Komunikaty PR

Żabka uruchamia pierwszy, pilotażowy sklep na stacji paliw Rakieta

2021-11-15  |  12:45
Biuro prasowe

Żabka uruchomiła swój pierwszy, pilotażowy sklep na stacji paliw Rakieta, zlokalizowanej w miejscowości Krosno k. Mosiny (woj. wielkopolskie). To kolejny, obok sezonowych, mobilnych czy samoobsługowych, format sklepów, które Żabka przygotowuje, by być jeszcze bliżej swoich klientów i zapewnić im maksymalną wygodę. Stacja Rakieta ma charakter samoobsługowy i dzięki automatycznemu systemowi sprzedaży paliwa oferuje klientom możliwość szybkiego tankowania. Oferta produktowa Żabki została dostosowana do formatu w taki sposób, aby klienci zawsze po drodze mogli kupić to, czego potrzebują. Nie zabraknie hot dogów czy pysznej kawy na wynos, ani produktów motoryzacyjnych, o które wzbogacony został jej asortyment.

Od kilku lat na czas wakacji stawiamy nad Bałtykiem sklepy sezonowe, w tym roku uruchomiliśmy pilotażowo mobilną Żabkę obecną na koncertach i targach. W kilku miastach funkcjonują już nasze bezobsługowe Żappka Store, które umożliwiają dokonanie zakupów nawet w kilka sekund bez kontaktu ze sprzedawcą. Uruchomienie pierwszej, pilotażowej Żabki na stacji benzynowej to kolejny krok w kierunku zapewnienia klientom jak największego komfortu zakupów, a franczyzobiorcom unikalnych lokalizacji, generujących dużą liczbę klientów i odpowiednie obroty – powiedział Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.

Stacja, na której Żabka otwiera swój pierwszy sklep w ramach projektu, należy do sieci Rakieta – nowej na rynku sieci kameralnych stacji paliw, oferującej tankowanie tradycyjne i bezobsługowe. Stacje powstają na zagospodarowanych terenach, a ich właścicielem jest firma AFS (Automotive Fuels Services Sp. z o.o.).

Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego nieustannie pracujemy nad tym, by były one jak najefektywniejsze i spełniały ich oczekiwania. Rakieta to stacje bezobsługowe, lokalne, które w naturalny sposób mogą być ofertowo uzupełnione przez Żabki – powiedział Waldemar Lisiewicz, dyrektor ekspansji Żabka Polska.

Cieszę się na współpracę z Żabką. To duży brand, cieszący się dobrą renomą i gwarantujący lubianą przez klientów ofertę. Jestem pewien, że sklepy Żabka na stacjach Rakieta to będzie strzał w dziesiątkę – skomentował współpracę Jerzy Gąsiorowski, Prezes Automotive Fuels Services.

Oprócz ponad 7600 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców, Żabka proponuje klientom także inne formaty, dostosowane do specyfiki miejsca czy czasowego zapotrzebowania klientów. Od lat w miejscowościach turystycznych funkcjonują sezonowe sklepy Żabka, oferujące niezbędne produkty turystom wypoczywającym nad polskim morzem, w górach czy nad jeziorami. Żabka to także tegoroczna premiera – sklepy mobilne – oferujące szeroką ofertę gastronomiczną, w tym dania gotowe, napoje oraz przekąski i napoje serwowane na ciepło. Mobilne Żabki można w łatwy sposób zatowarować i przewieźć tam, gdzie są aktualnie potrzebne – na festiwale, koncerty i inne wydarzenia kulturalne czy sportowe. Pierwsza Żabka mobilna zadebiutowała w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent na przełomie lipca i sierpnia. Następnie z jej oferty gastronomicznej skorzystać mogli widzowie Top of the Top Festiwal w Sopocie. Żabka to również format bezobsługowy – Żappka Store. Pierwsze z nich otwarte zostały w tym roku w Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Klienci do Żappka Store wchodzą do za pomocą aplikacji żappka, dokonują zakupów nawet w kilkanaście sekund, zdejmują wybrane produkty z półki i wychodzą… a płatność automatycznie zostaje pobrana z ich konta. Z kolei sklepy na stacjach benzynowych będą oferowały wybór przekąsek, kanapek, sałatek, dań na ciepło, w tym hot dogów, i gorących napojów. Kierowcy będą mogli zaopatrzyć się tutaj również w wybrane produkty z oferty motoryzacyjnej.

Więcej o ofercie Żabki na: www.zabka.pl

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl 
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.