Komunikaty PR

Zmiana w zarządzie YOPE

2021-03-31  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Karolina Kuklińska-Kosowicz staje na czele dynamicznie rozwijającej się polskiej firmy kosmetycznej YOPE, którą od 2014 roku prowadzi z mężem Pawłem Kosowiczem.

Jako współwłaścicielka od początku odpowiada za koncept marki, w którą włożyła nie tylko całą swoją kreatywność, ale także odwagę, intuicję i wrażliwość. Zmiana na stanowisku prezesa zarządu firmy to krok w kierunku nowych wyzwań, jakie stawia sobie YOPE na nadchodzące lata, a także symbol współcześnie zmieniających się realiów biznesowych.

"Świat zmienia się na naszych oczach, a ja chcę dotrzymać mu kroku. Kobieca siła i determinacja to znak naszych czasów. YOPE od początku istnienia kieruje się ponadczasowymi wartościami, takimi jak: naturalność, autentyczność, czułość, uważność na drugiego człowieka, troska o ludzi i o planetę, na której żyjemy. To dla mnie kluczowe w życiu i w biznesie. W tym zakresie zmian nie przewiduję, a dotychczasowy sukces YOPE jest dowodem na to, że obraliśmy właściwy kierunek. W najbliższym czasie pokażemy jednak nową twarz YOPE wchodząc do nowych kategorii i oferując produkty, których dotychczas nie było w naszym portfolio. Wierzę, że nasze nowe pomysły pozwolą nam utrzymać kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu ,rok do roku, która towarzyszy nam od początku działania YOPE. W ubiegłym roku byliśmy najszybciej rosnącą marką w Polsce w 3 spośród 5 kategorii kosmetycznych, w których oferujemy nasze produkty.  W tym roku czas na nowe, jeszcze bardziej ambitne wyzwania.” – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz

YOPE to naturalne kosmetyki i środki czystości, które wyróżniają się na rynku dopracowanymi recepturami, wyszukanymi kompozycjami zapachowymi, a także niebanalnym designem. Wszystkie produkty, choć przeznaczone do codziennego użytku, sprawiają, że nawet zwykłe czynności stają się źródłem niezwykłej przyjemności. Ich tworzeniu towarzyszy niezmiennie troska o ludzi i o środowisko, a za każdym projektem marki stoi myślenie o przyszłości planety.

 YOPE jako pierwsza polska marka kosmetyczna wprowadziła koncept tzw. refilli czyli opcji ponownego napełniania opakowań, którą z sukcesem rozwija na coraz szerszą skalę.

 Opakowania produktów są wyprodukowane z plastiku z recyklingu albo z tzw. bio-plastiku. Firma zachęca konsumentów do ich zwrotu bezpośrednio do recyklera, oferując bonus w postaci pełnowartościowych produktów.

 Jako marka zaangażowana społecznie YOPE prowadzi działania mające na celu wspieranie potrzebujących

(m.in. współpraca z Fundacją Ocalenie na rzecz uchodźców, akcja Mikołaj dla seniora)

 Yope wspiera ochronę cennych zasobów naturalnych (np. akcja na rzecz miejskich pszczół #beeYOPE

oraz zakup specjalistycznego sprzętu dla jednostki straży pożarnej do gaszenia torfowisk w Dolinie Biebrzy).

Ostatnie lata są dla YOPE okresem dynamicznego wzrostu, który przekłada się na umocnienie wizerunku marki i ugruntowanie jej pozycji rynkowej. Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki otwarto m.in. w Nagasaki oraz Hong-Kongu, a od lutego br. roku działają oficjalne sklepy YOPE na platformach AMAZON w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce.

  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.