Komunikaty PR

Wartość „storydoing” a benefity pracownicze

2021-02-25  |  11:00
Biuro prasowe

Miniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego modelu biznesowego, ale również do systemu motywacyjnego pracowników. Na realne wsparcie, czyli tzw. storydoing, pragną liczyć nie tylko konsumenci, ale również zatrudnieni. Zmiany w uznawanych dotychczas wartościach wpłynęły na pożądane do tej pory benefity pracownicze.

Pandemia wywołała zmiany w postrzeganiu świadczeń oferowanych przez firmy. Przez zamknięcie ośrodków sportowych czy kultury, a także zastąpienie tradycyjnych konsultacji lekarskich e-wizytą spodziewamy się zmiany podejścia do dotychczasowych benefitów. Staliśmy się bardziej pragmatyczni. Każdy z nas robi zakupy, a Sodexo Friends daje możliwość zaoszczędzania na nich. Pracownicy oczekują, że benefity będą wsparciem ich domowych budżetów - np. dając oszczędności na zakupach spożywczych – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Sodexo Friends to platforma gwarantująca oszczędności na codziennych zakupach. Logujący się na niej użytkownicy mogą skorzystać z rabatów wybranych marek w sklepach stacjonarnych i online. Benefit w takiej postaci to atrakcyjny dodatek motywacyjny. Mogą z niego skorzystać nie tylko pracownicy, ale również ich rodzina i przyjaciele. Elastyczność i realne oszczędzanie (pożyteczność) to wartości, które według prognoz znajdują się w zestawieniu tych najbardziej pożądanych w tym roku.

Według badania przeprowadzonego przez Hays pracownicy coraz częściej zgłaszają zapotrzebowanie na wzmocnienie ogólnego dobrostanu. Wzrasta również świadomość konsumentów, która objawia się poszukiwaniem atrakcyjnych promocji na wysokiej jakości asortyment. Rozwiązania proponowane przez Sodexo wybrało ponad 45 tys. firm z całej Polski, co świadczy o ogromnym zaufaniu pracodawców do systemu motywacyjnego przez niego oferowanego.

Sodexo Friends to odpowiedź na obecne potrzeby pracowników, jak również propozycja dla firm, które pragną zaproponować im benefit bez dodatkowych kosztów i zaangażowania działu HR. W ramach współpracy pracodawca otrzymuje nie tylko gotowe rozwiązanie w postaci dostępu do serwisu, ale również spersonalizowaną komunikację zapraszającą obdarowanych do skorzystania z wyselekcjonowanych promocji oraz ofert przygotowanych specjalnie dla nich.

Dla beneficjentów, którzy planują skorzystać z oferty Sodexo Friends przygotowywane są atrakcyjne promocje we współpracy ze znanymi i uznanymi markami. Różnorodne pakiety powinny spełnić oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Fani komiksów mogą skorzystać ze zniżki -25% w sklepie egmont.pl. Ci którzy planują uzupełnić swoją garderobę o nowe obuwie czy odzież z pewnością z chęcią skorzystają z promocji do -50% w CCC i na  bluestilo.com czy ze zniżek do -70% na distance.pl lub fabrykaoutlet.pl. Natomiast rabat do -70% na perfumy.pl na pewno ucieszy wszystkich, którzy poszukują prezentu na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Kobiet.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.