Komunikaty PR

Wege czy klasycznie? W Żabce znajdziesz duży zestaw na śniadanie za jedyne 7 zł

2021-02-12  |  15:00
Biuro prasowe

Polacy chętnie spożywają smaczne, samodzielnie przygotowane kanapki na śniadanie by dobrze rozpocząć dzień. Żabka ułatwia klientom skomponowanie pożywnego posiłku, proponując specjalną ofertę smacznych i dużych zestawów – zarówno w wersji tradycyjnej, jak i wegańskiej. Zestaw na śniadanie składający się z czterech bułek i dwóch pełnowymiarowych dodatków, kosztuje jedynie 7 zł. Zestawy są bardzo atrakcyjne cenowo, ponieważ ich cena jest obniżona aż do 40% w stosunku do zakupu pojedynczych produktów poza zestawem. Oferta obowiązuje do 2 marca br.

Smaczne i pożywne śniadania można skomponować szybko i prosto, dzięki proponowanym przez Żabkę zestawom składającym się z wysokiej jakości składników. W ofercie każdy – także osoby nie spożywające produktów odzwierzęcych – znajdzie coś dla siebie.

Bazę każdego zestawu stanowią cztery dowolne bułki spośród codziennie wypiekanego na miejscu w sklepie pieczywa. Do wyboru są m.in. bułki pszenne, grahamki i ciabatty. Do tego klient może dobrać dwa określone w ramach zestawu składniki biorące udział w akcji. Sieć proponuje m.in. serek kanapkowy Łaciaty, kiełbasę żywiecką wieprzową Balcerzak, ser Rycki Edam z Ryk, szynkę delikatesową z kurcząt Drobimex, serek wiejski ze szczypiorkiem Piątnicy, polędwicę sopocką Sokołowa lub salami naturalne Bell. Dla wegan Żabka poleca stanowiące roślinną alternatywę dla tradycyjnego sera plastry naturalne Violife i hummus Dobra Karma. Zestawy są bardzo atrakcyjne cenowo, ponieważ ich cena jest obniżona aż do 40% w stosunku do zakupu pojedynczych produktów poza zestawem.

Żabka stale rozbudowuje i urozmaica ofertę śniadaniową o ciekawe, smaczne i pożywne produkty. W jej ofercie znaleźć można m.in. gotowe kanapki Tomcio Paluch, które cieszą się bardzo dużą popularnością wśród klientów sieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024 Biuro prasowe
2024-05-27 | 14:00

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają
Handel NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
2024-05-27 | 01:00

NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?

Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco
Handel SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
2024-05-25 | 18:30

SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet

SwipBox planuje wdrożenie cyfrowego rozwiązania do etykietowania, które ułatwi obieg opakowań wielokrotnego użytku. Rozwiązanie jest obecnie na etapie testów rynkowych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Prawo

Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy

Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.

Konsument

Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki

Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.