Komunikaty PR

Żabka coraz bardziej lokalna. 7000. sklep sieci otwarty w zabytkowym Bieczu

2021-02-25  |  12:25
Biuro prasowe

25 lutego 2021 roku został otwarty 7-tysięczny sklep sieci Żabka. Placówka zlokalizowana jest na rynku zabytkowej miejscowości Biecz, opisywanej w literaturze jako „Perła Podkarpacia”. To pierwsza Żabka w tej miejscowości, prowadzona przez franczyzobiorczynię pochodzącą z regionu, która zamierza prowadzić sklep wspólnie z rodziną.

Pandemia pokazała jak ważne jest wsparcie franczyzobiorców w prowadzeniu biznesu przez sieć taką jak Żabka, które pozwala stabilnie kontynuować biznes na lokalnym rynku i nadal, mimo trudności, rozwijać przedsiębiorczość w Polsce. Obecnie nasza sieć to ponad 5 600 lokalnych przedsiębiorców, prowadzących 7000 sklepów w całej Polsce, w których łącznie zapewnionych jest ok. 25 000 miejsc pracy – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

7- tysięczny sklep w Bieczu to pierwsza Żabka w tej miejscowości. Dbając o zabytkową architekturę, Żabka dostosowała wizualizację zewnętrzną sklepu do historycznego charakteru lokalizacji. Do połowy XVI wieku Biecz był jednym z największych miast w Polsce. Swój rozkwit zawdzięczał statusowi „miasta królewskiego”. Rezydował tu Władysław Łokietek. W Bieczu bywali też Władysław Jagiełło i królowa Jadwiga. Dziś ta malowniczo położona miejscowość nazywana jest „Perłą Podkarpacia” lub „Małym Krakowem”.

– Wspieramy lokalną przedsiębiorczość i oferujemy w ramach współpracy franczyzowej możliwość prowadzenia własnego biznesu pod znaną marką, z pełnym wsparciem logistycznym, technologicznym i marketingowym. Dodatkowo, co szczególnie ważne w czasie pandemii, gwarantujemy pomoc w wielu obszarach funkcjonowania biznesu, a każdą placówkę wyposażamy bezpłatnie w środki dezynfekcyjne, maseczki czy rękawiczki, aby klienci i sprzedawcy czuli się bezpiecznie. Nadal zamierzamy rozwijać się w tym regionie, obecnie w woj. małopolskim ponad 430 przedsiębiorców prowadzi sklep Żabka – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Sieć coraz dynamiczniej rozwija się w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców. W 2020 roku otworzyła sklepy aż w 78 miastach, gdzie wcześniej nie było Żabki. Są wśród nich m.in.: Gostycyn (woj. kujawsko-pomorskie), Parzęczew (woj. łódzkie), Stryszawa (woj. małopolskie), Latchorzew (woj. mazowieckie), Skorogoszcz (woj. opolskie), Przechlewo (woj. pomorskie) czy Cięcina (woj. śląskie). Sieć przyciąga ofertą nowych franczyzobiorców, którzy doceniają prowadzenie biznesu pod znaną marką, gwarancją przychodu podstawowego w wysokości 16 tys. zł przez pierwsze 12 miesięcy działalności, a także zapewnieniem w pełni wyposażonego i zatowarowanego sklepu.

Cieszę się, że mój sklep otworzyłam w Bieczu, ponieważ w tych okolicach się wychowałam, mam tu rodzinę, przyjaciół i wszystko, co kocham. To moja mała ojczyzna, którą ciężko byłoby mi opuścić. Wcześniej pracowałam w cukierni, ale myślałam o własnym biznesie, by wreszcie być na swoim. Planuję prowadzić  rodzinny sklep – mówi Anna Pilch, franczyzobiorczyni sklepu Żabka przy ul. Rynek 12 w Bieczu. Całkowita powierzchnia placówki to 140 mkw., a powierzchnia sali sprzedaży wynosi 68 mkw.

Żabka jest jedną z niewielu sieci franczyzowych, która systematycznie ulepsza oferowane narzędzia i wprowadza szereg innowacyjnych rozwiązań dla franczyzobiorców, pozwalających uzyskać jeszcze lepsze obroty w sklepach. Od kilku lat skutecznie rozbudowuje także infrastrukturę logistyczną. W tym roku rozpoczęła budowę najnowocześniejszego, w pełni zautomatyzowanego obiektu k. Radzymina pod Warszawą, który zapewni jeszcze lepszą efektywność całego łańcucha dostaw i wysoką jakość produktów. Żabka od dawna udowadnia też jak bardzo jest dla niej istotna odpowiedzialność społeczna. W tym roku w inicjatywy proekologiczne będzie angażować nie tylko swoich pracowników, współpracowników oraz franczyzobiorców, ale również klientów. Pokaże, że ekologia wcale nie wymaga poświęceń, a każdy mały krok w dążeniu do ograniczania emisji śladu węglowego jest ważny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Aż się błyszczy! Apart debiutuje w Nowych Bielawach w Toruniu Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Aż się błyszczy! Apart debiutuje w Nowych Bielawach w Toruniu

Więcej złota, kamieni szlachetnych i eleganckich zegarków w Toruniu. Centrum handlowe Nowe Bielawy znacząco poszerza ofertę jubilerską. W obiekcie z portfolio Greenman Poland
Handel Pistacja oraz matcha w wiosennym menu Costa Coffee
2024-04-23 | 13:30

Pistacja oraz matcha w wiosennym menu Costa Coffee

Aromatyczne, ale jednocześnie orzeźwiające i świeże dania oraz napoje to podstawa wiosennej kuchni, dlatego nowa oferta Costa Coffee została skomponowana tak, aby zapewnić najlepsze
Handel Green Caffè Nero wkracza do Centrum Praskiego Koneser
2024-04-23 | 11:25

Green Caffè Nero wkracza do Centrum Praskiego Koneser

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez klientów kawiarnia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.