Wzrost przychodów Miraculum w czerwcu 2021 o 50 proc. r/r
Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum osiągnęła 2 mln zł przychodów w czerwcu. Jest to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 50 proc. Systematycznie rosnące wyniki sprzedaży to efekt przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju spółki.
- Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży w czerwcu, ale nie ukrywamy, że mamy ambicje na więcej. Na dobre wyniki duży wpływ miała działalność exportowa, która stanowiła niemal 25% sprzedaży - zostały zrealizowane zamówienia do klientów m.in. z Rosji i Hiszpanii. W przypadku drugiego odbiorcy, dostawa dotyczyła nowej linii kosmetyków do pielęgnacji twarzy - Miraculum Astaplankton WIT C. Przygotowujemy się również do realizacji krajowego zamówienia dla dużej sieci o wartości ok. 3,5 mln zł., o którym informowaliśmy jakiś czas temu. Mamy też na kolejne miesiące zakontraktowane dostawy do Rosji i Arabii Saudyjskiej. Współprace w kraju i za granicą z pewnością pozytywnie wpłyną na wyniki finansowe Miraculum w kolejnych miesiącach – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
W czerwcu Miraculum podpisało umowę z Mikołajem Roznerskim. Znany polski aktor teatralny, filmowy i serialowy został twarzą odświeżonej marki WARS, której korzenie sięgają lat 70-tych. Kampanie z jego udziałem wystartują jesienią.
Narastająco, w okresie styczeń-czerwiec 2021 roku, Miraculum osiągnęło 13 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 18% w stosunku do analogicznego okresu 2020 roku, kiedy to wyniosły one 10.9 mln zł. Sprzedaż exportowa stanowi ponad 19% sprzedaży ogólnej, podczas gdy w roku 2019 było to 12%, a w roku 2020 - 14%. Dzięki wdrożeniu nowych produktów spółka przewiduje dalszy, dynamiczny wzrost sprzedaży na rynki zagraniczne.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.