Zmiana w zarządzie YOPE
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Karolina Kuklińska-Kosowicz staje na czele dynamicznie rozwijającej się polskiej firmy kosmetycznej YOPE, którą od 2014 roku prowadzi z mężem Pawłem Kosowiczem.
Jako współwłaścicielka od początku odpowiada za koncept marki, w którą włożyła nie tylko całą swoją kreatywność, ale także odwagę, intuicję i wrażliwość. Zmiana na stanowisku prezesa zarządu firmy to krok w kierunku nowych wyzwań, jakie stawia sobie YOPE na nadchodzące lata, a także symbol współcześnie zmieniających się realiów biznesowych.
"Świat zmienia się na naszych oczach, a ja chcę dotrzymać mu kroku. Kobieca siła i determinacja to znak naszych czasów. YOPE od początku istnienia kieruje się ponadczasowymi wartościami, takimi jak: naturalność, autentyczność, czułość, uważność na drugiego człowieka, troska o ludzi i o planetę, na której żyjemy. To dla mnie kluczowe w życiu i w biznesie. W tym zakresie zmian nie przewiduję, a dotychczasowy sukces YOPE jest dowodem na to, że obraliśmy właściwy kierunek. W najbliższym czasie pokażemy jednak nową twarz YOPE wchodząc do nowych kategorii i oferując produkty, których dotychczas nie było w naszym portfolio. Wierzę, że nasze nowe pomysły pozwolą nam utrzymać kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu ,rok do roku, która towarzyszy nam od początku działania YOPE. W ubiegłym roku byliśmy najszybciej rosnącą marką w Polsce w 3 spośród 5 kategorii kosmetycznych, w których oferujemy nasze produkty. W tym roku czas na nowe, jeszcze bardziej ambitne wyzwania.” – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz
YOPE to naturalne kosmetyki i środki czystości, które wyróżniają się na rynku dopracowanymi recepturami, wyszukanymi kompozycjami zapachowymi, a także niebanalnym designem. Wszystkie produkty, choć przeznaczone do codziennego użytku, sprawiają, że nawet zwykłe czynności stają się źródłem niezwykłej przyjemności. Ich tworzeniu towarzyszy niezmiennie troska o ludzi i o środowisko, a za każdym projektem marki stoi myślenie o przyszłości planety.
YOPE jako pierwsza polska marka kosmetyczna wprowadziła koncept tzw. refilli czyli opcji ponownego napełniania opakowań, którą z sukcesem rozwija na coraz szerszą skalę.
Opakowania produktów są wyprodukowane z plastiku z recyklingu albo z tzw. bio-plastiku. Firma zachęca konsumentów do ich zwrotu bezpośrednio do recyklera, oferując bonus w postaci pełnowartościowych produktów.
Jako marka zaangażowana społecznie YOPE prowadzi działania mające na celu wspieranie potrzebujących
(m.in. współpraca z Fundacją Ocalenie na rzecz uchodźców, akcja Mikołaj dla seniora)
Yope wspiera ochronę cennych zasobów naturalnych (np. akcja na rzecz miejskich pszczół #beeYOPE
oraz zakup specjalistycznego sprzętu dla jednostki straży pożarnej do gaszenia torfowisk w Dolinie Biebrzy).
Ostatnie lata są dla YOPE okresem dynamicznego wzrostu, który przekłada się na umocnienie wizerunku marki i ugruntowanie jej pozycji rynkowej. Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki otwarto m.in. w Nagasaki oraz Hong-Kongu, a od lutego br. roku działają oficjalne sklepy YOPE na platformach AMAZON w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.