Urodzinowa loteria Bricomarché - 20 samochodów na 20-lecie sieci
Z okazji jubileuszu 20-lecia sieć Bricomarché przygotowała wyjątkową loterię urodzinową dla swoich klientów. Głównymi nagrodami dla uczestników było 20 samochodów marki Toyota. Loteria rozpoczęła się w grudniu ubiegłego roku, a w marcu 2021 r. nastąpiło oficjalne przekazanie wygranym kluczyków do aut.
Loteria urodzinowa odbyła się we wszystkich sklepach sieci Bricomarché w dniach od 4 do 31 grudnia 2020 roku. Warunkiem udziału w zabawie było dokonanie zakupu za minimum 30 zł i zarejestrowanie paragonu na stronie loterii. W styczniu w finałowym losowaniu wyłoniono 20 zwycięzców, a głównymi nagrodami było 20 samochodów Toyota Aygo. Oficjalne przekazanie kluczyków nagrodzonym nastąpiło w marcu 2021 roku. Loteria urodzinowa została zorganizowana przez Agencję Smolar.
– Od ponad 20 lat staramy się zapewnić mieszkańcom mniejszych i większych miast łatwy dostęp do licznych kategorii produktowych związanych z domem i ogrodem, dbając przy tym o jak najlepsze ceny i zadowolenie klientów. W podziękowaniu za okazywane nam zaufanie, przygotowaliśmy loterię urodzinową, w ramach której nasi klienci mogli wygrać bardzo cenne nagrody. W tej akcji wzięło udział ponad 3 razy więcej uczestników niż w poprzedniej – mówi Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché i dodaje – Wręczenie nagród aż 20 zwycięzcom było dla nas szczególnym wydarzeniem. Dziękujemy wszystkim klientom za udział w loterii i zachęcamy do udziału w kolejnych wydarzeniach.
W ciągu 20 lat obecności Bricomarché w Polsce sieć intensywnie się rozwinęła – obecnie działają już 172 sklepy pod jej szyldem. Uruchomienie supermarketu w każdym mieście wiąże się ze stworzeniem nowych miejsc pracy, a także dodatkowymi wpływami do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków oraz akcjami społecznymi organizowanymi dla mieszkańców.
Sieć oferuje liczne udogodnienia z zakresu e-commerce. Klienci mogą składać zamówienia online z opcją dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź z odbiorem w sklepie lub w Bricomatach. Są to boksy, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach. Obecnie urządzenia zostały zamontowane w ponad 40 lokalizacjach.
W marketach Bricomarche, obok produktów do remontu, majsterkowania, dekoracji wnętrz oraz ogrodu, klienci znajdą również artykuły gospodarstwa domowego, asortyment dla małych zwierząt, akcesoria samochodowe, rowerowe, a także sprzęt dla wędkarzy i dla pasjonatów domowego przetwórstwa. Sklepy oferują ponadto dodatkowe usługi, np. transport dużych gabarytów z opcją HDS, cięcie blatów i płyt, zakupy na raty 0%, a także kartę lojalnościową Moje Bricomarché.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.