Komunikaty PR

Vis à Vis Łódź z nowym najemcą spożywczym

2020-01-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Grono najemców pasażu handlowego Vis à Vis Łódź powiększy się o operatora spożywczego. Grupa Capital Park podpisała umowę na wynajem ponad 2.000 mkw. powierzchni z siecią Lidl Polska. W sklepie znajdą się artykuły spożywcze, gospodarstwa domowego oraz przemysłowe. Klienci będą mogli dokonać w nim zakupów w drugiej połowie tego roku.

W ofercie sklepu, podobnie jak w pozostałych tej sieci, znaleźć można produkty marek własnych m.in.: pieczywo „Chrupiące z Pieca”, wędliny „Pikok”, świeże mięso „Rzeźnik”, produkty BIO oraz świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”. Nie zabraknie również produktów od rodzimych dostawców. Co tydzień w sklepie pojawiać się będzie lubiany przez klientów tydzień kuchni świata oraz bogata oferta artykułów przemysłowych. W Lidlu będzie można również nabyć tekstylia oraz szeroki asortyment gospodarstwa domowego. Lidl w Vis à Vis Łódź zajmie powierzchnię 2.192,93 mkw.

 

Sklepy Lidl znamy głównie z funkcjonowania w odrębnych budynkach. Ten w Vis à Vis Łódź stanie się jednak częścią naszego pasażu handlowego i będzie jego największym najemcą. Tego rodzaju współpraca to wyróżnik na polskim rynku i cieszymy się, że nasi klienci będą mogli korzystać z bogatej oferty sklepu – komentuje Michał Najgrodzki, Head of Asset Management w Grupie Capital Park.

 

Street Mall Vis à Vis Łódź zostało otwarte w grudniu 2014 roku. W pasażu handlowym typu convenience na powierzchni ponad 5.700 mkw. dostępna jest oferta znanych ogólnopolskich marek oraz lokalnych przedsiębiorców, a także punkty usługowe oraz oferta gastronomiczna. Wśród najemców znajdują się m.in. Rossmann, Pepco, Ziaja, piekarnia Z pieca rodem, Salon Optyczny Twoje Okulary, Biuro Podróży Wakacje.pl, przychodnia Blue Medica, restauracja Dominos Pizza, kawiarnia Fajna Babeczka Caffe oraz siłownia FitFabric. Park handlowy oferuje 136 naziemnych miejsc parkingowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.