Komunikaty PR

X-MediaGroup - współpraca z Shoperem. Czy to się opłaca?

2021-11-16  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Cholewa
X-MediaGroup

ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com

Współprace w biznesie mogą przynieść wiele korzyści. Kluczowy jest dobór partnera, poprzedzony rzetelną analizą potencjalnego ryzyka i możliwych do osiągnięcia zysków.

 

Partnerstwo w biznesie

 

X-MediaGroup jest certyfikowanym partnerem Allegro Ads czyli systemu płatnych reklam Allegro. Wielu sprzedawców każdego dnia zadaje sobie pytanie, jak dotrzeć do osób, którzy są w grupie docelowej firmy, jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Na pewno nie jest to łatwe zadanie. Dziś narzędzia są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu, szczególnie jeśli w grę wchodzi sprzedaż w Sieci. Są oczywiście przedsiębiorstwa, które sprzedają tylko lokalnie, stacjonarnie, jednak dziś, by osiągnąć sukces, trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i zacząć działać inaczej, poza schematem.

 

Połączenie sił

 

Wcześniej, zanim X-MediaGroup nawiązał współpracę z platformą Shoper, złączył siły z platformą Baselinker, czyli znanym systemem służącym do integracji platform e-commerce. Shoper oferuje profesjonalne oprogramowanie dla osób chcących założyć własny sklep internetowy. Jest to niezwykle popularna, korzystna cenowo opcja, dla osób, które szukają prostych rozwiązań, a jednocześnie pragną dawać swoim klientom najwyższą jakość.

 

Z duchem czasu

 

Działając w branży handlu w Internecie trzeba iść z duchem czasu. Nie można pozwalać sobie na przerwę. W tym czasie konkurencja przecież działa. Trzeba nieustannie śledzić trendy i myśleć przyszłościowo. Paweł Cholewa nie zwalnia tempa. Przed nim e-commerce, marketplace, ads nie mają żadnych tajemnic. Jest gotowy na nowe wyzwania, jakie przynosi każdy dzień.

 

Realizacja celów

 

Działanie w świecie biznesu musi być nastawione na realizację założonych celów. Z góry określona strategia i taktyka, misja i wizja firmy pozwala utrzymać w ryzach działania, aby zamiast na oślep, kroczyć wcześniej wytyczoną ścieżką. Warto jednak na bieżąco weryfikować rezultaty podejmowanych działań, aby móc w porę zareagować, gdy wyniki nie są zadowalające. Czasem trzeba się cofnąć, aby na nowo ruszyć z miejsca ze zdwojoną siłą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: X-MediaGroup
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.