Vis à Vis Łódź z nowym najemcą spożywczym

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Grono najemców pasażu handlowego Vis à Vis Łódź powiększy się o operatora spożywczego. Grupa Capital Park podpisała umowę na wynajem ponad 2.000 mkw. powierzchni z siecią Lidl Polska. W sklepie znajdą się artykuły spożywcze, gospodarstwa domowego oraz przemysłowe. Klienci będą mogli dokonać w nim zakupów w drugiej połowie tego roku.
W ofercie sklepu, podobnie jak w pozostałych tej sieci, znaleźć można produkty marek własnych m.in.: pieczywo „Chrupiące z Pieca”, wędliny „Pikok”, świeże mięso „Rzeźnik”, produkty BIO oraz świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”. Nie zabraknie również produktów od rodzimych dostawców. Co tydzień w sklepie pojawiać się będzie lubiany przez klientów tydzień kuchni świata oraz bogata oferta artykułów przemysłowych. W Lidlu będzie można również nabyć tekstylia oraz szeroki asortyment gospodarstwa domowego. Lidl w Vis à Vis Łódź zajmie powierzchnię 2.192,93 mkw.
Sklepy Lidl znamy głównie z funkcjonowania w odrębnych budynkach. Ten w Vis à Vis Łódź stanie się jednak częścią naszego pasażu handlowego i będzie jego największym najemcą. Tego rodzaju współpraca to wyróżnik na polskim rynku i cieszymy się, że nasi klienci będą mogli korzystać z bogatej oferty sklepu – komentuje Michał Najgrodzki, Head of Asset Management w Grupie Capital Park.
Street Mall Vis à Vis Łódź zostało otwarte w grudniu 2014 roku. W pasażu handlowym typu convenience na powierzchni ponad 5.700 mkw. dostępna jest oferta znanych ogólnopolskich marek oraz lokalnych przedsiębiorców, a także punkty usługowe oraz oferta gastronomiczna. Wśród najemców znajdują się m.in. Rossmann, Pepco, Ziaja, piekarnia Z pieca rodem, Salon Optyczny Twoje Okulary, Biuro Podróży Wakacje.pl, przychodnia Blue Medica, restauracja Dominos Pizza, kawiarnia Fajna Babeczka Caffe oraz siłownia FitFabric. Park handlowy oferuje 136 naziemnych miejsc parkingowych.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.