X-MediaGroup - Partner Allegro Ads

Paweł Cholewa
X-MediaGroup
ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów,
których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek ogłaszających się w serwisie.
Współpraca w ramach Allegro Ads Partner
Allegro Ads Partner to program partnerski, który sprzedażowy gigant opracował specjalnie
z myślą o agencjach reklamowych. Podmioty te w imieniu sprzedających oferują realizację kampanii Allegro Ads, zatrudniając specjalistów odpowiednio wykwalifikowanych
w prowadzeniu i optymalizacji działań marketingowych w serwisie internetowym Allegro. Nawiązując współpracę z wybraną agencją, klient nie musi sam zajmować się promowaniem oraz zyskuje więcej czasu na rozwój i prowadzenie firmy. Kampanie tego typu stanowią obecnie podstawę działalności sprzedażowej online, czego najlepszym przykładem mogą być programy dostępne w ramach innych serwisów - np. ułatwiające promowanie ogłoszeń OLX Ads czy oferujące funkcję personalizacji YouTube Ads, z którymi również współpracuje
X-MediaGroup.
X-MediaGroup jako certyfikowany Partner Allegro Ads
Agencja ta wyspecjalizowana jest w promowaniu firm w internecie, ze szczególnym wskazaniem na największe platformy Marketplace. Oferta X-MediaGroup obejmuje
m.in. strony www, sklepy internetowe, dystrybucję cyfrową w mediach oraz sieci, copywriting, doradztwo i konsultacje biznesowe. Agencja prowadzona przez Pawła Cholewę pomaga klientom w uzyskiwaniu statusu Super Sprzedawcy Allegro, a także świadczy usługi generujące najlepsze statystyki pod względem jakości prowadzonej sprzedaży. Status certyfikowanego Partnera Allegro Ads to dla X-MediaGroup szansa zwiększenia rozpoznawalności własnej marki, a także zyskania znaczącej przewagi nad konkurencją. Współpraca z Allegro
jest ponadto doskonałą okazją do rozwoju wewnętrznego - w ramach programu agencja może skorzystać z bezpłatnych szkoleń, prowadzonych przez doświadczonych specjalistów
Allegro Ads.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.