Żabka uruchamia pierwszy, pilotażowy sklep na stacji paliw Rakieta
Żabka uruchomiła swój pierwszy, pilotażowy sklep na stacji paliw Rakieta, zlokalizowanej w miejscowości Krosno k. Mosiny (woj. wielkopolskie). To kolejny, obok sezonowych, mobilnych czy samoobsługowych, format sklepów, które Żabka przygotowuje, by być jeszcze bliżej swoich klientów i zapewnić im maksymalną wygodę. Stacja Rakieta ma charakter samoobsługowy i dzięki automatycznemu systemowi sprzedaży paliwa oferuje klientom możliwość szybkiego tankowania. Oferta produktowa Żabki została dostosowana do formatu w taki sposób, aby klienci zawsze po drodze mogli kupić to, czego potrzebują. Nie zabraknie hot dogów czy pysznej kawy na wynos, ani produktów motoryzacyjnych, o które wzbogacony został jej asortyment.
– Od kilku lat na czas wakacji stawiamy nad Bałtykiem sklepy sezonowe, w tym roku uruchomiliśmy pilotażowo mobilną Żabkę obecną na koncertach i targach. W kilku miastach funkcjonują już nasze bezobsługowe Żappka Store, które umożliwiają dokonanie zakupów nawet w kilka sekund bez kontaktu ze sprzedawcą. Uruchomienie pierwszej, pilotażowej Żabki na stacji benzynowej to kolejny krok w kierunku zapewnienia klientom jak największego komfortu zakupów, a franczyzobiorcom unikalnych lokalizacji, generujących dużą liczbę klientów i odpowiednie obroty – powiedział Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.
Stacja, na której Żabka otwiera swój pierwszy sklep w ramach projektu, należy do sieci Rakieta – nowej na rynku sieci kameralnych stacji paliw, oferującej tankowanie tradycyjne i bezobsługowe. Stacje powstają na zagospodarowanych terenach, a ich właścicielem jest firma AFS (Automotive Fuels Services Sp. z o.o.).
– Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego nieustannie pracujemy nad tym, by były one jak najefektywniejsze i spełniały ich oczekiwania. Rakieta to stacje bezobsługowe, lokalne, które w naturalny sposób mogą być ofertowo uzupełnione przez Żabki – powiedział Waldemar Lisiewicz, dyrektor ekspansji Żabka Polska.
– Cieszę się na współpracę z Żabką. To duży brand, cieszący się dobrą renomą i gwarantujący lubianą przez klientów ofertę. Jestem pewien, że sklepy Żabka na stacjach Rakieta to będzie strzał w dziesiątkę – skomentował współpracę Jerzy Gąsiorowski, Prezes Automotive Fuels Services.
Oprócz ponad 7600 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców, Żabka proponuje klientom także inne formaty, dostosowane do specyfiki miejsca czy czasowego zapotrzebowania klientów. Od lat w miejscowościach turystycznych funkcjonują sezonowe sklepy Żabka, oferujące niezbędne produkty turystom wypoczywającym nad polskim morzem, w górach czy nad jeziorami. Żabka to także tegoroczna premiera – sklepy mobilne – oferujące szeroką ofertę gastronomiczną, w tym dania gotowe, napoje oraz przekąski i napoje serwowane na ciepło. Mobilne Żabki można w łatwy sposób zatowarować i przewieźć tam, gdzie są aktualnie potrzebne – na festiwale, koncerty i inne wydarzenia kulturalne czy sportowe. Pierwsza Żabka mobilna zadebiutowała w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent na przełomie lipca i sierpnia. Następnie z jej oferty gastronomicznej skorzystać mogli widzowie Top of the Top Festiwal w Sopocie. Żabka to również format bezobsługowy – Żappka Store. Pierwsze z nich otwarte zostały w tym roku w Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Klienci do Żappka Store wchodzą do za pomocą aplikacji żappka, dokonują zakupów nawet w kilkanaście sekund, zdejmują wybrane produkty z półki i wychodzą… a płatność automatycznie zostaje pobrana z ich konta. Z kolei sklepy na stacjach benzynowych będą oferowały wybór przekąsek, kanapek, sałatek, dań na ciepło, w tym hot dogów, i gorących napojów. Kierowcy będą mogli zaopatrzyć się tutaj również w wybrane produkty z oferty motoryzacyjnej.
Więcej o ofercie Żabki na: www.zabka.pl
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.