Wartość „storydoing” a benefity pracownicze
Miniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego modelu biznesowego, ale również do systemu motywacyjnego pracowników. Na realne wsparcie, czyli tzw. storydoing, pragną liczyć nie tylko konsumenci, ale również zatrudnieni. Zmiany w uznawanych dotychczas wartościach wpłynęły na pożądane do tej pory benefity pracownicze.
– Pandemia wywołała zmiany w postrzeganiu świadczeń oferowanych przez firmy. Przez zamknięcie ośrodków sportowych czy kultury, a także zastąpienie tradycyjnych konsultacji lekarskich e-wizytą spodziewamy się zmiany podejścia do dotychczasowych benefitów. Staliśmy się bardziej pragmatyczni. Każdy z nas robi zakupy, a Sodexo Friends daje możliwość zaoszczędzania na nich. Pracownicy oczekują, że benefity będą wsparciem ich domowych budżetów - np. dając oszczędności na zakupach spożywczych – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Sodexo Friends to platforma gwarantująca oszczędności na codziennych zakupach. Logujący się na niej użytkownicy mogą skorzystać z rabatów wybranych marek w sklepach stacjonarnych i online. Benefit w takiej postaci to atrakcyjny dodatek motywacyjny. Mogą z niego skorzystać nie tylko pracownicy, ale również ich rodzina i przyjaciele. Elastyczność i realne oszczędzanie (pożyteczność) to wartości, które według prognoz znajdują się w zestawieniu tych najbardziej pożądanych w tym roku.
Według badania przeprowadzonego przez Hays pracownicy coraz częściej zgłaszają zapotrzebowanie na wzmocnienie ogólnego dobrostanu. Wzrasta również świadomość konsumentów, która objawia się poszukiwaniem atrakcyjnych promocji na wysokiej jakości asortyment. Rozwiązania proponowane przez Sodexo wybrało ponad 45 tys. firm z całej Polski, co świadczy o ogromnym zaufaniu pracodawców do systemu motywacyjnego przez niego oferowanego.
Sodexo Friends to odpowiedź na obecne potrzeby pracowników, jak również propozycja dla firm, które pragną zaproponować im benefit bez dodatkowych kosztów i zaangażowania działu HR. W ramach współpracy pracodawca otrzymuje nie tylko gotowe rozwiązanie w postaci dostępu do serwisu, ale również spersonalizowaną komunikację zapraszającą obdarowanych do skorzystania z wyselekcjonowanych promocji oraz ofert przygotowanych specjalnie dla nich.
Dla beneficjentów, którzy planują skorzystać z oferty Sodexo Friends przygotowywane są atrakcyjne promocje we współpracy ze znanymi i uznanymi markami. Różnorodne pakiety powinny spełnić oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Fani komiksów mogą skorzystać ze zniżki -25% w sklepie egmont.pl. Ci którzy planują uzupełnić swoją garderobę o nowe obuwie czy odzież z pewnością z chęcią skorzystają z promocji do -50% w CCC i na bluestilo.com czy ze zniżek do -70% na distance.pl lub fabrykaoutlet.pl. Natomiast rabat do -70% na perfumy.pl na pewno ucieszy wszystkich, którzy poszukują prezentu na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Kobiet.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.