Komunikaty PR

Wartość „storydoing” a benefity pracownicze

2021-02-25  |  11:00
Biuro prasowe

Miniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego modelu biznesowego, ale również do systemu motywacyjnego pracowników. Na realne wsparcie, czyli tzw. storydoing, pragną liczyć nie tylko konsumenci, ale również zatrudnieni. Zmiany w uznawanych dotychczas wartościach wpłynęły na pożądane do tej pory benefity pracownicze.

Pandemia wywołała zmiany w postrzeganiu świadczeń oferowanych przez firmy. Przez zamknięcie ośrodków sportowych czy kultury, a także zastąpienie tradycyjnych konsultacji lekarskich e-wizytą spodziewamy się zmiany podejścia do dotychczasowych benefitów. Staliśmy się bardziej pragmatyczni. Każdy z nas robi zakupy, a Sodexo Friends daje możliwość zaoszczędzania na nich. Pracownicy oczekują, że benefity będą wsparciem ich domowych budżetów - np. dając oszczędności na zakupach spożywczych – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Sodexo Friends to platforma gwarantująca oszczędności na codziennych zakupach. Logujący się na niej użytkownicy mogą skorzystać z rabatów wybranych marek w sklepach stacjonarnych i online. Benefit w takiej postaci to atrakcyjny dodatek motywacyjny. Mogą z niego skorzystać nie tylko pracownicy, ale również ich rodzina i przyjaciele. Elastyczność i realne oszczędzanie (pożyteczność) to wartości, które według prognoz znajdują się w zestawieniu tych najbardziej pożądanych w tym roku.

Według badania przeprowadzonego przez Hays pracownicy coraz częściej zgłaszają zapotrzebowanie na wzmocnienie ogólnego dobrostanu. Wzrasta również świadomość konsumentów, która objawia się poszukiwaniem atrakcyjnych promocji na wysokiej jakości asortyment. Rozwiązania proponowane przez Sodexo wybrało ponad 45 tys. firm z całej Polski, co świadczy o ogromnym zaufaniu pracodawców do systemu motywacyjnego przez niego oferowanego.

Sodexo Friends to odpowiedź na obecne potrzeby pracowników, jak również propozycja dla firm, które pragną zaproponować im benefit bez dodatkowych kosztów i zaangażowania działu HR. W ramach współpracy pracodawca otrzymuje nie tylko gotowe rozwiązanie w postaci dostępu do serwisu, ale również spersonalizowaną komunikację zapraszającą obdarowanych do skorzystania z wyselekcjonowanych promocji oraz ofert przygotowanych specjalnie dla nich.

Dla beneficjentów, którzy planują skorzystać z oferty Sodexo Friends przygotowywane są atrakcyjne promocje we współpracy ze znanymi i uznanymi markami. Różnorodne pakiety powinny spełnić oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Fani komiksów mogą skorzystać ze zniżki -25% w sklepie egmont.pl. Ci którzy planują uzupełnić swoją garderobę o nowe obuwie czy odzież z pewnością z chęcią skorzystają z promocji do -50% w CCC i na  bluestilo.com czy ze zniżek do -70% na distance.pl lub fabrykaoutlet.pl. Natomiast rabat do -70% na perfumy.pl na pewno ucieszy wszystkich, którzy poszukują prezentu na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Kobiet.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:00

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

  Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.