Komunikaty PR

Zmiana w zarządzie YOPE

2021-03-31  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Karolina Kuklińska-Kosowicz staje na czele dynamicznie rozwijającej się polskiej firmy kosmetycznej YOPE, którą od 2014 roku prowadzi z mężem Pawłem Kosowiczem.

Jako współwłaścicielka od początku odpowiada za koncept marki, w którą włożyła nie tylko całą swoją kreatywność, ale także odwagę, intuicję i wrażliwość. Zmiana na stanowisku prezesa zarządu firmy to krok w kierunku nowych wyzwań, jakie stawia sobie YOPE na nadchodzące lata, a także symbol współcześnie zmieniających się realiów biznesowych.

"Świat zmienia się na naszych oczach, a ja chcę dotrzymać mu kroku. Kobieca siła i determinacja to znak naszych czasów. YOPE od początku istnienia kieruje się ponadczasowymi wartościami, takimi jak: naturalność, autentyczność, czułość, uważność na drugiego człowieka, troska o ludzi i o planetę, na której żyjemy. To dla mnie kluczowe w życiu i w biznesie. W tym zakresie zmian nie przewiduję, a dotychczasowy sukces YOPE jest dowodem na to, że obraliśmy właściwy kierunek. W najbliższym czasie pokażemy jednak nową twarz YOPE wchodząc do nowych kategorii i oferując produkty, których dotychczas nie było w naszym portfolio. Wierzę, że nasze nowe pomysły pozwolą nam utrzymać kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu ,rok do roku, która towarzyszy nam od początku działania YOPE. W ubiegłym roku byliśmy najszybciej rosnącą marką w Polsce w 3 spośród 5 kategorii kosmetycznych, w których oferujemy nasze produkty.  W tym roku czas na nowe, jeszcze bardziej ambitne wyzwania.” – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz

YOPE to naturalne kosmetyki i środki czystości, które wyróżniają się na rynku dopracowanymi recepturami, wyszukanymi kompozycjami zapachowymi, a także niebanalnym designem. Wszystkie produkty, choć przeznaczone do codziennego użytku, sprawiają, że nawet zwykłe czynności stają się źródłem niezwykłej przyjemności. Ich tworzeniu towarzyszy niezmiennie troska o ludzi i o środowisko, a za każdym projektem marki stoi myślenie o przyszłości planety.

 YOPE jako pierwsza polska marka kosmetyczna wprowadziła koncept tzw. refilli czyli opcji ponownego napełniania opakowań, którą z sukcesem rozwija na coraz szerszą skalę.

 Opakowania produktów są wyprodukowane z plastiku z recyklingu albo z tzw. bio-plastiku. Firma zachęca konsumentów do ich zwrotu bezpośrednio do recyklera, oferując bonus w postaci pełnowartościowych produktów.

 Jako marka zaangażowana społecznie YOPE prowadzi działania mające na celu wspieranie potrzebujących

(m.in. współpraca z Fundacją Ocalenie na rzecz uchodźców, akcja Mikołaj dla seniora)

 Yope wspiera ochronę cennych zasobów naturalnych (np. akcja na rzecz miejskich pszczół #beeYOPE

oraz zakup specjalistycznego sprzętu dla jednostki straży pożarnej do gaszenia torfowisk w Dolinie Biebrzy).

Ostatnie lata są dla YOPE okresem dynamicznego wzrostu, który przekłada się na umocnienie wizerunku marki i ugruntowanie jej pozycji rynkowej. Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki otwarto m.in. w Nagasaki oraz Hong-Kongu, a od lutego br. roku działają oficjalne sklepy YOPE na platformach AMAZON w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce.

  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!” Biuro prasowe
2024-05-28 | 16:00

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto
Handel Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024
2024-05-28 | 12:00

Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024

Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces® 2024. Ranking został opublikowany przez amerykański tygodnik Newsweek i gromadzi 100 najbardziej
Handel MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
2024-05-27 | 14:00

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną

Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej  banków, doradców i ubezpieczycieli.

Ochrona środowiska

Ograniczenie importu surowców z Rosji przyspiesza transformację energetyczną Europy. Dekarbonizacja może się jednak wiązać z protestami części grup społecznych

Wojna w Ukrainie i sankcje nałożone na import surowców z Rosji przyspieszają transformację energetyczną. Jak podkreśla Polska Akademia Nauk, droga energia wymusza radykalną poprawę efektywności energetycznej i przyspiesza rozwój OZE we wszystkich sektorach gospodarki. Odnawialne źródła nie są bowiem obarczone kosztami paliw i CO2. Z drugiej jednak strony dekarbonizacja i Zielony Ład mogą prowadzić do protestów kolejnych, obok rolników, grup społecznych.

Konsument

ZPAV: nowelizacja ustawy o prawach autorskich niewiele zmieni na rynku muzycznym. Artyści nadal będą dostawać tantiemy od serwisów streamingowych

Zgodnie z projektem nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych uregulowana zostanie kwestia tantiemizacji oraz wynagrodzeń należnych twórcom, wykonawcom i wydawcom prasy ze strony platform internetowych i serwisów streamingowych. – W zakresie praw twórców muzycznych czy firm muzycznych ta nowelizacja co do zasady niewiele zmieni. W wersji, jaka została zatwierdzona przez Radę Ministrów, te przepisy na szczęście niczego nie psują i pozostawiają rynek w takim stanie, w którym wszyscy posiadacze praw otrzymują swoje wynagrodzenia i mogą je dostawać bezpośrednio od serwisów – ocenia Bogusław Pluta, dyrektor zarządzający Związku Producentów Audio Video.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.