Usługa Drive Intermarché dostępna w kolejnym supermarkecie
Sieć Intermarché rozwija usługę Drive. Od połowy stycznia br. z udogodnienia mogą korzystać także mieszkańcy Legnicy w województwie dolnośląskim. W ramach tego rozwiązania produkty zamówione przez Internet są pakowane i dostarczane bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem. Każdego roku liczba osób korzystających z usługi wzrasta o kilkadziesiąt procent.
Według raportu Gemiusa aż 74 proc. Polaków docenia zakupy online, ponieważ zajmują one mniej czasu niż kupowanie w sklepie tradycyjnym [1]. W odpowiedzi na aktualne trendy konsumenckie, od połowy stycznia br. klienci sieci Intermarché w Legnicy mogą korzystać z zakupów przez Internet. W ramach usługi Drive, Legniczanie mają możliwość zamówienia produktów przez Internet i odebrania ich w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.
– Usługa Drive cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów naszych supermarketów. Każdego roku odnotowujemy wzrost użytkowników tej usługi o kilkadziesiąt procent. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, a także rosnącą popularność rynku
e-commerce, sukcesywnie rozwijamy to udogodnienie – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów w Polsce i dodaje – Zależy nam, by w tym roku uruchomić tę usługę w przynajmniej dziewięciu dodatkowych miejscowościach.
Klienci sieci korzystający z usługi Intermarché Drive mają zdalny dostęp do coraz bogatszej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 9 do 11 tys. artykułów w zależności od lokalizacji, a blisko 2 tys. z nich to artykuły marek własnych..
[1] Raport Gemiusa i Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”, 2019.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.