X-MediaGroup - współpraca z Shoperem. Czy to się opłaca?

Paweł Cholewa
X-MediaGroup
ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com
Współprace w biznesie mogą przynieść wiele korzyści. Kluczowy jest dobór partnera, poprzedzony rzetelną analizą potencjalnego ryzyka i możliwych do osiągnięcia zysków.
Partnerstwo w biznesie
X-MediaGroup jest certyfikowanym partnerem Allegro Ads czyli systemu płatnych reklam Allegro. Wielu sprzedawców każdego dnia zadaje sobie pytanie, jak dotrzeć do osób, którzy są w grupie docelowej firmy, jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Na pewno nie jest to łatwe zadanie. Dziś narzędzia są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu, szczególnie jeśli w grę wchodzi sprzedaż w Sieci. Są oczywiście przedsiębiorstwa, które sprzedają tylko lokalnie, stacjonarnie, jednak dziś, by osiągnąć sukces, trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i zacząć działać inaczej, poza schematem.
Połączenie sił
Wcześniej, zanim X-MediaGroup nawiązał współpracę z platformą Shoper, złączył siły z platformą Baselinker, czyli znanym systemem służącym do integracji platform e-commerce. Shoper oferuje profesjonalne oprogramowanie dla osób chcących założyć własny sklep internetowy. Jest to niezwykle popularna, korzystna cenowo opcja, dla osób, które szukają prostych rozwiązań, a jednocześnie pragną dawać swoim klientom najwyższą jakość.
Z duchem czasu
Działając w branży handlu w Internecie trzeba iść z duchem czasu. Nie można pozwalać sobie na przerwę. W tym czasie konkurencja przecież działa. Trzeba nieustannie śledzić trendy i myśleć przyszłościowo. Paweł Cholewa nie zwalnia tempa. Przed nim e-commerce, marketplace, ads nie mają żadnych tajemnic. Jest gotowy na nowe wyzwania, jakie przynosi każdy dzień.
Realizacja celów
Działanie w świecie biznesu musi być nastawione na realizację założonych celów. Z góry określona strategia i taktyka, misja i wizja firmy pozwala utrzymać w ryzach działania, aby zamiast na oślep, kroczyć wcześniej wytyczoną ścieżką. Warto jednak na bieżąco weryfikować rezultaty podejmowanych działań, aby móc w porę zareagować, gdy wyniki nie są zadowalające. Czasem trzeba się cofnąć, aby na nowo ruszyć z miejsca ze zdwojoną siłą.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.