Żabka poleca limitowaną edycję herbat MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide i Forxst
Oferta sieci Żabka właśnie wzbogaciła się o herbatki MISS TI 蒂小姐, czyli wyjątkowe napoje marki, którą stworzył słynny muzyczny duet – raper Quebonafide oraz DJ i producent muzyczny Forxst. Matcha Latte i Milk Tea z limitowanej edycji herbatek MISS TI 蒂小姐 w poręcznych butelkach o pojemności 350 ml dostępne są we wszystkich sklepach Żabka oraz sklepach bezobsługowych Żabka Nano od 22 czerwca br. Napoje są w 100% wegańskie – na bazie mleka owsianego.
Wysoka jakość i sprawdzony skład
Matcha oraz czarna herbata to napoje, które mają subtelnie pobudzające działanie, wspierają pamięć i koncentrację. Matcha Latte i Milk Tea MISS TI 蒂小姐 to wyjątkowe propozycje dla osób, które poszukują produktów o wysokiej wartości odżywczej i niebanalnych smakach.
Napoje MISS TI 蒂小姐 charakteryzuje najwyższy wynik Nutri-Score, będący wskaźnikiem informującym konsumentów o wartościach odżywczych produktu i pomagającym w świadomych wyborach, które są podstawą prawidłowo zbilansowanej diety. Za ich produkcję i dostawy odpowiada SOTI Natural – producent wysokiej jakości produktów funkcjonalnych.
Darmowe MISS TI 蒂小姐 dla klientów sklepów Żabka Nano
Klienci bezobsługowych sklepów Żabka Nano mają możliwość odkrycia wyjątkowych smaków napojów MISS TI 蒂小姐 za darmo! Wystarczy, że zarejestrują się w module Żappka Store w aplikacji Żappka, potwierdzą swój numer telefonu i odbiorą darmowy kupon na MISS TI 蒂小姐, upoważniający do odbioru jednej butelki napoju w dowolnym sklepie autonomicznym Żabka Nano.
Lista otwartych bezobsługowych Żabek Nano dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/zappka-store
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.