Więcej polskich słodyczy na niemieckim rynku
International Brands Trading poszerza strategię. Z końcem I kwartału 2020 rozpoczyna eksport polskich słodyczy zagranicą. W pierwszej kolejności polskie batoniki i cukierki trafią do niemieckich sklepów wielkopowierzchniowych. Importer rozważa rozszerzenie swojej oferty eksportowej o kolejne produkty.
Dotychczasowa działalność spółki International Brands Trading opierała się na dystrybucji azjatyckich i amerykańskich słodyczy do Polski. Niemiecka spółka córka przeanalizowała dane niemieckiego rynku na podstawie, których stwierdziła, że jest duży potencjał dla polskich słodyczy na tym jej rodzimym rynku. Przenalizowano najbardziej popularne kategorie słodyczy i już na początku tego roku rozpoczęto rozmowy z wybranymi partnerami handlowymi
w ramach dystrybucji.
Od początku tego roku mocno przyspieszyliśmy. Będzie to dla nas rok zmian i nowych wyzwań. Będziemy nadal rozwijać dystrybucję amerykańskich i azjatyckich słodyczy oraz napojów
w Polsce, ale jednocześnie skupimy się na promocji i szukaniu rynków zbytu dla polskich wyrobów cukierniczych. Celujemy w sieci dużych sklepów, ponieważ to tam najczęściej klienci sięgają po nasze produkty. Obiecująco wygląda tez poszerzanie sprzedaży w kanale dystrybucji jakim są stacje paliw. – mówił Markus Knopf, Prezes International Brands Trading.
Decyzję w sprawie uruchomienia dystrybucji do Niemiec zarząd International Brands Trading podjął również na podstawie analiz rynkowych dotyczących rynku słodyczy w Polsce oraz zagranicą. Według szacunków branżowych w 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać m.in. dobra koniunktura, rozwój eksportu a także różnicowanie się asortymentów produktów. Na tę chwilę nie wiadomo jaki wpływ na branżę będzie miał kryzys związany
ze światową pandemią. Jednak obecnie Polska nadal znajduje się w pierwszej dziesiątce największych producentów słodyczy w Unii Europejskiej. Polskie słodycze trafiają głównie
do państw unijnych. Eksport w tym segmencie rośnie szacunkowo w tempie około 10–15 % rocznie.
Naszym celem w pierwszej kolejności są Niemcy. Przede wszystkim ze względu na to, że jest
to rynek dobrze nam znany, ale również dlatego, że polskie słodycze cieszą się tam ogromną popularnością. Będzie to też niewątpliwie swoista optymalizacja w wykorzystaniu działających już niemieckich struktur. Posiadamy własne magazyny więc naturalną koleją rzeczy wydaje się dziś decyzja o eksporcie. Mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc wartość eksportu będzie rosła. -dodał Markus Knopf.
_________________________________________________________________________
International Brands Trading jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów światowych marek słodyczy
i słonych przekąsek z kontynentów azjatyckiego i Ameryki Północnej. Prowadzona przez polsko niemiecki Zarząd firma prężnie się rozwija na rynku polskim i zagranicznym. Centra dystrybucyjne i magazyny spółki znajdują się
w Polsce, Niemczech i Malezji. Spółka współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce.
Więcej informacji o spółce:
- https://www.ib-trading.pl/pl/
- https://emisja-ibt.pl/

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.