Wartość „storydoing” a benefity pracownicze
Miniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego modelu biznesowego, ale również do systemu motywacyjnego pracowników. Na realne wsparcie, czyli tzw. storydoing, pragną liczyć nie tylko konsumenci, ale również zatrudnieni. Zmiany w uznawanych dotychczas wartościach wpłynęły na pożądane do tej pory benefity pracownicze.
– Pandemia wywołała zmiany w postrzeganiu świadczeń oferowanych przez firmy. Przez zamknięcie ośrodków sportowych czy kultury, a także zastąpienie tradycyjnych konsultacji lekarskich e-wizytą spodziewamy się zmiany podejścia do dotychczasowych benefitów. Staliśmy się bardziej pragmatyczni. Każdy z nas robi zakupy, a Sodexo Friends daje możliwość zaoszczędzania na nich. Pracownicy oczekują, że benefity będą wsparciem ich domowych budżetów - np. dając oszczędności na zakupach spożywczych – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Sodexo Friends to platforma gwarantująca oszczędności na codziennych zakupach. Logujący się na niej użytkownicy mogą skorzystać z rabatów wybranych marek w sklepach stacjonarnych i online. Benefit w takiej postaci to atrakcyjny dodatek motywacyjny. Mogą z niego skorzystać nie tylko pracownicy, ale również ich rodzina i przyjaciele. Elastyczność i realne oszczędzanie (pożyteczność) to wartości, które według prognoz znajdują się w zestawieniu tych najbardziej pożądanych w tym roku.
Według badania przeprowadzonego przez Hays pracownicy coraz częściej zgłaszają zapotrzebowanie na wzmocnienie ogólnego dobrostanu. Wzrasta również świadomość konsumentów, która objawia się poszukiwaniem atrakcyjnych promocji na wysokiej jakości asortyment. Rozwiązania proponowane przez Sodexo wybrało ponad 45 tys. firm z całej Polski, co świadczy o ogromnym zaufaniu pracodawców do systemu motywacyjnego przez niego oferowanego.
Sodexo Friends to odpowiedź na obecne potrzeby pracowników, jak również propozycja dla firm, które pragną zaproponować im benefit bez dodatkowych kosztów i zaangażowania działu HR. W ramach współpracy pracodawca otrzymuje nie tylko gotowe rozwiązanie w postaci dostępu do serwisu, ale również spersonalizowaną komunikację zapraszającą obdarowanych do skorzystania z wyselekcjonowanych promocji oraz ofert przygotowanych specjalnie dla nich.
Dla beneficjentów, którzy planują skorzystać z oferty Sodexo Friends przygotowywane są atrakcyjne promocje we współpracy ze znanymi i uznanymi markami. Różnorodne pakiety powinny spełnić oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Fani komiksów mogą skorzystać ze zniżki -25% w sklepie egmont.pl. Ci którzy planują uzupełnić swoją garderobę o nowe obuwie czy odzież z pewnością z chęcią skorzystają z promocji do -50% w CCC i na bluestilo.com czy ze zniżek do -70% na distance.pl lub fabrykaoutlet.pl. Natomiast rabat do -70% na perfumy.pl na pewno ucieszy wszystkich, którzy poszukują prezentu na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Kobiet.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.