Wege czy klasycznie? W Żabce znajdziesz duży zestaw na śniadanie za jedyne 7 zł
Polacy chętnie spożywają smaczne, samodzielnie przygotowane kanapki na śniadanie by dobrze rozpocząć dzień. Żabka ułatwia klientom skomponowanie pożywnego posiłku, proponując specjalną ofertę smacznych i dużych zestawów – zarówno w wersji tradycyjnej, jak i wegańskiej. Zestaw na śniadanie składający się z czterech bułek i dwóch pełnowymiarowych dodatków, kosztuje jedynie 7 zł. Zestawy są bardzo atrakcyjne cenowo, ponieważ ich cena jest obniżona aż do 40% w stosunku do zakupu pojedynczych produktów poza zestawem. Oferta obowiązuje do 2 marca br.
Smaczne i pożywne śniadania można skomponować szybko i prosto, dzięki proponowanym przez Żabkę zestawom składającym się z wysokiej jakości składników. W ofercie każdy – także osoby nie spożywające produktów odzwierzęcych – znajdzie coś dla siebie.
Bazę każdego zestawu stanowią cztery dowolne bułki spośród codziennie wypiekanego na miejscu w sklepie pieczywa. Do wyboru są m.in. bułki pszenne, grahamki i ciabatty. Do tego klient może dobrać dwa określone w ramach zestawu składniki biorące udział w akcji. Sieć proponuje m.in. serek kanapkowy Łaciaty, kiełbasę żywiecką wieprzową Balcerzak, ser Rycki Edam z Ryk, szynkę delikatesową z kurcząt Drobimex, serek wiejski ze szczypiorkiem Piątnicy, polędwicę sopocką Sokołowa lub salami naturalne Bell. Dla wegan Żabka poleca stanowiące roślinną alternatywę dla tradycyjnego sera plastry naturalne Violife i hummus Dobra Karma. Zestawy są bardzo atrakcyjne cenowo, ponieważ ich cena jest obniżona aż do 40% w stosunku do zakupu pojedynczych produktów poza zestawem.
Żabka stale rozbudowuje i urozmaica ofertę śniadaniową o ciekawe, smaczne i pożywne produkty. W jej ofercie znaleźć można m.in. gotowe kanapki Tomcio Paluch, które cieszą się bardzo dużą popularnością wśród klientów sieci.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.