X-MediaGroup - Partner Allegro Ads

Paweł Cholewa
X-MediaGroup
ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów,
których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek ogłaszających się w serwisie.
Współpraca w ramach Allegro Ads Partner
Allegro Ads Partner to program partnerski, który sprzedażowy gigant opracował specjalnie
z myślą o agencjach reklamowych. Podmioty te w imieniu sprzedających oferują realizację kampanii Allegro Ads, zatrudniając specjalistów odpowiednio wykwalifikowanych
w prowadzeniu i optymalizacji działań marketingowych w serwisie internetowym Allegro. Nawiązując współpracę z wybraną agencją, klient nie musi sam zajmować się promowaniem oraz zyskuje więcej czasu na rozwój i prowadzenie firmy. Kampanie tego typu stanowią obecnie podstawę działalności sprzedażowej online, czego najlepszym przykładem mogą być programy dostępne w ramach innych serwisów - np. ułatwiające promowanie ogłoszeń OLX Ads czy oferujące funkcję personalizacji YouTube Ads, z którymi również współpracuje
X-MediaGroup.
X-MediaGroup jako certyfikowany Partner Allegro Ads
Agencja ta wyspecjalizowana jest w promowaniu firm w internecie, ze szczególnym wskazaniem na największe platformy Marketplace. Oferta X-MediaGroup obejmuje
m.in. strony www, sklepy internetowe, dystrybucję cyfrową w mediach oraz sieci, copywriting, doradztwo i konsultacje biznesowe. Agencja prowadzona przez Pawła Cholewę pomaga klientom w uzyskiwaniu statusu Super Sprzedawcy Allegro, a także świadczy usługi generujące najlepsze statystyki pod względem jakości prowadzonej sprzedaży. Status certyfikowanego Partnera Allegro Ads to dla X-MediaGroup szansa zwiększenia rozpoznawalności własnej marki, a także zyskania znaczącej przewagi nad konkurencją. Współpraca z Allegro
jest ponadto doskonałą okazją do rozwoju wewnętrznego - w ramach programu agencja może skorzystać z bezpłatnych szkoleń, prowadzonych przez doświadczonych specjalistów
Allegro Ads.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prace nad unijnym budżetem po 2027 roku nabierają tempa. Projekt ma być gotowy w lipcu
W Parlamencie Europejskim głosowanie nad sprawozdaniem dotyczącym wieloletniego budżetu UE na lata 2028–2034. Uwzględnia ono stanowisko PE ws. priorytetów na kolejną perspektywę finansową, ale też struktury i zasobów budżetu. Priorytetem ma być m.in. kwestia obronności ze względu na globalne napięcia geopolityczne i wojnę w Ukrainie. Zdaniem europosła PiS w pracach nad wieloletnimi ramami finansowymi brakuje rzetelnej debaty o źródłach finansowania planowanych wydatków i konieczności szukania oszczędności. Obawia się przy tym niekorzystnych zmian w polityce spójności i polityce rolnej.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar

Na wtorkowym posiedzeniu Parlamentu Europejskiego posłowie zgodzili się w trybie pilnym procedować kwestię zmiany dotyczącej redukcji emisji CO2 dla nowych aut osobowych i dostawczych. Głosowanie w tej sprawie odbędzie się w czwartek 8 maja. Dzięki zmianie podejścia do obowiązku corocznej redukcji dwutlenku węgla producenci samochodów mogą uniknąć grożących im kar, które pewnie przełożyłyby się na wzrost cen dla klienta końcowego oraz na dalsze pogorszenie kondycji branży.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.