Żabka z nowym cyklem podcastów i filmów przybliżających jej model franczyzy
Sieć rusza z nową serią materiałów przybliżających szczegóły oferty franczyzowej osobom zainteresowanym prowadzeniem własnego biznesu. Inwestuje w nowe narzędzia komunikacji z myślą szczególnie o osobach zabieganych, które w wygodny sposób mogą pozyskać cenną biznesową wiedzę. W ramach nowego cyklu filmów video oraz podcastów Żabka przybliża potencjalnym franczyzobiorcom specyfikę funkcjonowania jej modelu biznesowego czy sprawdzone rozwiązania pomagające w osiągnięciu sukcesu z prowadzenia własnej działalności. Materiały dostępne są na stronie www, kanale YouTube, a także w przypadku nagrań audio na platformach streamingowych.
Z najnowszych produkcji video i dźwiękowych można pozyskać wiedzę na temat branży handlowej i przede wszystkim wsparcia oferowanego przez sieć w ramach współpracy franczyzowej. Żabka przybliża odbiorcom poszczególne obszary codziennego funkcjonowania jej sklepów oraz zarządzania placówkami przez franczyzobiorców.
W cyklu znalazło się sześć odcinków wideo w ramach serii „Franczyza się opłaca" oraz dziesięć podcastów pod wspólnym tytułem „Własny biznes od A do Z”. Skupiają się one na różnych obszarach prowadzenia własnej działalności w handlu.
W ramach filmów poruszone zostały zagadnienia dotyczące m.in. wyboru lokalizacji placówek Żabka, przygotowania sklepu do otwarcia, czy wsparcia technicznego osób prowadzących placówki pod szyldem sieci. Z kolei podcasty są cennym źródłem wiedzy na temat własnej firmy i działalności w ramach sieci franczyzowej, skupiają się na różnych obszarach prowadzenia sklepu, jak zarządzanie personelem, obsłudze klienta, czy o tym, co decyduje o sukcesie w branży handlowej.
Podcastów można posłuchać na kanale YouTube “Własny biznes od A do Z” oraz na Spotify (https://spoti.fi/3CVEMKn)
Filmy „Franczyza się opłaca” dostępne są na stronie www.zabka.pl/franczyza:
- Lokalizacja sklepów Żabka;
- Jak sieć Żabka wspiera franczyzobiorców w procesie otwarcia sklepu?;
- Zaopatrzenie sklepów przez sieć;
- Nowe technologie ułatwiające prowadzenie sklepu: premiera 4.10;
- Rola Interwencyjnych Grup Serwisowych: premiera 11.10;
- Jak funkcjonuje Centrum Wsparcia Franczyzobiorców?: premiera 18.10.
Publikowane materiały to nie jedyna szansa dla zainteresowanych osób na pogłębienie ich wiedzy o prowadzeniu własnego biznesu i oferty franczyzowej Żabki. Sieć organizuje także regularnie cykl webinarów, o których informuje m.in. na stronie: www.franczyza.zabka.pl.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7500 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.