Komunikaty PR

Więcej słodyczy z Ameryki i Azji na stacjach paliw

2020-03-04  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.04 MB )

Na koniec 2019 roku spółka rozpoczęła współpracę z kolejną siecią stacji paliw, należącą do  jednego z polskich koncernów naftowych. Zarząd deklaruje dalszą ekspansję w tym kierunku.

 

W ramach dywersyfikacji sprzedaży spółka podjęła działania zmierzające w kierunku ulokowania swoich produktów na kolejnych sieciach stacji paliw. International Brands Trading ze swoimi produktami, m.in. batonami Reese’s i żelkami Jelly Belly obecne jest także na takich stacjach jak LOTOS, Petrodom, Lukoil czy Statoil.

Obecnie bezpośrednia dystrybucja słodyczy przez IBT odbywa się na stacje Petrodom. Pośrednio zaś, przy udziale subdystrybutora, produkty importowane przez spółkę trafiają
na stacje franczyzowe LOTOS oraz Lukoil i Statoil.

 „Jest to ogromny rynek dla producentów różnych marek FMCG również ze względu na to,
iż stacji benzynowych nie obejmuje zakaz handlu w niedziele i święta. Świadczyć może o tym fakt, że w największych sieciowych stacjach paliw od jakiegoś czasu obecni są już przedstawiciele dużych sieci marketów. Stąd też nasze plany na pogłębianie naszej obecności właśnie na tym rynku.”–
mówi Markus Knopf, Prezes Zarządu International Brands Trading.

Spółka International Brands Trading sprowadza nietypowe słodycze z rynków azjatyckiego
i amerykańskiego. Na wstępnym etapie firma robi rekonesans na danym rynku i wyszukuje najatrakcyjniejsze rodzaje słodyczy i ich smaki. Po zakupie ich od lokalnych producentów
są one eksportowane drogą morską do magazynów w Polsce, Niemczech i Malezji, gdzie zostają etykietowane i przygotowywane do sprzedaży.

„Dystrybucja i subdystrybucja na stacje paliw to dla nas to perspektywiczny kanał. Obecnie stanowi to 5% naszego biznesu. Jest to także sposób na dywersyfikację kierunków sprzedaży. Kolejne przedsięwzięcia pozwalają nam na utrzymanie stałego wzrostu. Przypomnę, iż spółka odnotowała w 2019 roku wzrost obrotu o 30%.” - dodaje Markus Knopf.  

_________________________________________________________________________

International Brands Trading jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów światowych marek słodyczy
i słonych przekąsek z kontynentów azjatyckiego i Ameryki Północnej. Prowadzona przez polsko niemiecki Zarząd firma prężnie się rozwija na rynku polskim i zagranicznym. Centra dystrybucyjne i magazyny spółki znajdują się
w Polsce, Niemczech i Malezji. Spółka współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.