Żabka z nowym cyklem podcastów i filmów przybliżających jej model franczyzy
Sieć rusza z nową serią materiałów przybliżających szczegóły oferty franczyzowej osobom zainteresowanym prowadzeniem własnego biznesu. Inwestuje w nowe narzędzia komunikacji z myślą szczególnie o osobach zabieganych, które w wygodny sposób mogą pozyskać cenną biznesową wiedzę. W ramach nowego cyklu filmów video oraz podcastów Żabka przybliża potencjalnym franczyzobiorcom specyfikę funkcjonowania jej modelu biznesowego czy sprawdzone rozwiązania pomagające w osiągnięciu sukcesu z prowadzenia własnej działalności. Materiały dostępne są na stronie www, kanale YouTube, a także w przypadku nagrań audio na platformach streamingowych.
Z najnowszych produkcji video i dźwiękowych można pozyskać wiedzę na temat branży handlowej i przede wszystkim wsparcia oferowanego przez sieć w ramach współpracy franczyzowej. Żabka przybliża odbiorcom poszczególne obszary codziennego funkcjonowania jej sklepów oraz zarządzania placówkami przez franczyzobiorców.
W cyklu znalazło się sześć odcinków wideo w ramach serii „Franczyza się opłaca" oraz dziesięć podcastów pod wspólnym tytułem „Własny biznes od A do Z”. Skupiają się one na różnych obszarach prowadzenia własnej działalności w handlu.
W ramach filmów poruszone zostały zagadnienia dotyczące m.in. wyboru lokalizacji placówek Żabka, przygotowania sklepu do otwarcia, czy wsparcia technicznego osób prowadzących placówki pod szyldem sieci. Z kolei podcasty są cennym źródłem wiedzy na temat własnej firmy i działalności w ramach sieci franczyzowej, skupiają się na różnych obszarach prowadzenia sklepu, jak zarządzanie personelem, obsłudze klienta, czy o tym, co decyduje o sukcesie w branży handlowej.
Podcastów można posłuchać na kanale YouTube “Własny biznes od A do Z” oraz na Spotify (https://spoti.fi/3CVEMKn)
Filmy „Franczyza się opłaca” dostępne są na stronie www.zabka.pl/franczyza:
- Lokalizacja sklepów Żabka;
- Jak sieć Żabka wspiera franczyzobiorców w procesie otwarcia sklepu?;
- Zaopatrzenie sklepów przez sieć;
- Nowe technologie ułatwiające prowadzenie sklepu: premiera 4.10;
- Rola Interwencyjnych Grup Serwisowych: premiera 11.10;
- Jak funkcjonuje Centrum Wsparcia Franczyzobiorców?: premiera 18.10.
Publikowane materiały to nie jedyna szansa dla zainteresowanych osób na pogłębienie ich wiedzy o prowadzeniu własnego biznesu i oferty franczyzowej Żabki. Sieć organizuje także regularnie cykl webinarów, o których informuje m.in. na stronie: www.franczyza.zabka.pl.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7500 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.