Komunikaty PR

Żabka z nowym cyklem podcastów i filmów przybliżających jej model franczyzy

2021-10-01  |  15:10
Biuro prasowe

Sieć rusza z nową serią materiałów przybliżających szczegóły oferty franczyzowej osobom zainteresowanym prowadzeniem własnego biznesu. Inwestuje w nowe narzędzia komunikacji z myślą szczególnie o osobach zabieganych, które w wygodny sposób mogą pozyskać cenną biznesową wiedzę. W ramach nowego cyklu filmów video oraz podcastów Żabka przybliża potencjalnym franczyzobiorcom specyfikę funkcjonowania jej modelu biznesowego czy  sprawdzone rozwiązania pomagające w osiągnięciu sukcesu z prowadzenia własnej działalności. Materiały dostępne są na stronie www, kanale YouTube, a także w przypadku nagrań audio na platformach streamingowych.

Z najnowszych produkcji video i dźwiękowych można pozyskać wiedzę na temat branży handlowej i przede wszystkim wsparcia oferowanego przez sieć w ramach współpracy franczyzowej. Żabka przybliża odbiorcom poszczególne obszary codziennego funkcjonowania jej sklepów oraz zarządzania placówkami przez franczyzobiorców.

W cyklu znalazło się sześć odcinków wideo w ramach serii „Franczyza się opłaca" oraz dziesięć podcastów pod wspólnym tytułem „Własny biznes od A do Z”. Skupiają się one na różnych obszarach prowadzenia własnej działalności w handlu.

W ramach filmów poruszone zostały zagadnienia dotyczące m.in. wyboru lokalizacji placówek Żabka, przygotowania sklepu do otwarcia, czy wsparcia technicznego osób prowadzących placówki pod szyldem sieci. Z kolei podcasty są cennym źródłem wiedzy na temat własnej firmy i działalności w ramach sieci franczyzowej, skupiają się na różnych obszarach prowadzenia sklepu, jak zarządzanie personelem, obsłudze klienta, czy o tym, co decyduje o sukcesie w branży handlowej.

Podcastów można posłuchać na kanale YouTube “Własny biznes od A do Z” oraz na Spotify (https://spoti.fi/3CVEMKn)

Filmy „Franczyza się opłaca”  dostępne są na stronie www.zabka.pl/franczyza:

  • Lokalizacja sklepów Żabka;
  • Jak sieć Żabka wspiera franczyzobiorców w procesie otwarcia sklepu?;
  • Zaopatrzenie sklepów przez sieć;
  • Nowe technologie ułatwiające prowadzenie sklepu: premiera 4.10;
  • Rola Interwencyjnych Grup Serwisowych: premiera 11.10;
  • Jak funkcjonuje Centrum Wsparcia Franczyzobiorców?: premiera 18.10.


Publikowane materiały to nie jedyna szansa dla zainteresowanych osób na pogłębienie ich wiedzy o prowadzeniu własnego biznesu i oferty franczyzowej Żabki. Sieć organizuje także regularnie cykl webinarów, o których informuje m.in. na stronie: www.franczyza.zabka.pl.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7500 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan Biuro prasowe
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 15:47

Niby cała Polska żyje footballem, a jednak Polacy w czasie meczów reprezentacji

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard[1], w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.