Komunikaty PR

Wroclavia z pomocą dla personelu medycznego

2020-04-10  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania WROCLAVIA ( 0.22 MB )

Wroclavia należy do grupy Unibail-Rodmaco-Westfield, która działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu zawsze traktowała priorytetowo. – W czasie epidemii nie może być inaczej – podkreśla Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. –  Jesteśmy zainteresowani naszymi sąsiadami i uważnie słuchamy próśb o wsparcie lokalnych inicjatyw. Widząc, jak wielkim poświęceniem każdego dnia wykazują się pracownicy placówek medycznych, naszą pomoc skierowaliśmy właśnie do nich.

Dyrekcja Wroclavii zdecydowała m.in. o włączeniu się w akcję  #NaRatunekRatownikom i przekazała prowiant dla ratowników medycznych z Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym przy ul. Borowskiej. Produkty spożywcze o długim terminie ważności zabezpieczają personel na wypadek sytuacji, w której placówka zostałaby objęta kwarantanną. Tak stało się do tej pory we Wroclawiu m.in. na oddziale onkologicznym w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym przy ul. Kamieńskiego.

Wroclavia przekazała również darowiznę na rzecz akcji, w ramach której powstają przyłbice ochronne dla pracowników służb medycznych (https://zrzutka.pl/folia). Wykorzystywana do tego jest technika druku 3D. Do tej pory organizatorzy akcji przekazali do dolnośląskich szpitali prawie 3,5 tysiąca przyłbic. Blisko tysiąc kolejnych powstanie dzięki wsparciu udzielonemu przez Wroclavię. Środki ochrony trafią do lekarzy i ratowników szybko, bo produkcja jednej przyłbicy trwa kilkanaście sekund. W efekcie akcji przyłbicę otrzyma nawet co 3 pracownik służby zdrowia na Dolnym Śląsku.

– Pandemia to czas, w którym należy się zjednoczyć i działać razem, aby pokonać kryzys. W czasie, który jest trudny pod wieloma względami, potrzebę zrobienia „czegoś dobrego” traktujemy jako obowiązek – podsumowuje Małgorzata Woźniak.

Grupa Unibail-Rodmaco-Westfield działania wspierające służby medyczne i inicjatywy lokalne w dobie epidemii traktuje jako oczywisty obowiązek. Oprócz Wroclavii, tego rodzaju aktywność podjęły inne centra handlowe należące do grupy URW  Polsce, które działają w Warszawie. Westfield Arkadia pomaga rodzinom zmagającym się z problemami finansowymi, dostarczając im podstawowe produkty spożywcze, wspiera też zakup artykułów ochronnych dla szpitala zakaźnego na Woli. Podobne działania podjęła Galeria Mokotów, która wspiera szpital MSWiA oraz CH Ursynów pomagające Instytutowi Onkologii. Galeria Wileńska zaangażowała się w pomoc osobom samotnym i seniorom, wspierając inicjatywę dostarczania im posiłków z praskich restauracji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.