Komunikaty PR

Wege czy klasycznie? W Żabce znajdziesz duży zestaw na śniadanie za jedyne 7 zł

2021-02-12  |  15:00
Biuro prasowe

Polacy chętnie spożywają smaczne, samodzielnie przygotowane kanapki na śniadanie by dobrze rozpocząć dzień. Żabka ułatwia klientom skomponowanie pożywnego posiłku, proponując specjalną ofertę smacznych i dużych zestawów – zarówno w wersji tradycyjnej, jak i wegańskiej. Zestaw na śniadanie składający się z czterech bułek i dwóch pełnowymiarowych dodatków, kosztuje jedynie 7 zł. Zestawy są bardzo atrakcyjne cenowo, ponieważ ich cena jest obniżona aż do 40% w stosunku do zakupu pojedynczych produktów poza zestawem. Oferta obowiązuje do 2 marca br.

Smaczne i pożywne śniadania można skomponować szybko i prosto, dzięki proponowanym przez Żabkę zestawom składającym się z wysokiej jakości składników. W ofercie każdy – także osoby nie spożywające produktów odzwierzęcych – znajdzie coś dla siebie.

Bazę każdego zestawu stanowią cztery dowolne bułki spośród codziennie wypiekanego na miejscu w sklepie pieczywa. Do wyboru są m.in. bułki pszenne, grahamki i ciabatty. Do tego klient może dobrać dwa określone w ramach zestawu składniki biorące udział w akcji. Sieć proponuje m.in. serek kanapkowy Łaciaty, kiełbasę żywiecką wieprzową Balcerzak, ser Rycki Edam z Ryk, szynkę delikatesową z kurcząt Drobimex, serek wiejski ze szczypiorkiem Piątnicy, polędwicę sopocką Sokołowa lub salami naturalne Bell. Dla wegan Żabka poleca stanowiące roślinną alternatywę dla tradycyjnego sera plastry naturalne Violife i hummus Dobra Karma. Zestawy są bardzo atrakcyjne cenowo, ponieważ ich cena jest obniżona aż do 40% w stosunku do zakupu pojedynczych produktów poza zestawem.

Żabka stale rozbudowuje i urozmaica ofertę śniadaniową o ciekawe, smaczne i pożywne produkty. W jej ofercie znaleźć można m.in. gotowe kanapki Tomcio Paluch, które cieszą się bardzo dużą popularnością wśród klientów sieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.