ta nowelizacja co do zasady niewiele zmieni. W wersji, jaka została zatwierdzona przez Radę Ministrów, te przepisy na szczęście niczego nie psują i pozostawiają rynek w takim stanie, w którym wszyscy posiadacze praw otrzymują swoje wynagrodzenia i mogą je dostawać bezpośrednio od serwisów – ocenia Bogusław Pluta, dyrektor zarządzający Związku Producentów Audio Video.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.