Komunikaty PR

Żabka z nowym cyklem podcastów i filmów przybliżających jej model franczyzy

2021-10-01  |  15:10
Biuro prasowe

Sieć rusza z nową serią materiałów przybliżających szczegóły oferty franczyzowej osobom zainteresowanym prowadzeniem własnego biznesu. Inwestuje w nowe narzędzia komunikacji z myślą szczególnie o osobach zabieganych, które w wygodny sposób mogą pozyskać cenną biznesową wiedzę. W ramach nowego cyklu filmów video oraz podcastów Żabka przybliża potencjalnym franczyzobiorcom specyfikę funkcjonowania jej modelu biznesowego czy  sprawdzone rozwiązania pomagające w osiągnięciu sukcesu z prowadzenia własnej działalności. Materiały dostępne są na stronie www, kanale YouTube, a także w przypadku nagrań audio na platformach streamingowych.

Z najnowszych produkcji video i dźwiękowych można pozyskać wiedzę na temat branży handlowej i przede wszystkim wsparcia oferowanego przez sieć w ramach współpracy franczyzowej. Żabka przybliża odbiorcom poszczególne obszary codziennego funkcjonowania jej sklepów oraz zarządzania placówkami przez franczyzobiorców.

W cyklu znalazło się sześć odcinków wideo w ramach serii „Franczyza się opłaca" oraz dziesięć podcastów pod wspólnym tytułem „Własny biznes od A do Z”. Skupiają się one na różnych obszarach prowadzenia własnej działalności w handlu.

W ramach filmów poruszone zostały zagadnienia dotyczące m.in. wyboru lokalizacji placówek Żabka, przygotowania sklepu do otwarcia, czy wsparcia technicznego osób prowadzących placówki pod szyldem sieci. Z kolei podcasty są cennym źródłem wiedzy na temat własnej firmy i działalności w ramach sieci franczyzowej, skupiają się na różnych obszarach prowadzenia sklepu, jak zarządzanie personelem, obsłudze klienta, czy o tym, co decyduje o sukcesie w branży handlowej.

Podcastów można posłuchać na kanale YouTube “Własny biznes od A do Z” oraz na Spotify (https://spoti.fi/3CVEMKn)

Filmy „Franczyza się opłaca”  dostępne są na stronie www.zabka.pl/franczyza:

  • Lokalizacja sklepów Żabka;
  • Jak sieć Żabka wspiera franczyzobiorców w procesie otwarcia sklepu?;
  • Zaopatrzenie sklepów przez sieć;
  • Nowe technologie ułatwiające prowadzenie sklepu: premiera 4.10;
  • Rola Interwencyjnych Grup Serwisowych: premiera 11.10;
  • Jak funkcjonuje Centrum Wsparcia Franczyzobiorców?: premiera 18.10.


Publikowane materiały to nie jedyna szansa dla zainteresowanych osób na pogłębienie ich wiedzy o prowadzeniu własnego biznesu i oferty franczyzowej Żabki. Sieć organizuje także regularnie cykl webinarów, o których informuje m.in. na stronie: www.franczyza.zabka.pl.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7500 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny! Biuro prasowe
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.