Więcej polskich słodyczy na niemieckim rynku
International Brands Trading poszerza strategię. Z końcem I kwartału 2020 rozpoczyna eksport polskich słodyczy zagranicą. W pierwszej kolejności polskie batoniki i cukierki trafią do niemieckich sklepów wielkopowierzchniowych. Importer rozważa rozszerzenie swojej oferty eksportowej o kolejne produkty.
Dotychczasowa działalność spółki International Brands Trading opierała się na dystrybucji azjatyckich i amerykańskich słodyczy do Polski. Niemiecka spółka córka przeanalizowała dane niemieckiego rynku na podstawie, których stwierdziła, że jest duży potencjał dla polskich słodyczy na tym jej rodzimym rynku. Przenalizowano najbardziej popularne kategorie słodyczy i już na początku tego roku rozpoczęto rozmowy z wybranymi partnerami handlowymi
w ramach dystrybucji.
Od początku tego roku mocno przyspieszyliśmy. Będzie to dla nas rok zmian i nowych wyzwań. Będziemy nadal rozwijać dystrybucję amerykańskich i azjatyckich słodyczy oraz napojów
w Polsce, ale jednocześnie skupimy się na promocji i szukaniu rynków zbytu dla polskich wyrobów cukierniczych. Celujemy w sieci dużych sklepów, ponieważ to tam najczęściej klienci sięgają po nasze produkty. Obiecująco wygląda tez poszerzanie sprzedaży w kanale dystrybucji jakim są stacje paliw. – mówił Markus Knopf, Prezes International Brands Trading.
Decyzję w sprawie uruchomienia dystrybucji do Niemiec zarząd International Brands Trading podjął również na podstawie analiz rynkowych dotyczących rynku słodyczy w Polsce oraz zagranicą. Według szacunków branżowych w 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać m.in. dobra koniunktura, rozwój eksportu a także różnicowanie się asortymentów produktów. Na tę chwilę nie wiadomo jaki wpływ na branżę będzie miał kryzys związany
ze światową pandemią. Jednak obecnie Polska nadal znajduje się w pierwszej dziesiątce największych producentów słodyczy w Unii Europejskiej. Polskie słodycze trafiają głównie
do państw unijnych. Eksport w tym segmencie rośnie szacunkowo w tempie około 10–15 % rocznie.
Naszym celem w pierwszej kolejności są Niemcy. Przede wszystkim ze względu na to, że jest
to rynek dobrze nam znany, ale również dlatego, że polskie słodycze cieszą się tam ogromną popularnością. Będzie to też niewątpliwie swoista optymalizacja w wykorzystaniu działających już niemieckich struktur. Posiadamy własne magazyny więc naturalną koleją rzeczy wydaje się dziś decyzja o eksporcie. Mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc wartość eksportu będzie rosła. -dodał Markus Knopf.
_________________________________________________________________________
International Brands Trading jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów światowych marek słodyczy
i słonych przekąsek z kontynentów azjatyckiego i Ameryki Północnej. Prowadzona przez polsko niemiecki Zarząd firma prężnie się rozwija na rynku polskim i zagranicznym. Centra dystrybucyjne i magazyny spółki znajdują się
w Polsce, Niemczech i Malezji. Spółka współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce.
Więcej informacji o spółce:
- https://www.ib-trading.pl/pl/
- https://emisja-ibt.pl/

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.