Zmiana w zarządzie YOPE
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Karolina Kuklińska-Kosowicz staje na czele dynamicznie rozwijającej się polskiej firmy kosmetycznej YOPE, którą od 2014 roku prowadzi z mężem Pawłem Kosowiczem.
Jako współwłaścicielka od początku odpowiada za koncept marki, w którą włożyła nie tylko całą swoją kreatywność, ale także odwagę, intuicję i wrażliwość. Zmiana na stanowisku prezesa zarządu firmy to krok w kierunku nowych wyzwań, jakie stawia sobie YOPE na nadchodzące lata, a także symbol współcześnie zmieniających się realiów biznesowych.
"Świat zmienia się na naszych oczach, a ja chcę dotrzymać mu kroku. Kobieca siła i determinacja to znak naszych czasów. YOPE od początku istnienia kieruje się ponadczasowymi wartościami, takimi jak: naturalność, autentyczność, czułość, uważność na drugiego człowieka, troska o ludzi i o planetę, na której żyjemy. To dla mnie kluczowe w życiu i w biznesie. W tym zakresie zmian nie przewiduję, a dotychczasowy sukces YOPE jest dowodem na to, że obraliśmy właściwy kierunek. W najbliższym czasie pokażemy jednak nową twarz YOPE wchodząc do nowych kategorii i oferując produkty, których dotychczas nie było w naszym portfolio. Wierzę, że nasze nowe pomysły pozwolą nam utrzymać kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu ,rok do roku, która towarzyszy nam od początku działania YOPE. W ubiegłym roku byliśmy najszybciej rosnącą marką w Polsce w 3 spośród 5 kategorii kosmetycznych, w których oferujemy nasze produkty. W tym roku czas na nowe, jeszcze bardziej ambitne wyzwania.” – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz
YOPE to naturalne kosmetyki i środki czystości, które wyróżniają się na rynku dopracowanymi recepturami, wyszukanymi kompozycjami zapachowymi, a także niebanalnym designem. Wszystkie produkty, choć przeznaczone do codziennego użytku, sprawiają, że nawet zwykłe czynności stają się źródłem niezwykłej przyjemności. Ich tworzeniu towarzyszy niezmiennie troska o ludzi i o środowisko, a za każdym projektem marki stoi myślenie o przyszłości planety.
YOPE jako pierwsza polska marka kosmetyczna wprowadziła koncept tzw. refilli czyli opcji ponownego napełniania opakowań, którą z sukcesem rozwija na coraz szerszą skalę.
Opakowania produktów są wyprodukowane z plastiku z recyklingu albo z tzw. bio-plastiku. Firma zachęca konsumentów do ich zwrotu bezpośrednio do recyklera, oferując bonus w postaci pełnowartościowych produktów.
Jako marka zaangażowana społecznie YOPE prowadzi działania mające na celu wspieranie potrzebujących
(m.in. współpraca z Fundacją Ocalenie na rzecz uchodźców, akcja Mikołaj dla seniora)
Yope wspiera ochronę cennych zasobów naturalnych (np. akcja na rzecz miejskich pszczół #beeYOPE
oraz zakup specjalistycznego sprzętu dla jednostki straży pożarnej do gaszenia torfowisk w Dolinie Biebrzy).
Ostatnie lata są dla YOPE okresem dynamicznego wzrostu, który przekłada się na umocnienie wizerunku marki i ugruntowanie jej pozycji rynkowej. Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki otwarto m.in. w Nagasaki oraz Hong-Kongu, a od lutego br. roku działają oficjalne sklepy YOPE na platformach AMAZON w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.