Komunikaty PR

Vis à Vis Łódź z nowym najemcą spożywczym

2020-01-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Grono najemców pasażu handlowego Vis à Vis Łódź powiększy się o operatora spożywczego. Grupa Capital Park podpisała umowę na wynajem ponad 2.000 mkw. powierzchni z siecią Lidl Polska. W sklepie znajdą się artykuły spożywcze, gospodarstwa domowego oraz przemysłowe. Klienci będą mogli dokonać w nim zakupów w drugiej połowie tego roku.

W ofercie sklepu, podobnie jak w pozostałych tej sieci, znaleźć można produkty marek własnych m.in.: pieczywo „Chrupiące z Pieca”, wędliny „Pikok”, świeże mięso „Rzeźnik”, produkty BIO oraz świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”. Nie zabraknie również produktów od rodzimych dostawców. Co tydzień w sklepie pojawiać się będzie lubiany przez klientów tydzień kuchni świata oraz bogata oferta artykułów przemysłowych. W Lidlu będzie można również nabyć tekstylia oraz szeroki asortyment gospodarstwa domowego. Lidl w Vis à Vis Łódź zajmie powierzchnię 2.192,93 mkw.

 

Sklepy Lidl znamy głównie z funkcjonowania w odrębnych budynkach. Ten w Vis à Vis Łódź stanie się jednak częścią naszego pasażu handlowego i będzie jego największym najemcą. Tego rodzaju współpraca to wyróżnik na polskim rynku i cieszymy się, że nasi klienci będą mogli korzystać z bogatej oferty sklepu – komentuje Michał Najgrodzki, Head of Asset Management w Grupie Capital Park.

 

Street Mall Vis à Vis Łódź zostało otwarte w grudniu 2014 roku. W pasażu handlowym typu convenience na powierzchni ponad 5.700 mkw. dostępna jest oferta znanych ogólnopolskich marek oraz lokalnych przedsiębiorców, a także punkty usługowe oraz oferta gastronomiczna. Wśród najemców znajdują się m.in. Rossmann, Pepco, Ziaja, piekarnia Z pieca rodem, Salon Optyczny Twoje Okulary, Biuro Podróży Wakacje.pl, przychodnia Blue Medica, restauracja Dominos Pizza, kawiarnia Fajna Babeczka Caffe oraz siłownia FitFabric. Park handlowy oferuje 136 naziemnych miejsc parkingowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.