X-MediaGroup - Partner Allegro Ads
Paweł Cholewa
X-MediaGroup
ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów,
których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek ogłaszających się w serwisie.
Współpraca w ramach Allegro Ads Partner
Allegro Ads Partner to program partnerski, który sprzedażowy gigant opracował specjalnie
z myślą o agencjach reklamowych. Podmioty te w imieniu sprzedających oferują realizację kampanii Allegro Ads, zatrudniając specjalistów odpowiednio wykwalifikowanych
w prowadzeniu i optymalizacji działań marketingowych w serwisie internetowym Allegro. Nawiązując współpracę z wybraną agencją, klient nie musi sam zajmować się promowaniem oraz zyskuje więcej czasu na rozwój i prowadzenie firmy. Kampanie tego typu stanowią obecnie podstawę działalności sprzedażowej online, czego najlepszym przykładem mogą być programy dostępne w ramach innych serwisów - np. ułatwiające promowanie ogłoszeń OLX Ads czy oferujące funkcję personalizacji YouTube Ads, z którymi również współpracuje
X-MediaGroup.
X-MediaGroup jako certyfikowany Partner Allegro Ads
Agencja ta wyspecjalizowana jest w promowaniu firm w internecie, ze szczególnym wskazaniem na największe platformy Marketplace. Oferta X-MediaGroup obejmuje
m.in. strony www, sklepy internetowe, dystrybucję cyfrową w mediach oraz sieci, copywriting, doradztwo i konsultacje biznesowe. Agencja prowadzona przez Pawła Cholewę pomaga klientom w uzyskiwaniu statusu Super Sprzedawcy Allegro, a także świadczy usługi generujące najlepsze statystyki pod względem jakości prowadzonej sprzedaży. Status certyfikowanego Partnera Allegro Ads to dla X-MediaGroup szansa zwiększenia rozpoznawalności własnej marki, a także zyskania znaczącej przewagi nad konkurencją. Współpraca z Allegro
jest ponadto doskonałą okazją do rozwoju wewnętrznego - w ramach programu agencja może skorzystać z bezpłatnych szkoleń, prowadzonych przez doświadczonych specjalistów
Allegro Ads.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.